Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

Hij word gecoat in de kerst vakantie denk ik, dan heb ik 2 weken vrij, en dan dus tijd zat om hem in en uit elkaar te halen, en hoef ik niet te fietsen naar ut werk 😛

Green Machine
      Bijdrager

oke en dan komt ook het kickblok eronder???

LeMoN
        Topic starter

nee kickblok komt zsm eronder, ik kan als het goed is van stino kickstartveer krijgen 2de hands! Ik heb hem geannuleerd op easyparts, samen met de binnenpoot veren voor citta, aangezien deze wss toch niet meer komen! Zodra ik kickstartveer heb ga ik naar brommerboer voor een ketting…

LeMoN
          Topic starter

Okey, bestelling op easyparts is geannulleerd, alleen de malossi pet en tnt armbandje staan nog in bestelling, maar daar zit geen haast achter, nu even kijken of ik met stino leuke deal kan sluiten…

Bij deze ook gelijk ff foto’s gemaakt met me telefoon van het onvangen spul van easyparts…
            De catalogussen, VLNR: Acsud 2006, Acsud 2007, Doppler, Yamaha, Polini

Alles bij mekaar

Bougieborstel, kogellagervet, crankspie & pakkingen voor de boutjes van me voorvork

Ventieldopjes 😀

Remhendels & Pistoolgreep voor spuitbus

Fijn & Grofstaalwol, om me blokjes op te knappen 😀

Jelle1989
            Bijdrager

door die raceventieltjes ga je harder he:P

LeMoN
              Topic starter

jao echt wel, ga gelijk 5 km harder 😕

LeMoN
                Topic starter

GODVERDOMME! Rijd ik vanmorgen naar school neem ik de een na laatste bocht voel ik opeens mijn brommer soort van onder me weg glijden, maar viel niet, ga ik stil staan kijk ik WEER EEN LEKKE ACHTERBAND, word SCHIJT ziek van die achterband K*nker ding… Een maat van mijn beweert dat het een Tubeless band is, dat zou ook de enige verklaring kunnen zijn dat hij in eens leeg was lijkt mijn, want hij was dus door iets leeg gelopen, en door die bocht ontsnapte alles in een keer (waarschijnlijk dan via de zijkant van me band waar hij in de velg ligt…) maar ik kan er morge even mee naar de brommerboer, maar hij beweert dat het geen tubeless is omdat citta geen tubeless velg heeft ofzo :S, dus ik kijk morgen wel wat ze dermee doen, kan gewoon wachten terwijl ze hem fixen, das wel beter, hoef ik morgen in iedergeval niet te fietsen naar me werk, alleen maar naar school en brommer boer… Maar het is allemaal wel schijt, had paar weken terug ook al dat ie opeens plat stond dus ik ga binnenkort wel een andere buitenband erop gooien want word er poep ziek van, hij raakt overigens ook mijn schokbrekers een beetje en nog het boutje van mijn uitlaat…

Tom Z
                  Bijdrager

aai aai, ik heb da ook wel eens gehad, is idd verry vernaaid,
                    maar is wel lache om dan door te rijde:P vet drifte in de bochte:P
                    maaruh citta is cker niet tubeless:S ff nieuwe binneband score, kost dnek 6 a 7 euro
                    bij de lokale brommerhoer, is beter als steeds plakke of laten plakke!!
                    Suc6 de mee Antonio!

LeMoN
                    Topic starter

gast, morgen laat ik voor 9,25 nieuwe binnenband erop leggen 😛 maar het effect was echt alsof het tubeless was, want hij ging opeens patsboem leeg zonder knal ofzo 😉 En doorrijden met een lekke achterband is SUPER slecht voor je velg… Maarja citta staat nu weer in de schuur, had op school gestaan, daarstraks met auto opgehaald….

-Roy-
                      Bijdrager

Wanneer heb je die kickstartveer nu eens:P blokje ligt al lang incompleet bij je thuis ofnietP:

LeMoN
                        Topic starter

Valt heus wel mee, 21 Augustus… En dat heb je, kickstarblok word niet meer gemaakt dus moet je zoeken naar de onderdelen die je nog niet hebt, nou dat is opzich niet zo’n ramp je vind er altijd wel een… Ik wacht alleen op reactie van stino en Roy, het heeft totaal geen haast 😉

hansieb
                          Moderator

Vind wel dat je kickstartblok een edit:duurkoop is geweest , er missen teveel dingen en daar moet je ook voor lappen.

Je had toch iets van 70 euro voor dat blok betaald ? maar je moest nog:

– Trapper
                            – Veer
                            – Ketting ?

LeMoN
                            Topic starter

Ik had voor de het kickstartblok 60 euro betaald en er ontbraken nog inderdaad die 3 onderdelen, maar het voordeel is dat het kickblok een brominlaat heeft alleen tja die kickstarttrapper is iets duurder uitgevallen maar dat maakt mijn niet uit… En een ketting kost ook maar 10tje, dan zou ik voor 100 euro een compleet kickblok hebben, ik vind overigens dat je verzendkosten niet erbij moet rekenen… En die kickstart veer als het goed is kan ik er een van stino overnemen…

J3sp3R
                              Bijdrager

Idd klote band, je hebt toch die TL van Jmpb? Toch wel een binnenband in gedaan, aangezien Citta geeen TL velgen heeft? 😛

LeMoN
                                Topic starter

heb de band van JMPB ja, en er is wel een binnenband ingedaan, was net bij brommerboer, velg met band ff afgegeven, hij haalde er een stukje ijzerdraad ofzo uit, dat was dus de boosdoener 🙁 maar goed, nu haal ik zo voordat ik ga werken me velg weer op, en dan raus ik hem er vanavond om half 10 nog op 😛

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.