Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frits
    Bijdrager

gaskasbel te strak?

kwestie van afstellen

waarom hou je je kickblok niet?

masterman
      Bijdrager

Denk dat er iets met je carbr is. want het blokje draait. geen vals lucht ofzo veel te grote sproeier?

LeMoN
        Topic starter

ja gaskabel te strak zou kunnen, en sproeier is niet te groot, want voorheen ook met deze setup gereden zelfde sproeir, naja ik zou wel is een 56 halen morgen bij de brommer boer.

Ook zit ik nog met een probleem dat bougie kabel heet, ik heb een nieuwe gekocht mar die was veelste lang (1m) en nu heb ik dat dus ingekort en nu heb ik aan 1 kant geen ding meer om me bougiedop in vast te draaien :S? hoe kan dat xD?

Naja hij gaat niet verkoop in ofzo, maar word wel beetje wanhopig.

Kickblokje gaat weg omdat ik geld nodig heb, en het toch een tegenvaller is + dat omdat hij getuned is niet lekker loopt, en ik geen dikkere cilinder ga kopen…

edit by flick, topic opgeschoont. geen onzin hier

Green Machine
          Bijdrager

LeMoN :

Kickblokje gaat weg omdat ik geld nodig heb

oud en nieuw? =p

LeMoN
            Topic starter

Onder andere green machine, maar ik wil ook geld apart zetten voor het poedercoaten, en die andere dingen…..

Ik heb trouwens de eerste post veranderd 😛 en ga daar voortaan updates in maken enzo. 🙂

LeMoN
              Topic starter

Nieuwe update:

Heb daarstraks nog wat zitten kijken, want me gaskabel stond dus te strak waardoor hij stationair hoog draaide 😛 (gasschuif was al stukje open daardoor). Nu is dat wel verholpen maar zit ik met het volgende probleem.

Als ik mijn brommer start gaat stationair wel goed, moet wel ff choken enzo, maar zodra hij dan beetje warm is en ik geef gas dan valt hij uit alsof hij te weinig benzine krijgt… het Bwoaap geluidje… Met choke ingedrukt rijd hij dan wel, alleen heeft hij niet de power van een vario 🙁 Wat kan dit in gods naam zijn? Valse lucht ofzo?

Frits
                Bijdrager

Zou kunnen

check ff of die uitvalt als je choke indrukt
                  en anders ff je uitlaat dicht houden
                  als die dan niet uitvalt dan krijgt ie ergens valse lucht

LeMoN
                  Topic starter

hmz okey, dankejewel 😉 en hoe kan ik weten waar hij valse lucht trekt?

hansieb
                    Moderator

Draai je bougie eruit ? misschien zit er wel ene verkeerde sproeier in.

Als die met choke wel goed loopt maar zonder choke niet , grotere sproeier

LeMoN
                      Topic starter

Ja ik vind dat toch vaag heur, ik had hem eerst ook met deze sproeier…

LeMoN
                        Topic starter

Heb hem vanavond nog is gestart, starten ging vrij moeilijk, kan natuurlijk ook het weer zijn. Maargoed, toen ik hem helemaal aan de praat had bleef hij redelijk lopen als ik hem choke-te. Na een tijdje op choke deed hij het zonder ook wel, maar neigde hij om uit te vallen.

Als ik gas gaf dan viel hij ook uit als ik men gas openhield, dus krijgt hij te weinig benzine lijkt het? Met choke ingedrukt deed hij het overigens wel!

Het rare van dit alles is dat ik voorheen met dezelfde setup heb gereden en toen ook met sproeier 58 en zonder problemen en nu opeens wel?

Weet iemand wat het precies kan zijn?

J3sp3R
                          Bijdrager

LeMoN :
                            Heb hem vanavond nog is gestart, starten ging vrij moeilijk, kan natuurlijk ook het weer zijn. Maargoed, toen ik hem helemaal aan de praat had bleef hij redelijk lopen als ik hem choke-te. Na een tijdje op choke deed hij het zonder ook wel, maar neigde hij om uit te vallen.

Als ik gas gaf dan viel hij ook uit als ik men gas openhield, dus krijgt hij te weinig benzine lijkt het? Met choke ingedrukt deed hij het overigens wel!

Het rare van dit alles is dat ik voorheen met dezelfde setup heb gereden en toen ook met sproeier 58 en zonder problemen en nu opeens wel?

Weet iemand wat het precies kan zijn?

Misschien Barry er naar laten kijken? Hihi.

ja-general
                            Bijdrager

lijkt me tog valse lucht spuit anders ff wa haarlak op plekken waar je denkt waar ie valse lucht trekt als ie dn op een plek ineens meer toeren gaat maken weet je dat ie daar valse lucht trekt

LeMoN
                              Topic starter

ja-general :
                                lijkt me tog valse lucht spuit anders ff wa haarlak op plekken waar je denkt waar ie valse lucht trekt als ie dn op een plek ineens meer toeren gaat maken weet je dat ie daar valse lucht trekt

Okey, zal ik eens doen, maar het moet dus met iets wat licht ontvlambaar is zo te zien 😛 Nu is mijn remmenreiniger net op :/ Maargoed ik zal het is testen. En anders desnoods maar is wat pakkingen gaan halen en vloeibare pakking :/

LeMoN
                                Topic starter

Nou ik heb getest, maar weinig verandering, ik ga denk ik gewoon me citta naar de brommerboer brengen, laat ik ze gelijk het blokje reviseren en me inlaat tunen en zorgen dat hij dan weer helemaal loopt, want ik heb geen zin meer om tijd hierin te investeren als het allemaal toch niet lukt 🙁

15 berichten aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.