Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

Helaas vandaag geen ketting gehaald, was nogal brak van gisteren 😛 en had helemaal geen zin erin dus wacht ik nog een weekje, kan ik v/d week ff naar de brommerboer 🙂

LeMoN
      Topic starter

Okey weer een update….

Nogsteeds geen ketting in huis, ivm dat ik geen geld meer heb. Zwaar kut dus! Volgende week pas salaris, dan ga ik GELIJK naar de brommerboer dat ding halen en een bestellingkje doen op JMPB, want me balhoofdlagers zijn GAAR 😛 Ik ga niet te veel bestellen, want je weet toch oud en nieuw komt eraan ;)!

Anyways, ook een update over de kickstartveer, ik had dus een terugboeking aangevraagd, maar deze is geweigerd en daarna ook nog eens contact opgenomen, komt erop neer dat ik het geld niet meer kan terug krijgen! Althans niet via de bank! Nu weet ik hoogstwaarschijnlijk wel stino zijn telefoon nummer dus ga ik een keer telefonisch contact opnemen. Wat dat betreft, to be continued.

Nu heb ik zojuist ook weer een aparte ervaring gehad… Ik reed vanuit school, en me brommer was niet vooruit te branden! Dus ik denk wtf is er maar niets te zien, dus ik rijd verder opeens keihard geknetter en een geluid van metaal dat valt, wat blijkt, is me demper eraf gevallen T_T me ophangingsboutje ben ik dus kwijtos, maarja heb het nu maar ff met tie rips vast gemaakt! zal het wel ff moeten volhouden. Nu heb ik wel een dikke kras op me demper 🙁 gelukkig aan de kant van het wiel, maar ga hem toch een keer polijsten 🙂

Dat was het dan weer voor nu.

Latertjes

N!CKs

jammer van de uitlaat.:(
          maar daar is niks aan te doen.
          wel geluk dat het aan het wielkant is.
          suc6 verder

LeMoN
          Topic starter

Was ik weer 🙂

De demper is er nog een keer afgeflikkerd, en hij zit nu vast met een koperdraadje :P! maargoed… Morgen ga ik na mijn werk een kickstartketting halen, en dan gaat zondag het blokje eronder! Woensdag komt er een nieuwe band om me achtervelg, en ga ik dus ook gelijk mijn demper weer vastmaken met een boutje!

Tevens heb ik zojuist een varioset gekocht voor 81,20 inclusief verzendskosten! Helemaal compleet met klok en al! Ik weet alleen niet of er een (passende (maat 13×1050)) v-snaar bij zit, maar anders koop ik die woensdag ook gelijk bij de brommerboer 🙂 (als ze die daar hebben!)

hansieb
            Moderator

Meestal hebben ze die snaartjes niet bij de bromboer , autozaak wel.

Stino heeft je dus een poot uitgedraait begrijp ik ?

LeMoN
              Topic starter

Dat klopt hansieb, moet nog is proberen contact met die lijer te krijgen.

Kan jij nakijken wanneer die gast er voor het laatste was? Dan kan ik kijken of hij uberhaupt nog wel actief is anders ga ik is op een andere manier contact leggen 😉 hij heeft namelijk een email adres wat van een designersbedrijf is en dan ga ik gewoon een brief schrijven 😉

leon ciao
                Bijdrager

Ik ben bang voor je dat als je die brief schrijft dat hij je geld nog niet opstuurt 🙁
                  Vervelend hoor, dat je mensen geld overmaakt en dat zij dan niks opsturen
                  Succes met je kickblokje :thumb

LeMoN
                  Topic starter

Ligt eraan naar wie je de brief richt 😉

hansieb
                    Moderator

Ik heb wel zijn ip adres , ik zat al een beetje te kijken in hoeverre je daar iemand mee kan opsporen 🙂

Er staat wel hier op de site Last logged : ,2007-10-09 17:38 GMT

Had em al geprobeert te pingen , maar zen ip is niet online/bereikbaar.

LeMoN
                      Topic starter

hij is niet zo slim eigenlijk, want zijn email is stijn@netstarter.nl, en http://www.netstarter.nl is een website van een website design bedrijf zegmaar, ook uit heerhugowaard, hoogst waarschijnlijk van hemzelf of van zijn ouders ofzo, kijken of ik daar nog wat informatie kan zien te trachten 🙂 anders ga ik kijken of ik via het IP kan traceren 🙂 achter zijn adres kom ik toch wel 🙂

LeMoN
                        Topic starter

heb al een adres op netstarter gevonden, maar weet natuurlijk niet of dat zijn huisadres is, denk het wel want hij is nog maar 15.

Reekerkooglaan 50
                          1705 AK Heerhugowaard

Mike
                          Bijdrager

ik ken hem persoonlijk en ik weet waar zijn huis slaap swah, kan ik niet iets onderneme?

dat is zijn adres ja

Mike

LeMoN
                            Topic starter

als je voor mijn kan regelen dat hij die 12,50 terugstort, graag 😛 iniedergeval bedankt voor de bevestiging van het adres! 🙂

Of laat hem op zijn minst reageren op mijn PM’s wat hij nu niet doet, wat er dus op duid dat hij het dus met heeft expressie heeft gedaan lijkt mij

LeMoN
                              Topic starter

YEAH! Eindelijk kickstartblokje compleet :D! Zojuist een minibike ketting gekocht, koste wel 18,95 maar goed, heb in iedergeval GENOEG reserve schakels 😛

Jammer genoeg zit er bij het variosetje wat ik heb geen citta snaar, dus die moet ik nog los gaan kopen 🙁 Ik weet niet precies welke maat snaar ik er nu bij krijg, maar die verkoop ik dan maar, of kijken of ik die kan ruilen bij brezan tegen een juiste maat voor citta zegmaar.

Morgen gaat het kickblok eronder, alleen heb ik nog maar 1 crankspie dus word het eerst met 1 pedaal rijden en aan de andere kant nog steuntje 😛

Edit: net een mailtje terug gehad van brezan, vsnaar 13×1050 kost 17 euro incl btw :/, naja moet dan maar een keertje…

diac
                                Bijdrager

goedzo, kan dat (binnenkort kickblok) eindelijk uit je naam:pest

waarom bestel jij alles? is er nergens autozaak in de buurt?
                                  die hebben toch wel van die maat snaren:?

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.