Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartjee
    Donateur

LOL ben je er echt zo vaak mee bezig dan? Je zegt zelf nog van “met choke rijdt hij wel, te kleine sproeier?” Check de bougiekleur ff en probeer het anders gewoon eens met een andere sproeier. Aangezien die 13/13 en malossi powerfilter toch nauwelijks effect bij jou hebben zou ik ook weer even proberen met je oude carb en luchtfilter. Probeer nou eens zelf op te lossen man:) Leer je toch meer van en is uiteindelijk leuker als het gelukt is:)

LeMoN
      Topic starter

Gast, ik ben er nu niet veel meer mee bezig, maar wel mee bezig geweest, heb er paar dagen mee bezig geweest en ben het nu beu. Sproeier KAN niet te klein zijn aangezien ik voorheen met EXACT dezelfde setup heb gereden. Zelfde sproeier etcetera.

Ik ga morgen dus even contact op nemen met de brommerboer, vragen hoe duur het ongeveer allemaal is en dan ga ik kijken of ik het wel of niet laat maken.

hansieb
        Moderator

Wat een waste of money ja lemon, BEKIJK EERST JE BOUGIEKLEUR MAAR EENS!

-Roy-
          Bijdrager

haha idd, het is je ontsteking toch niet,als ie met choke wel loopt he. het moet aan je benzine toevoer liggen.

JP
            Bijdrager

LeMoN :
              Gast, ik ben er nu niet veel meer mee bezig, maar wel mee bezig geweest, heb er paar dagen mee bezig geweest en ben het nu beu. Sproeier KAN niet te klein zijn aangezien ik voorheen met EXACT dezelfde setup heb gereden. Zelfde sproeier etcetera.

Ik ga morgen dus even contact op nemen met de brommerboer, vragen hoe duur het ongeveer allemaal is en dan ga ik kijken of ik het wel of niet laat maken.

hoelang geleden is dat?
              maand? week?

pier
              Bijdrager

vervang je pakking van de carb maar eens;)

LeMoN
                Topic starter

heeft een carburateur een pakking :S? op welke plek?

Naja ik zal er binnenkort nog is wat aan doen, als hij naar de brommerboer gaat is dat toch pas over een maand. Maar ik zal nog wel is kijken naar me bougie en heel me blok weer is uit mekaar halen(behalve carters).

Ook maar wat pakkingen bestellen op JMPB en paar sproeiers

Edit: Ik snap nog steeds niet waarom de sproeier niet goed zou zijn. Ik heb voordat ik begon met vario ook met deze setup gereden, en ook met de vario, beide met sproeier maat 58 en nu zou dat opeens fout zijn? lijk mijn nogal vaag heur!

Tonni
                  Moderator

Of je probeert het gewoon eens, in plaats van er steeds over te discusseren waarom het hier wel of niet aan zou kunnen liggen..

Als het niet helpt kan je tenminste zeggen dat je zeker weet dat het daar niet aan ligt. Lijkt me niet veel moeite toch, en met speculeren weet je nog niks.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

LeMoN
                    Topic starter

Okey, ja zal het van het weekend misschien nog even proberen, maar moet ook nog aan school werken enzo.

Maar zijn er ook pakkingen voor carburateurs? En zo ja waar kan ik die halen? Want ik heb ze nog nooit op JMPB gezien

Edit:

Heb die carb pakkingset gevonden. Maar ik weet mijn god niet waar al die onderdeeltjes moeten haha 😛 heb nooit een carb helemaal uit mekaar gehad, wel banjofilter keertje eraf enzo.

kan iemand mijn misschien een korte uitleg geven?

AC RACING
                      Moderator

over wat voor pakkingen heb je het in godsnaam:? alles wat maar enigsinds in de buurt komt van een pakking op je carb. heb ik nog nooit kapot zien gaan welk onderdeel dat jij als pakking ziet wil je vervangen?? dan weet men wat je nodig hebt.

pier
                        Bijdrager

dat plastic buisje dat over het spruitstuk zit;) (heet miss niet pakking maar zorgt voor het zelfde effect)

AC RACING
                          Moderator

die “overschuif-mof” kan je zo vervangen voor een stukje teflon of een stukje isolatietape, werkt even goed.
                            nog een optie is om een oude carb. op te halen en die daar van af te halen..
                            maar nieuw kun je het haast wel cker vergeten dat je die ergens vandaan kunt halen.

hansieb
                            Moderator

Je hebt een carburateur pakking

Bij mijn BHBG 19mm is het echt een pakking dus een papieren pakking tussen de vlotterbak en carb behuizing.

Maar bij een 13mm SHa of minder is het een rubberen pakkingen van de vlotterbak.

Dat valse lucht verhaal lijkt me ook vreemd , ik heb het ook nog never gehad bij kop of voetpakkingen gewoon lekker aandraaien. De carb ook goed vast en het loopt altijd.

Volgens mij lemon is het toch echt je sproeier ookal heb je het nog geeneens bekeken

sjaak trekhaak

dat plastic buisje kun je hier bij epc gewoon voor 1 euro ofzo krijge

LeMoN
                                Topic starter

Dat plastic buisje is juist pas vervangen toen barry bij mijn was. Iemand in mijn topic had op de vorige pagina gezegt dat mijn carburateur kan lekken waardoor hij daar valse lucht aanzuigt, en om te voorkomen dat ik meerdere keren moet gaan bestellen wil ik dus ook zo’n carburateur pakking bestellen…

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.