Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Topic starter

Okey bij pen 12 geperst? mooi, want hij zit dus in de zuiger en niet in in de krukas, maar zuiger hoort wel bij de kruk dus dan is het een pen 10, zal zo nog ff opmeten voor alle zekerheid…

Maarja
      Geweldig, wil vandaag naar school rijden, en ja hoor lekke achterband 🙁 Net een nieuwe binnenband erop en nu al weer lek! echt kut zooi, en nou hebk het achterwiel bij de bromboer gebracht, maar nu kan ik hem pas morge ophalen bij de bromboer omdat het super druk was….

N!CKs

lemon, je blokje ziet er zeer goed uit:thumb
        zal zkkr vette gadjet zijn op je brommer:D

LeMoN
        Topic starter

Dankjewel, maarja zal nog wel ff duren voordat hij deronder komt, ivm dat ik nu dus weer die lekker achterband heb, en ik dus 12,50 daarvoor moet dokken, en dan kost zown trapper 20 euro en een ketting ook nog iets van 10 euro, en dan kom ik de rest van de maand niet rond, maarja, het heeft geen haast!

hansieb
          Moderator

Zou als ik jou was ff het blok reviseren , dan is die weer lekker fris en heb je ook een tijd lang hopelijk geen gezeik.

LeMoN
            Topic starter

Ja denk ook dat ik dat ga doen 🙂 Maar ik laat die inlaat lekker op 12mm! geen zin om te gaan lopen veilen enzo, maarja zoals ik al had gezegt, het heeft allemaal TOTAAL geen haast 🙂

FonS
              Bijdrager

vijlen hoeft ook niet, de inlaat (aan de binnenkant) is al groot 😉

en als de krukas geen speling heeft, zou ik het carter (dat trouwens ernstig schoon is (y)) niet open maken 😉

eventueel wel ff nieuwe cilinder pakkingen erop

woe
                Bijdrager

je hebt wel een probleempje met je kickblok

in de orginele kickketting zit nog een verdikking zodat die tandjes in je slakkenhuis terug gaat als je m hebt aangekickt
                  anders komt ie tegen je krukas en gaat ie ratelen

LeMoN
                  Topic starter

dat zien we dan wel weer woe, het moet in principe ook mogelijk zijn met een ketting van een minibike…

barry
                    Donateur

Zo’n kick trapper heb ik nog wel ergens liggen.

Green Machine
                      Bijdrager

ziet er goed uit.
                        hoop dat het een beetje zal
                        gaan lopen:thumb

LeMoN
                        Topic starter

barry :
                          Zo’n kick trapper heb ik nog wel ergens liggen.

Barry je hebt PM 🙂

LeMoN
                          Topic starter

Okey ik heb met barry een deal gesloten voor een pedaal, pedaaltje ziet er verrekte goed uit! en 25 incl is het geworden, verzendkosten zijn 13 euro(belgie), dus voor 12 euro pedaaltje is niet slecht vind ik zelf!

Ook is mijn achterbandje weer gemaakt, was een hele grote doorn in gekomen ofzo :/

Op easyparts is de bestelling ook al wat meer voorradig, namelijk nog maar 6 dingen in de bestelling ipv 10! dit zijn dan wel de remgrepen, en staalwol, helaas nog niet de veer en de pet 😛

barry
                            Donateur

Ziezo,je trapdingkickstartmotoraanjager is mooi ingepakt & gaat morgen de bus op.

LeMoN
                              Topic starter

En jou geld is onderweg dus gaat goed komen barry! 😀

hansieb
                                Moderator

Sorry dat ik het zeg maar voor 30 euro INCL had ik een complete as met 2 stepjes en 2 tandwielen bij leertouwer

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.