- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 oktober 2007 om 13:55 #451407
sjaak trekhaakgoed om te hore dat je eindelijk ,bijna je kickblok eronder kan hange;)
13 oktober 2007 om 14:00 #451408diac :
goedzo, kan dat (binnenkort kickblok) eindelijk uit je naam:pestwaarom bestel jij alles? is er nergens autozaak in de buurt?
die hebben toch wel van die maat snaren:?brezan zit bij mijn in de stad, is een autozaak, maar het is 17 euro inclusief BTW 😉
13 oktober 2007 om 14:25 #451411aah oke, lol 😛
excuses! =)14 oktober 2007 om 08:32 #451429diac :
aah oke, lol 😛
excuses! =)Geeft niet 😉
Morgen gaat mijn vario op de post, dus dan kan ik hem aankomende dinsdag thuis verwachten :D! En woensdag knal ik hem er dan op! Want dan gaat me velgje ook naar de brommerboer om even een nieuwe buitenband erop te leggen, dan haal ik bij me velg de achterklok er dinsdags al uit, breng ik gewoon een hele kale velg, dat is veel lichter en vervoert ook wat makkelijker 🙂
14 oktober 2007 om 09:10 #451430hehe eindelijk;)
brezan hebje van mij he:D
maar verwacht maar niet veel van die
standaart vario hoor. ik reed er maar 30mee.
maar hebje niet ergens een oude fiets staan dan sloop
je daar gewon zon krankspie uit heb ik ook gedaan.
suc6 met het blok eronder bouwen
14 oktober 2007 om 10:04 #451431stino , bij hem had ik een varioset gekocht
alleen de voorvario daar waren wat dingen mee mis
toen 1 van Fons gekocht en die was perfect
hopen dat je je geld terugkrijgt !
mooi project verder 😀
14 oktober 2007 om 11:26 #451433Green Machine :
maar verwacht maar niet veel van die
standaart vario hoor. ik reed er maar 30mee.Ik zou er inderdaad ook niet veel van verwachten. Als ik jou was zal ik gewoon een teknoetre setje bestellen op jmpb. Die heb ik er ook onder liggen. Is echt veeeeeel beter dan standaard vario en ook een stuk goedkoper dan de malossi of polini en je hoeft niks af te stellen;)
Succes met je kickje en de vario aankomende week
14 oktober 2007 om 14:38 #451446Zo daar was ik weer….
Kickblok ligt er nog niet onder, was eerst maar is begonnen met mijn slakkenhuis proberen op te knappen, maar dat ding zit dicht met een circlipje of hoe je dat ook noemt… En tja ik heb geen circlipjes tang dus kon dat niet los halen, toen heb ik met een puntbek tang aan het tandwiel zitten draaien en wat remmenreiniger erin gespoten, toen kwamtie weer los, nog meer remmenreiniger erin en hij klikt nu ook weer zodat de tandjes in de krukas gaan zegmaar, maar nog niet soepel. Maar omdat ik geen circliptang heb kan ik mijn zuiger ook niet van mijn krukas halen bij mijn huidige blokje! Dus toen heb ik besloten mijn blokje er nog niet af te halen, ik heb al wel wat zitten stoeien met mijn blokeer pen, maar hijs nog niet helemaal af, moet nog wat weg zagen/slijpen en ik heb mijn as al beetje monteerklaar gemaakt 🙂 aan 1kant zit al het pedaal, aan de kant van het tandwiel welliswaar!
Maar toen ik dus aan mijn brommer bezig was kreeg ik de grootste schrik van me leven! Mijn linkerschokbreker was de staaf in het midden los gekomen! Wat dus inhoud dat hij alleen nog op de spiraalsteunde! Dit is gekomen doordat ikw at met het moertje heb zitten kloten en toen is ie los gedraaid ofzo, maar ik weet nu wel hoe ik me schokbreker uit elkaar haal, en weet nu dus ook dat ik mijn spiraal in het metallic groen ga laten coaten! En dan koop ik wel gewoon zwarte schokbrekers, maar dan zet ik de spiraal over zegmaar! 🙂
Ik heb nu tot woensdag tentamens, en dan vanaf donderdag vakantie maar donderdag en vrijdag en zaterdag moet ik werken dus dan ga ik niet sleutelen, volgende week zondag ga ik weer verder… Woensdag komt wel al mijn vario eronder!14 oktober 2007 om 18:19 #451476Heb daarstraks nog een ritje gemaakt. Heb ook een filmpje opgenomen, zal zo het linkje ervan posten. Maar toen ik zelf het filmpje keek dacht ik van, dat is eingelijk best wel onhandig rijden met 1 hand en die telefoon in je hand om op te nemen.
Toen kwam ik op het idee om de twee gaten in mijn voorspatbord te kunnen gebruiken om daarop een behuizing te maken van hout met daarin mijn telefoon! zo kan ik dus gewoon rond rijden, en is het zicht eigenlijk ook veel leuker voor de kijker aangezien je ziet wat er aankomt enzo! Ik heb hiervan dus al een tekening gemaakt hoe de maten moeten zijn etc, en dan ga ik dat van de week is in elkaar knutselen, dan kan ik dat ding er gewoon af en toe op zetten als ik een rondje ga rijden en wil opnemen, het ziet er wel raar uit, maar dat maakt niets uit! 😛 desnoods spuit ik hem zwart ofzo xD!
14 oktober 2007 om 18:53 #451479Schiet eens ff weer een paar fotos van je ding dan :)maar zit je kickblok er nu al onder dan ?
14 oktober 2007 om 20:08 #451483Nee blokje zit er nog niet onder! Dit is inverband met dat het slakkenhuis nogal stroef is en ik dus eerst een circlip tang moet hebben om dat ding open te maken en beetje te versoepelen, ook moet ik mijn zuiger overzetten en die clipjes moet je ook met zown speciale tang eruit halen, en helaas hebk die niet 😉 Volgende week heb ik vakantie, dan gaat het blokje eronder, heb woensdag al wel mijn vario, dan schiet ik wel weer wat foto’s!
Linkje van het filmpje!
14 oktober 2007 om 21:19 #451486wat heeft die van jou een rare dip in het midden,, of doe je dat zelf?
14 oktober 2007 om 21:24 #451487je bedoeld dat hij eerst flink in zijn toeren jaagt en daarna terug valt? Dat komt door de strakkere trekveren denk ik in combinatie met mijn 13/13 en powerfilter terwijl ik nogmaar 10mm inlaat heb 😉
14 oktober 2007 om 22:13 #451488Hartstikke leuke citta hoor, echt leuk om zo’n onboard ritje te zien. Hij zal wel lekker rijden 😉
15 oktober 2007 om 05:41 #451493Haha ja hij rijd wel lekker, maar ik wacht toch met smart op me vario :D! En dan over een maand komt er een snellere vario op :)!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.