Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

De vsnaar is ook binnen! Dus vario set is nu volledig compleet :D! Ik ga nu ff de soldeer spullen zoeken, dan kan ik morgen misschien al een beginnetje maken aan het achterlicht van ledjes….

Bartjee
      Donateur

Das mooi:D Kan jij ook eindelijk eens de kracht van de vario ontdekken:thumb

diac
        Bijdrager

en de daling van je top 😛

LeMoN
          Topic starter

Achja daling van top boeit me niet, die paar weken rijd ik dan wel langzamer, volgende maand gaat er toch een malossi of polini vario onder 🙂 en in de toekomst nog een malossi vertanding 😀

Tom Z
            Bijdrager

Hee Antonio..
              ziet er lijp uit gast!!,, vooral die special paint op je achterkoppeling ^^ wat jij lelijk vind.. vind ik nog niet eens zo heel lelijk! als je nou heel die achterkoplling zo zou hebbe!! da heb je vette camo achterkoppeling ,, leipe shit!!
              maar ach.. dat brommertje vanjouw zal nu wel lkkr rijde!!

LeMoN
              Topic starter

Heey Tom,

Goed weer is van je te horen!

Ja als de hele kopppeling die stijl had was het vet geweest, maar boven op is het gewoon netjes egaal 🙁 Dus ik schuur hem straks heel licht op, en dan gaat er nog een laagje overheen…

Kheb gisteren oook de soldeer spullen gevonden, maar haha das wel krakkemikkerig spul, echt kei oud al. 😛 maar ik doe het er maar even mee 🙂 zoveel hoef ik niet te solderen 😛

barend f
                Bijdrager

leuk spul..

van die koppeling niks van aantrekken ziet toch niemand;)

verder goed bezig jonkie:thumb

LeMoN
                  Topic starter

hmm naja dan laat ik et wel zo, en dan spuit ik hem in de toekomst nog wel keertje, kan ik vandaag alvast me printplaatje op maat maken 😀

barry
                    Donateur

Ik ben dus benieuwd hoe de citta zal rijden met de vario.En zoals diac zegt van snelheid naar beneden hoeft niet waar te zijn.Een vario moet afgesteld worden.
                      Autowheelies met die kleine wieltjes???

LeMoN
                      Topic starter

Autowheelies zal wel gaaf zijn! En barry hoe hij rijd zal je volgende week horen, de vario word toch het eerste wat ik erop wil gaan leggen!

LeMoN
                        Topic starter

Zo ik heb zojuist het printplaatje op maat gemaakt! Eerst stukje ingezaagd zodat ik het kon breken zegmaar en daarna met de dremel met schuurpapier erop zegmaar aan de slag gegaan, man man man daar komt een stof vanaf 😛 niet normaal 😛 maargoed het resultaat is prima!

Nu ga ik vanavond ofzo denk ik beginnen met het solderen!

N!CKs

plaatje ziet er al goeed uit, zal zkr vet staan op je brommer.:thumb

LeMoN
                            Topic starter

Yow yow, updateje :)!

LED Achterlicht is klaar!

Geef jullie mening :P! Hij gaat nog niet op de brommert, want dan moet ik eerst het dashboardje gaan maken!

Bartjee
                              Donateur

mooi gedaan hoor:D Maar was het niet mooier gweest als je al die weerstandjes aan de achterkant had gesoldeerd?
                                Zal vast mooi staan op je brommert:thumb

LeMoN
                                Topic starter

dan kan je makkelijker kortsluiting krijgen, en ik heb maar beperkte ruimte :), je ziet er sowieso geen drol van dus 🙂

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.