- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 augustus 2007 om 16:00 #449697
Dankjewel 😀 en ja binnenkort ga ik weer met ori zadel rijden, althans kijken hoe het staat, kan ook goedkoop een buddyzit krijgen. Maar zo met dat rekje zit super chill, zet ik me voeten op het schuine gedeelte zegmaar en dan steunen me arme op me kniee-en 🙂 Alleen werkt decompressie niet met het uitschakeleN 🙁 dus ik zit telkens me bougiedop eraf te halen, maar dan brand ik telkens me klauwen vanwege de bocht van een top one 😛 dus ik ga woensdag langs de brommerboer, zown nippel halen. Aangezien ik morgen naar amsterdam ga 😉
16 augustus 2007 om 13:53 #449830Yeah me decompressie werkt weer, twas een gepiel, want je buitenkabel moet op goede lengte ook zijn zodat hij voldoende blokkeert, maar mijn buitenkabel is nu de goeie lengte en mijn binnenkabel ook, dus ik heb 2 voorbeelden als er 1 van de 2 kapot gaat, hoef ik maar 1 van de twee te vervangen 😀
Ik moet nog wel even een hoesje halen om eromheen te doen zegmaar bij de buitenkabel zown silveren geval, maar ik haal dat straks voordat ik naar me werk ga samen met een nieuwe bougie en sproeier 60 voor de zekerheid 😉 ga morgen avond dan even een andere sproeier erin mikke want hij rijd nu een beetje schraal….
16 augustus 2007 om 15:59 #449831Jow Antoniio,
Ziet er peuk uit, ik ga da areo geval ook in huis halen echt uber dik!,,
ennuh nja ik moet toe geven ziet er steeds beter uit dat citta ding van je!!,,
Good Luck!16 augustus 2007 om 21:54 #449841Dankje tom, maaruh jou handtekening klopt geen drol van, homoet is een puike uitlaat.
Maar goed, ik krijg morgen of zaterdag mijn loon, en dan gaat er gelijk al 66,20 de deur uit omdat ik een kickblokje van iemand koop(deze is niet compleet, mist een trapper, kickveer en een ketting, maar daar kan ik aan komen :)) 😀 Deze heeft een brominlaat dus dat is ook prettig! Ik heb al een idee voor een blokeerpen, in de achterbrug waar de trapas in zit zit namelijk aan beide kanten schuin eronder een gat. Ik ga een ijzere staaf halen met schroefdraad van die diameter die ik dan door het geheel heen steek, en dan doe ik er aan beide kanten een aantal moertjes op zodat het geheel vast blijft zitten! Dan hoef ik niets te lassen en weet ik zeker dat het stevig is!
17 augustus 2007 om 19:55 #449904Hallo leujte.
Ik heb vandaag een nieuw bougietje erin geraust en een sproeier 58, en hij rijd nu echt zalig, hij haalt nu echt 45km/h niet net eronder, nee exact op het streepje 😛 En mijn KM teller van me citta wijkt weinig tot niets af, heb het namelijk ook op de beste manier gemeten hoe je snelheid kan meten, namelijk V=S/T kortom snelheid = afstand/tijd, dus 🙂 en dan kom ik ook zo rond de 45 uit :).
Ik heb ook alvast een “as” gehaald voor mijn blokeer pen voor de kickstart!

Deze gaat dus dwars door mijn achterbrug, in een al bestaand gat! deze staaf is 20cm en de achterbrug is maar 13cm breed dus heb ruim voldoende.17 augustus 2007 om 21:35 #449912Kickblokje is ook betaald, zal ik van de week dus wel verwachten!
Bestelling op easyparts gedaan!
