- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 november 2007 om 21:08 #425219
Foto’s!
Vergelijking van gereedschapscollecties 😛

Groen = Barry, Blauw = LeMoNKickblokje prepareren

Barry bezig met mijn zuigertje 😛

Barry’s TOVERDOOS! Werkelijk waar van alles zit erin!

Barry nog meer bezig 😛

Tadaaa Slakkenhuis wat ik van barry heb overgenomen + ketting erin!

Barry’s super sexy auto!

Video is nog niet klaar… hij staat al op you tube maar nog geen link enzo, post ik straks…
4 november 2007 om 21:14 #425220Ziet er leuk uit allemaal:D Ook vette bak man van Barry:P Ben benieuwd naar de video;)
4 november 2007 om 21:17 #425221FILUMPJE! 😛
4 november 2007 om 22:27 #425223Waar voor is dat boemlauwe draadje 😛 soort killswitchtje ofzo ?
4 november 2007 om 22:31 #425224Het blokje komt van een superbravo 😛 dat is dus de uitschakel schakelaar 😉 😀 ik hoef dus straks geen kabel meer te trekken naar mijn koplamp voor mijn startonderbrekendesleutelschakelaar! 😀 En kan ik mijn brommer dus ook gewoon met de startonderbreker uit zetten :D! Ik heb nu ook geen decompressiekabel meer enzo :D!
5 november 2007 om 16:36 #425235daar was ik weer.
Vandaag voor het eerst echt veel gereden met de citta zegmaar. En dan moet ik eerlijk zijn dat zo’n zwaar elektrisch vliegwiel toch vies tegenvalt. Ga toch is kijken of ik hem ergens kan laten afdraaien. Er zit ook een schavend geluid wat uit het blokje komt ergens aan de linker kant bij de vario enzo. Dat zat er gister trouwens ook, maar ik denk toch dat het blokje toe is aan een revisie 😛 en daarom heb ik besloten om dat dan volgende week het kickblokje er toch even weer onderuit te halen en dan maar weer ff met de std blokje te rijden… eerst een circlip tang gaan kopen om die circlips eruit te halen enzo…
Ik ging vandaag met een maat van mijn naar de mac toe ik op de citta hij op zijn derbi senda drd sm 2007. En ben er achter gekomen dat ik op zijn teller, die exact klopt en digitaal is, dat ik 42km/h rij. Niet slecht dus 🙂 maar nog wel te langzaam :P!
Laters
Anton
5 november 2007 om 17:05 #425237mooi dat die eindelijk loopt;)
wel jammer dat die er dan meteen weer onderuit moet=p
mare barry heeft ckr een nette xsara
k raad je tog aan om de 43mm Dr te nemen5 november 2007 om 17:15 #425238Mooi mooi mooi, een grote vespa/citta familie die elkaar helpt, zo hoort het;)
Mooi ook dat hij nu eindelijk loopt, na een blokrevisie zal hij al heel wat mooier lopen8)
Het zijn je lagers maar die je hoort, niks om je druk over te maken dus.
Ik zou niet voor de 70DR gaan, zeker omdat het een snor blijft he:D
Persoonlijk vindt ik 45 al te hard voor een snorbrommer, als je onderuit gaat en verkeert neer komt dan is het einde oefening:o
Succes met de revisie
5 november 2007 om 17:24 #425239maar als je zegt dat de top 42 is wil niet zeggen at je steeds 42 rijd he ;).
reed vroeger ook met 80cc op men citta rond ook gewoon naar school heb er ook 75 mee gehaald.. dat vind ik snel op een snorbrommerke haha. maar ik reed ook egt nog geen halve minuut zo hard dan. dan rijd je ook nog meestal rond de 40
dus ik zou als ik jou was ook gewoon 70cc kopen 😉 kun je gewoon een keer lekker het gas open gooien als er zon stom scootertje stoer doet haha.
ik denk als jij 70cc koopt dat die mis 55 gaat op top maar dat die gewoon 10x sneller op toeren is. mis dat nu ook sinds ik weer met men 50cctje rijd
5 november 2007 om 19:03 #425243klopt wat boet zegt, ik kan nu ook 65 maar rijd dit bijna nooit omdat ik ook gewoon overal ermee heen moet, en over die 43 DR, jij gaat echt geen 65 met citta en STD vario en ongeveilt carter, ben maar niet bang, gewoon die kopen.
is een goed en goedkoop cilindertjeIk heb poulie 70, top one en 43mm athena en die is al wat sneller op top en ik ga 65 dus dat ga jij niet halen waarschijnlijk;)
5 november 2007 om 19:12 #425244Daar zeg je idd wel wat ja, dan ga ik dat misschien toch maar doen, en ik heb nog een schakelaar @ me dashboardje over alsk het goed heb , heb 1 voor gewoon licht, 1 voor dashboard licht, 1 voor show off licht, en dan kan ik nog 1tje doen om mee te begrenzen en dan eventueel ook me licht erop aan te sluiten 😛 dat het niet als een begrenzer lijkt 😛 maar dan word het idd toch de dr!
Ik heb al een lijstje gemaakt wat ik ga kopen @ JMPB.
Lagerset Krukas Citta,- 1 keer
Koppakking STD Citta,- 1 keer
Voetpakking Citta Groot,- 1 keer
Inbusbout RVS M6 X 30,- 2 keer
Pistonpenclips 10mm 2 stuks – 2 keer
M6 Borgmoer RVS,- 2 keer
M8 Borgmoer RVS,- 2 keer
Tapeindset Citta – 1 keer
Vliegwielspie Citta – 2 keer
Boutset Stuurklemplaat Citta – 1 keer
Malossi Variateur Vespa,- 1 keer
Totaal van uw aankopen:,€83.90,Maar wacht nog even met bestellen natuurlijk…
Het reviseren ga ik op mijn dooie gemakje doen, eerst ga ik van het weekend het blokje van steven_stepje uit elkaar halen en is kijken hoe het allemaal in elkaar zit! en dan ga ik de HOW-to uitprinten en dan gewoon volgen 😉
als ik dan het kickblokje weer heb gereviseerd dan ga ik terug erop leggen. en dan ga ik het snorblokje een keer reviseren 😛 en ook gelijk de inlaat tunen, bij me kickblokje is die 12mm en dat laat ik lekker zo! Misschien dat ik zelfs nog een 12/12 koop want dan verbruiktie ook nog minder!
Edit: Owja ook ga ik wat extra leds bestellen @ Leds-buy.nl voor een koplamp en andere show off leds 😛
5 november 2007 om 19:20 #425247waarom bestel je niet gewoon in een reviseer setje??:?
heb je alles in 1x lijkt me ook een stuk goedkoper5 november 2007 om 19:22 #425248Lagerset Krukas Citta
dat is een revisie set 😉 die pakkingen enzo zijn gewoon extra ;)! Voor als het kapot gaat weetje 😉
5 november 2007 om 19:42 #425250Je vergeet weer wat!
De keerring van ciao mix moet je ook hebben
5 november 2007 om 20:00 #425251OOOOOOOOOOOOOOOOOOO 😛 dankjewel hansieb ;P
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.