- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 januari 2008 om 18:21 #426387
LOL ben je er echt zo vaak mee bezig dan? Je zegt zelf nog van “met choke rijdt hij wel, te kleine sproeier?” Check de bougiekleur ff en probeer het anders gewoon eens met een andere sproeier. Aangezien die 13/13 en malossi powerfilter toch nauwelijks effect bij jou hebben zou ik ook weer even proberen met je oude carb en luchtfilter. Probeer nou eens zelf op te lossen man:) Leer je toch meer van en is uiteindelijk leuker als het gelukt is:)
4 januari 2008 om 18:29 #426388Gast, ik ben er nu niet veel meer mee bezig, maar wel mee bezig geweest, heb er paar dagen mee bezig geweest en ben het nu beu. Sproeier KAN niet te klein zijn aangezien ik voorheen met EXACT dezelfde setup heb gereden. Zelfde sproeier etcetera.
Ik ga morgen dus even contact op nemen met de brommerboer, vragen hoe duur het ongeveer allemaal is en dan ga ik kijken of ik het wel of niet laat maken.
4 januari 2008 om 18:42 #426389Wat een waste of money ja lemon, BEKIJK EERST JE BOUGIEKLEUR MAAR EENS!
4 januari 2008 om 18:52 #426391haha idd, het is je ontsteking toch niet,als ie met choke wel loopt he. het moet aan je benzine toevoer liggen.
4 januari 2008 om 18:57 #426392LeMoN :
Gast, ik ben er nu niet veel meer mee bezig, maar wel mee bezig geweest, heb er paar dagen mee bezig geweest en ben het nu beu. Sproeier KAN niet te klein zijn aangezien ik voorheen met EXACT dezelfde setup heb gereden. Zelfde sproeier etcetera.Ik ga morgen dus even contact op nemen met de brommerboer, vragen hoe duur het ongeveer allemaal is en dan ga ik kijken of ik het wel of niet laat maken.
hoelang geleden is dat?
maand? week?4 januari 2008 om 19:02 #426393vervang je pakking van de carb maar eens;)
4 januari 2008 om 19:51 #426394heeft een carburateur een pakking :S? op welke plek?
Naja ik zal er binnenkort nog is wat aan doen, als hij naar de brommerboer gaat is dat toch pas over een maand. Maar ik zal nog wel is kijken naar me bougie en heel me blok weer is uit mekaar halen(behalve carters).
Ook maar wat pakkingen bestellen op JMPB en paar sproeiers
Edit: Ik snap nog steeds niet waarom de sproeier niet goed zou zijn. Ik heb voordat ik begon met vario ook met deze setup gereden, en ook met de vario, beide met sproeier maat 58 en nu zou dat opeens fout zijn? lijk mijn nogal vaag heur!
4 januari 2008 om 20:21 #426396Of je probeert het gewoon eens, in plaats van er steeds over te discusseren waarom het hier wel of niet aan zou kunnen liggen..
Als het niet helpt kan je tenminste zeggen dat je zeker weet dat het daar niet aan ligt. Lijkt me niet veel moeite toch, en met speculeren weet je nog niks.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...4 januari 2008 om 23:22 #426397Okey, ja zal het van het weekend misschien nog even proberen, maar moet ook nog aan school werken enzo.
Maar zijn er ook pakkingen voor carburateurs? En zo ja waar kan ik die halen? Want ik heb ze nog nooit op JMPB gezien
Edit:
Heb die carb pakkingset gevonden. Maar ik weet mijn god niet waar al die onderdeeltjes moeten haha 😛 heb nooit een carb helemaal uit mekaar gehad, wel banjofilter keertje eraf enzo.
kan iemand mijn misschien een korte uitleg geven?
4 januari 2008 om 23:35 #426398over wat voor pakkingen heb je het in godsnaam:? alles wat maar enigsinds in de buurt komt van een pakking op je carb. heb ik nog nooit kapot zien gaan welk onderdeel dat jij als pakking ziet wil je vervangen?? dan weet men wat je nodig hebt.
4 januari 2008 om 23:40 #426399dat plastic buisje dat over het spruitstuk zit;) (heet miss niet pakking maar zorgt voor het zelfde effect)
4 januari 2008 om 23:51 #426400die “overschuif-mof” kan je zo vervangen voor een stukje teflon of een stukje isolatietape, werkt even goed.
nog een optie is om een oude carb. op te halen en die daar van af te halen..
maar nieuw kun je het haast wel cker vergeten dat je die ergens vandaan kunt halen.5 januari 2008 om 03:10 #426401Je hebt een carburateur pakking
Bij mijn BHBG 19mm is het echt een pakking dus een papieren pakking tussen de vlotterbak en carb behuizing.
Maar bij een 13mm SHa of minder is het een rubberen pakkingen van de vlotterbak.
Dat valse lucht verhaal lijkt me ook vreemd , ik heb het ook nog never gehad bij kop of voetpakkingen gewoon lekker aandraaien. De carb ook goed vast en het loopt altijd.
Volgens mij lemon is het toch echt je sproeier ookal heb je het nog geeneens bekeken
5 januari 2008 om 08:42 #426402
sjaak trekhaakdat plastic buisje kun je hier bij epc gewoon voor 1 euro ofzo krijge
5 januari 2008 om 11:39 #426403Dat plastic buisje is juist pas vervangen toen barry bij mijn was. Iemand in mijn topic had op de vorige pagina gezegt dat mijn carburateur kan lekken waardoor hij daar valse lucht aanzuigt, en om te voorkomen dat ik meerdere keren moet gaan bestellen wil ik dus ook zo’n carburateur pakking bestellen…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.