- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 november 2007 om 19:35 #425771
Update.
Vandaag weer bezig geweest aan het kickblok, maar heb toch al een tijdje zitten twijfelen of ik het weg zou doen, omdat het me toch wel is tegen gevallen, vandaag heb ik daarom ook besloten om het kickblokje te gaan verkopen. Ik kan het geld sowieso goed gebruiken.
Ik vind het enigzins wel lullig voor barry omdat hij me zo heeft geholpen ermee, maar hoop niet dat hij het verkeerd opvat. Barry ik heb geen misbruik van je willen maken ofzo voor de verkoop, want ik heb echt pas vanmiddag besloten hem weg te doen.
Ik ga weer met mijn CP blokje rijden wat ik niet erg vind. Het cp blok zit al weer helemaal in elkaar moet er alleen nog onder worden gehangen…
Daarom staat er nu dus een compleet kickblok te koop dit houd in:
Kickstartcarters met uitgeboorde inlaat tot 13mm. Carters zijn gekotterd zodat er dikkere cilinders op kunnen zoals de 46,5 malossi! en tevens zijn er ook spoelpoorten in gemaakt (barry tuning :)) Het is een 5 tands kickstartkrukas. Het blok heeft elektronische ontsteking!
2 maal een slakkenhuis allebei 5 tands! 1 soepele, 1 stroeve.
Een ketting met het o zo cruciale bolletjes slotje! Dit is een minibike ketting en heeft enige aanpassingen nodig gehad om het slotje goed te maken. Dit is netjes gedaan met de dremel en past nu dus ook goed!
Een as met hierbij 2 pedalen en 2crankspie’s
CDI!
Een 50cc cilindertje, met zuiger ZONDER zuigerveren en pakkingen!
een compleet gezandstraalde cilinderkop, ziet er dus heel erg netjes uit!
Ik zal vast nog wel iets vergeten zijn, maar hij rijd in iedergeval!
Niet geheel onbelangrijk is ook dat hij afgelopen zaterdag is gereviseerd door barry, en een beetje door mijn… Ook zijn de carters compleet gezandstraald! En ze zien er dus gloedjenieuw uit!Kortom een compleet kickblok voor iedereen die ermee wilt rijden. Zelfs als je een 80cc hebt kan je met dit blokje rijden aangezien de carters zijn uitgekotterd en er dus cilinderhemden inpassen tot 50mm buitenomtrek.
26 november 2007 om 20:12 #425775hm jammer dat je het zo snel alweer weg goed, mja dat moet je natuurlijk zelf weten.
ik zou wel ff een apart verkoop topicje maken om het hier een beetje overzichtelijk te houden!
26 november 2007 om 20:17 #425776heb ik al gedaan 😉 en tja jammer. beschouwde het meer als een leuk extraatje niet als een must have 🙂
26 november 2007 om 21:06 #425779beetje belachelijk he wat je op zijn minst kunt doen is barry een deel van het geld van het kickblok geven:con
26 november 2007 om 21:10 #425780Ja vin het ook wel heel genaait voor hem eigenlijk, toch bijna 2 dagen voor jou zitten werken.
26 november 2007 om 21:21 #425782Ik wist dat dit soort reacties zouden komen, van die kut reacties.
Jullie weten maar de helft van het verhaal… Ik heb barry wel betaald voor zijn werk….
Eerste keer heeft hij van mijn 20 euro gekregen voor het werk en de onderdelen…
Afgelopen zaterdag heb ik barry zijn buis gegeven, daarvan had ik de verzendkosten betaald a 6,20 ook heb ik nog is 5 euro betaald cash en ik had pak choeet banger nitraten voor hem meegenomen die koste ook 12,50. Dus ga niet lopen zeiken dat ik niets heb betaald ofzo. Het is misschien wel triest ofzo, maar ik heb besloten dat ik niet met het blok ga rijden… Dan ga ik niet dat blok aan de kant leggen en laten verstoffen… Dat is zonde van het geld.Als je maar de helft van het verhaal weet, houd dan aub je mond ipv zulk kut commentaar te geven.
Tevens heeft barry zijn hulp zelf aangeboden en ben ik niet gaan slijmen bij hem om te kopen helpen…
ArvidW: Kut reacties? Als jij maar de helft van het verhaal verteld krijg je van dit soort reacties. Wees nou eerlijk, wat zou jij ervan vinden als je maar de helft van het verhaal zou kennen…..26 november 2007 om 21:44 #425783Toch vreemd je reviseert je blok en 1 dag later in de verkoop.
Kickstart blok is echt 10 x relaxer dan een CP blok hoor. Ik denk dat je straks wel ff piept om je citta met winters weer aan wilt krijgen…
Houd gewoon je kickblokkie en verkoop je cp blok lijkt me beter dan andersom.
26 november 2007 om 21:54 #425786Ja ik snap t ook niet helemaal.. nou ben je al zo lang naar dat kickblok toe aan het leven, helemaal op aan het knappen en weet ik veel wat, en dan ga je er niet eens mee rijden? Ik zou ook juist eerder dat cp blokje wegdoen. Kick is toch veel relaxter? Maja je moet t zelf weten ehh;)
26 november 2007 om 22:01 #425787Zonde
26 november 2007 om 22:02 #425788tja jullie denken er anders over dan ik. maarja, mijn besluit staat vast…
26 november 2007 om 22:46 #425790vind het ook wel raar eigelijk.. nu is dat blokje helemaal goed en compleet en verkoop je hem alweer zonder er eigelijk mee hebben te kunnen rijden.
agja wat jij wilt he.
26 november 2007 om 23:00 #425791ff off-topic, dit is ondertussen wel vaak genoeg gezegd he, hij moet het zelf weten, maar we kunnen dit topic ook een beetje schoon houden dan 10x hetzelfde te zeggen;)
27 november 2007 om 00:07 #425792Dat is inderdaad zo Dooley;)
Alleen heb ik EEN klein vraagje, WAAROM doe je hem weg LeMoN?:?
Succes verder met je VarioCitta
27 november 2007 om 08:02 #425793Dankjewel dooley ;).
Waarom ik hem weg doe? Ik had er meer van verwacht zegmaar, niet zo zeer naar het tunen en de revisie van barry, maar gewoon van het blok in zijn geheel. Daarnaast loopt het blok bij mijn niet helemaal optimaal door het kotteren etc, en sproeiertje veranderderen had geen nut. Daarom ga ik gewoon weer met mijn simpele CP Blokje rijden. Waarbij de gasreactie ook nog is veel beter is. En ik verklaar mezelf voor gek als ik het blok zo maar laat liggen terwijl ze toch zo wat waard zijn!
3 december 2007 om 20:42 #425889Update…
Snorblok hangt eronder, hij draait wel, maar hij draait knetter hoogtoerig, en als ik gas geeft haalt het niets uit, behalve als ik choke in druk, totaal geen vario power erop, ik ben het spoor goed bijster, en denk dat ik hem maar naar de brommer boer ga brengen of verkopen 🙁 want ik word er niet goed meer van :@ Misschien weet iemand wat het is, dan wil ik dat nog best proberen, of dat iemand die in de buurt woont een dagje op offert om mee te kijken want ik weet het niet meer 🙁
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.