Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

nee het word felgroen 😛 dat is een feit en ik zelf vind witte velgen mooi, maar groene ook 😛 dus ik weet nog niet 😛

LeMoN
      Topic starter

JAWOHL! mijn citta doet het weer! 😀 man man wat is het kut om een zuiger met zuigerveren in je cilinder te krijgen zeg! heb half uur zitten kutten en toen kwam ik er achter dat er zown ophoging in de groef zat 😛 dus toen heb ik hem in 10 minuten erop gekregen. nog lang maar care.com hij zit erin en me citta doet het! alleen verzuipt ie NIET normaal! zooooooooooooo de tering, ik geef bietje gas en hij gaat al bwoaaaaaaap

setup”:
        50CC std
        13/13 Dell’orto
        Malossi Red Filter
        City Power
        Carter niet uitgeveild

ik denk zelf dat ik sproeier maatje 48 ongeveer moet hebben in plaats van 56! 😛

reiniero
        Bijdrager

ahaha een 56 is idd beetje aan de grote kant pak maar idd een 48

maar das mooi dat ie het weer doet;)

LeMoN
          Topic starter

ja ik ga dan vanaaf ff naar brommer boer (lang leve koopavond op vrijdag) is tot 21.00 uur open en dan haal ik 44,46,48,50,52 ofzo 😉 dan kan ik bietje afstellen 😛

owja nog iets, mijn gas gaat niet gezond stroef, en ik heb alleen nieuwe carb. zou ik er een bietje olie opflikkeren dat hij wat soepeler word :P?

pier
            Bijdrager

denk dat je bij je handvat us moet kijken bij de carb zal t niet zijn!

en haal maar vanaf sproeier 48.. en zelfde setup gehad alleen geen mallossi filter en 48 was de goede sproeier dus..

Juul
              Bijdrager

ik reed altijd met 58 met cittypluffer en 13/13 en powerfilter

LeMoN
                Topic starter

ik ben erachter gekomen, ja verklaar me maar voor lomp dat me benzine kraan op OFF stond, dus hij rijd goed met deze setup opzich alleen ik heb geen verschil in snelheid, maar dat kan zijn door de nieuwe zuigerveren ofzo of omdat mijn carter niet is uitgeveild. Maar dat geluid is echt SUPER vet hahaha 😛 klinkt lekker zwaar haahaha 😀 ga een filmpje maken nu 😛 ik ga toch vanaaf even naar de brommerhoer om te kijken of hij een achtercardan pakking heeft want mijne lekt nu 😛

LeMoN
                  Topic starter

okey achterlamp werkt ook 😛 was vergeten dat je 2 draden moet hebben in verbinding met het lampje zegmaar 😛 dus hij had alleen een + maar geen – 😛 maargoed

filmpje! http://nl.youtube.com/CittAntoN

LeMoN
                    Topic starter

zoo lekker 40km rond gecruised door men stad en daaorm heen, dus hoef nu nog maar 110 km in te rijden 😛

N!CKs

okej, rlx.
                        opzich als je gewoon wat rond tourd dan heb je zo die 150 km ingerede.:D
                        maar ziet er goed uit:thumb

LeMoN
                        Topic starter

ja, is ook zo, daarom rijd ik ook gerust rond, met dit weer helemaal geen probleem. en tja dan rijd ik bijna de hele tijd 25km/h ofzo en dan af en toe gewoon even opentrekken voor een halve minuut ofzo, maar ik merk echt verschil met optrekken 😛 lekker boostje erin enzo 😛 alleen met wegrijden is het nog poep omdat ik niet volgas kan rijden ;P

LeMoN
                          Topic starter

Vandaag weer aan het sleutelen geweest. heb nu een schuimrubbertje rond mijn stuur 😀 ook heb ik mijn gashendel weer versoepelt en nieuwe “klemmetjes” die in je hevels komen zegmaar voor je remkabels en decompressiekabel. ook gelijk deco kabel vervangen en ik heb mijn traanplaatjes van mijn treeplankjes een beetje gepolijst, ze glimmen wel meer, maar nog niet echt geweldig. Maar goed ik ga morge een heuze photoshoot doen met mijn pa zijn nieuwe fotocamera 😛 moet alleen nu nog even een leuke locatie verzinneN 😛

N!CKs

okej, lijkt me wel vet om zon photoshoot te doen. je moet gewoon ergens op een grasvlakte of voor een meer of zo. dat doen er ook wel wat.:D
                              het stuur zal er nu wel een stuk beter uit zien:thumb

LeMoN
                              Topic starter

ja achja, ik moet vandaag nog uitnodigingen rond brengen voor mijn verjaardag, en naar men oom & tante, neef & nichtje, want vannacht is mijn neef zijn huis afgebrand, was een oude muziek school, en hij woonde daar met nog een aantal mensen om kraken te voorkomen, hij had dus een soort van appartement daarin, maarja wel mooi kut hij is echt ALLES kwijt.

http://www.brandweerroosendaal.nl/archief/2007/juli/15-07-07grotebrandburgerhout.htm
                                mijn neef woonde op de bovenste verdieping :O

LeMoN
                                Topic starter

Nog 55 km inrijden 😀 en nog een aantal dagen voordat ik me salaris heb, ik wil dan een grote bestelling plaatsen op JMPB, maar weet nog niet exact wat. Wil sowieso een top one gaan kopen en een kickblok, top one weetik ngo niet of ik die via het forum koop, kick blok natuurlijk wel. maar ik kan hier een topone krijgen, maar is carbonnen demper en nog niet in blanke lak, en ik wil eigenlijk een alu demper 🙂 maar goed die gast van het kickblok die krijg ik momenteel niet te pakken. weet niet, denk dat hij op vakantie is ofzo 🙂 maar goed binnenkort meer! 😀

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.