1 Kickstarterveer Si Cxm 8,25 euro
1 Cap Malossi Rood 9,48 euro
1 Catalogus Acsud 2007-2008 0,00 euro
1 Catalogus Yamaha Accessoire 2006 0,00 euro
1 Remgreep Links Zwart Metaal Oa Citta 5,59 euro
1 Remgreep Rechts Zwart Metaal Oa Citta 5,41 euro
2 V.vorkveer Citta-bravo Om 5,37 euro
2 V.vorkveer Citta-bravo Om 0,82 euro
1 Spuitbus Pistoolgreep 3,99 euro
1 Ventieldopset Zuigermodel Zwart/alu 3,46 euro
1 Crankspie 2,45 euro
1 Catalogus Doppler 2006 0,00 euro
1 Staalwol Fijn 000 Koker 175 Gr 5,75 euro
1 Staalwol Grof 2 Koker 175 Gr 5,75 euro
1 Catalogus Acsud 2006-2007 0,00 euro
1 Catalogus Polini No. 12 0,00 euro
2 Pakkingring 12 X 8 X 1 1,16 euro
1 Bougieborstel 1,36 euro
1 Kogellagervet Blikje 2,81 euro
1 Armbandje Tnt Tricks & Tuning Zwart/wit 0,74 euroMoet nog 1 pedaal bestellen, en bij de bromboer ga ik langs met het slakkenhuis(geleid de ketting) en de as, om een goede ketting te krijgen(van een minibike)
17 augustus 2007 om 21:38 #449913
N!CKsokej, mooi aanwinst lemon

zal er wel vet op kome staan:lol17 augustus 2007 om 21:41 #449915ja zeker weten! Ik heb ook al een email weer de deur uitgedaan naar leertouwer.com, die kunnen mijn een kickstart pedaal leveren 🙂 Heb echt verekte zin om dat kickstartblok eronder te hangen, maar ik doe het pas als ik het volledig compleet heb 😉
19 augustus 2007 om 19:07 #449958Jacky (degeen waarvan ik het kickblok heb gekocht) heeft het geld ontvangen, morgen gaat het blokje dus op de post en dan kan ik het waarschijnlijk dinsdag binnen hebben! Dat houd dus in dat ik volgend weeken misschien al wel het blokje eronder kan hangen! Aangezien ik nog het een en ander moet bij halen, en ik geen vakantie meer heb 🙁
19 augustus 2007 om 19:58 #449959
N!CKsokej, dat is goed om te horen dat je het kickblokje over een paar dagen binne hebt:D
dan hoef je nie meer te duwe;)20 augustus 2007 om 15:17 #449971Kickblokje is op de post, zal het dus morge ofzo binnenkrijgen, anders woensdag!
Ik ben weer een ervaring rijker met de blauwe petten. En een komische :P.
Ik rijd op een weg die rond een wijk heen gaat, aan deze weg liggen aantal scholen en ook een politie bureau, komt er opeens uit een straat een politie auto rijden, dus ik minder snelheid en rijd gewoon verder, politie auto reed voor mijn, dus opeens zie ik zijn remlichten aangaan en 1 deur opengaan, dus ik dacht al van ow daar krijgen we het, rijd maar mee naar het bureau, komt die agent naar me toe en vraagtie, weet jij toevallig waar het politie bureau aan de bovendonk is?(dat is de wijk dus :P) ik zo ja natuurlijk, hierzo aan het einde van de straat de laatste oprit, kijkmaar rijd net een motoragent ervan af, owja ik zie het al, bedankt heh! en hij geef me een klop op me schouder en ik mag verder rijden, ik moest toevallig in een straat net voor de oprit linksaf (bureau was rechts) dus ik steek netjes mijn hand uit kijk over mijn schouder en ga naar rechts :P, rijd ik bij plaats van bestemming de oprit op, zie ik de politie auto nog even in achteruit rijden om mijn na te kijken ofzo 😛 ik denk dat ze me kenteken hebben genoteerd ofzo, in iedergeval toen ik door mocht rijden reden ze achter mijn aan, en ik hield me snelheid netjes op 30 natuurlijk. Ik moest toch enigzins lachen, maar op zown moment sta je wel ff te trillen op je benen van ow kut 😛
20 augustus 2007 om 15:21 #449972
N!CKszeer mooie/comische ervaring:lol
ook goed om te horen dat je kickblokje onderweg is, dus je hebt ook geluk dat ze je niet aanhielden:D20 augustus 2007 om 15:26 #449973wat is toch altijd het probleem met dat duwen? gewoon ervoor zorgen dat je geen kilometer hoeft te rennen:P kick hoort gewoon niet thuis op een vespa, is wel een mooie gadget.. maar niet een beetje té overdreven? 😛
btw, leuke bestelling.. jmmr dat je geen vakantie meer hebt he.. w8 je toch gewoon tot het weekend;)
mooie citta trouwens, suc6 verder
20 augustus 2007 om 17:59 #449974Tis gewoon vet en apart. En je kan nogsteeds rennen alsje een kop hebt met decompressie. Kick hoort niet thuis op een vespa? Sterker nog het komt en is origineel van vespa????
20 augustus 2007 om 18:23 #449975Uhhh waarom hoor kick niet thuis op een vespa inderdaad :S, en het rennen is niet erg, maar een kickstart is gewoon handiger. Het is een echt hebbedingetje net zoals een vario… En dat kickblok heeft ook een 12mm inlaat dus why not?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.