Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

Waarvoor hek die eigk nodig? is dat wat bij het vliegwiel zit enzo? Want daar heeft barry gister een verse in gedaan…

Wouz-LwB
      Donateur

Nee , voor aan de kickstarter kant 😉

LeMoN
        Topic starter

oh ok dan bestel ik hem mee 😉

ik zit ook schraal met sproeier toch, een 54 is echt te klein want ik moet afentoe choken om op gang te komen, sowieso als het blok warm is dan trekt de vario niet zoals het zou moeten 🙁 hoe zou dat kunnen komen? Toch ergens valse lucht ofzo?

Frits
          Bijdrager

nee man voor je kickstart grapjas:lol

haha8)

hij liep wel mooi in t filmpje waarom dan reviseren?:o

LeMoN
            Topic starter

Hij liep wel mooi? Grapjas, hij loopt echt slecht voorn vario en je hoort de lagers gewoon schrapen zegmaar… Ik hoor mijn uitlaat amper, en je moet weten een polini top one maakt best wel herrie. Sowieso weet ik niet hoe het carter er van binnen uit ziet en hoelang alles erop heeft gelegen, dus lijkt het me het beste om hem gewoon lekker te reviseren 🙂

BTW zo’n koppakking groot die past ook op 50cc toch? Maar dan heb je de tapeinden erbij, dat vind ik wel handig :)!

barry
              Donateur

En anders kom je met dat blok eens naar mij toe.Dan kan je véél onderdelen van je lijst schrappen.
                Dan leer ik je even snel om een blok te reviseren & de meeste onderdelen heb je bij mij aan minder dan de helft van de prijs,dan jij ze gaat betalen.
                Even met de trein vanRoosendaal naar Mechelen duurt echt zo lang niet.
                Zo kan je even proberen met me’n racing ciao & weet je meteen hoe een brommer hoort op te trekken.

LeMoN
                Topic starter

Dat zou inderdaad ook kunnen barry, maar dat moet ik dan wel even met mijn ouders overleggen 😉 Maar het punt is wel dat ik dan ook het geld kwijt ben aan de trein natuurlijk, maar het is inderdaad wel een optie, of ik vraag me vader om heen en weer te rijden 😛

barry
                  Donateur

En zo kan je eens genieten van een verwarmde werkplaats,met een werkbank op hoogte,zonder zere rug & knieën.En je ouders kunnen het mooie Mechelen eens bezichtigen.

LeMoN
                    Topic starter

😛 dat zou een optie zijn ja ;P

LeMoN
                      Topic starter

vandaag weer sproeier 58 erin gegooit vanmiddag dan, en daarstraks naar gitaarles gereden, man hij reed veel beter :D! met sproeier 54 was het toch iets te schraal waardoor hij af en toe half uit viel zegmaar :D! ben wel blij ermee 😀 alleen trekt hij nog niet optimaal voor een vario maar ik denk dat dat mede komt doordat de vsnaar te diep in de schijven ligt.

LeMoN
                        Topic starter

Als het mag van mijn ouders dan a ik op 24 november naar barry toe, dan gaan we samen het kickblokje reviseren :D! En dan kan ik ook gelijk op de monster ciao rijden 😛 Hopelijk kan hij ook me vliegwieltje afdraaien 🙂

Bartjee
                          Donateur

Hoop voor je dat dat door gaat, want dat zal vast een te gekke dag gaan worden dan:D

Kelvin
                            Bijdrager

Ja mijn lagers waren toen ook eens versleten,ook z’n schrapend geluidje.
                              Opeens na even een paar kilometer rijden blokeerd alles opeens.
                              Toen ik het blok uitelkaar haalde zag ik dat de lagers waren vastgelopen:con

LeMoN
                              Topic starter

Heb al een keer met mijn moeder erover gehad, ze zegt ik vind het goed, je meot het wel zelf betalen, duh. maar zal het er vanavond met mijn ouders aan tafel over hebben.

kapot
                                Bijdrager

Heb je er ook wel eens aan gedacht om zo’n teknoetre setje te kopen?

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.