Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

Edit:
      Oke goed dat het opgelost is

srry voor mijn felle reactie maar vind het nooit zo goed als mensen opgelicht worden 😉

hansieb
      Moderator

Rebel :
        Je merkt toch wel als iets zo erg mislukt is

ik zou hem beter ze geld terug geven
        anders moeten ze gasten als jou echt bannen voordat je nog meer rotzooi verkoopt man

Hoho je moet niet over dingen gaan meepraten waar je zelf niks mee te maken hebt.

Misschien is het allang opgelost en heeft die het netjes afgehandelt.

LeMoN
        Topic starter

Okey, probleem opgelost, helft van het bedrag word terug gestort en mag het blokje houden. Vind ik wel netjes van Steven. kan ik opzich nog gewoon kiet spelen zegmaar op het bedrag wat ik heb geinvesteerd! Want ik ga dit blokje wel weer doorverkopen, heb er niets aan en wil graag een kickstart blok :kwijl: 😛

Maar goed, Steven heeft het blokje door iemand laten reviseren etc (als dat wel gebeurd is) en hij kan er ook dus niet veel aan doen heeft zen complete brommer daar geleverd en zo weer rijdend mee terug genomen, en toen weer origineel gemaakt en verkocht dus waarschijnlijk heeft die ene kerel gewoon lopen Beunen ofzo :/

N!CKs

okej, dat is wel netjes van steven_stepjes:)
            nu kan je toch het blokje houden en hoef je niet meer te balen:D

LeMoN
            Topic starter

hmz tja weet niet wat ik met het blokkie doe, als iemand een bod doe van de andere helft v/d prijs gaatie zekerste weten weg, hebk weer wat geld meer voor een kickblok 😀

LeMoN
              Topic starter

hey luitjes ik wou mijn citta over een tijd laten coaten.

Zwart:
                Frame
                Koplamp Houders
                Voorvork houders

Groen:
                Harley Rekje/Tank Beugel
                Rem Hevels
                Kroonstukken
                Bagagedrager

en dan zat ik nog over twee dingen te twijfelen

ik weet niet zeker of ik mijn achterbrug nu GROEN of ZWART wil laten coaten, zal het mooi staan met een groene achterbrug? of is zwart toch beter om dat dit neutraler is?

en de velgen zat ik te twijfelen of ik die WIT zou doen of GROEN.

edit even tekeningen ter verduidelijking:

Combi 1:

Combi 2:

Combi 3:

Combi 4:

Ik koop een nieuwe kappenset in de kleur zwart. en dan wil ik het zwarte coat zonder metallic doen, en het groene met metallic in de blanke lak

reiniero
                Bijdrager

wat voor kleur groen? en wit mmwa valt mee pak dan uh… soort rood? en anders metallic groen is ook niet slecht. 😉

LeMoN
                  Topic starter

ja ik heb ff plaatjes gepost, maar over dat rood, er komt sowieso groen in! dat is een feit. maar nu zit ik dus nog over de kleur van me achterbrug te twijfelen (groen of zwart) en de kleur van me velgen (groen of wit)

en ja het groen word metallic, het zwart niet. het word trouwens gepoedercoat, dus de metallic komt in de blanke lak 🙂

N!CKs

de ontwerpen zien er goed uit LeMoN:thumb
                      ik zou kiezen voor combi 4, maar ik ben jou niet dus je moet zelf maar kiezen;)

LeMoN
                      Topic starter

ik zelf dacht 3 & 4

Bo3T
                        Bijdrager

geen witte velgen man :p ziet er egt niet uit. gewoon groene velgen doen en zwarte achterbrug.. de brug zie je toch bijna niet en als die dan groen is ziet dat er niet uit omdat je kap gewoon zwart is…

LeMoN
                          Topic starter

maar wrom geen witte velgen :P?

TimoO_
                            Donateur

omdat groen 10x mooier is :P.

LeMoN
                              Topic starter

ja ik zie wel 😛 maar er komt in de blanke lak een metallic.

Crullie
                                Donateur

Combi 2, met donker groen zou ik voor gaan en dan wat meer klein chroom hier en daar, alle kleine onderdeeltjes, maar dat is mijn smaak.:pest

Je moet lekker doen wat je een lekker gevoel geeft en wat jij vind van uitstraling.:thumb

TICKLING BARN
                                15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.