Vespa-Ciao.NL
:: LeMoN’s Vario Citta

Home Forums Perso’s Projecten LeMoN’s Vario Citta

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 909)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Green Machine
    Bijdrager

zier er ckr niet verkeerd uit:thumb

LeMoN
      Topic starter

Dankjewel, en wat vinden jullie? Wat staat het best? STD Citta spatbord of AERO spatbord? Mijn voorkeur gaat naar het AERO spatbord 🙂

J3sp3R
        Bijdrager

Aero spatbord rockt de pan uit!
          Maar hoe ben je van plan die vast te maken? Daar moet toch een speciale beugel voor geplaatst worden? Zou ’t wel willen weten, want ik was ook van plan zo’n Aero spatbord te kopen, omdat die std Citta spatbord niet goed past met m’n 16″ velgen. +)

LeMoN
          Topic starter

Jaspur :
            Aero spatbord rockt de pan uit!
            Maar hoe ben je van plan die vast te maken? Daar moet toch een speciale beugel voor geplaatst worden? Zou ’t wel willen weten, want ik was ook van plan zo’n Aero spatbord te kopen, omdat die std Citta spatbord niet goed past met m’n 16″ velgen. +)

De beugel van het standaard spatbord modificeren 🙂 kortom, ergewoon voor zorgen dat hij dan wel past 😛 die beugeltjes die passen namelijk wel 🙂 alleen moet je andere gaten maken, want een aerospatbord heeft 3 gaatjes onder elkaar 🙂

N!CKs

hij ziet er veel beter uit met dat aero voorspatbord:thumb
              dat harleyrekje staat hem ook goed, wel jammer van de beschadigingen:(
              eigenlijk wel raar dat de decompressie kabel niet paste??

LeMoN
              Topic starter

Het zit zo met de decompressie, in mijn oude hendeltje ging een nippeltje net zoals bij een remhendel, om de kabel te klemmen, daardoor had ik dit houdertje nodig

inn mijn nieuwe hendeltje kan ik het niet met een nippeltje doen, hierin klemt hij gewoon zo, maar dan kan ik met geen mogelijkheid bovenstaande houdertje erin krijgen omdat deze te groot is.

Normaliter zat dus als houdertje bij mijn cilinder kop.

reiniero
                Bijdrager

trouwens eh… die kabel bij je decompressie moet net andersom maar maakt neit veer verschil maar zo gaat je kabel miss wel langer mee je moet die kabel bij dat decompressie ding doen:P en dan dat nippeltje van de kabel achter je cilinder kop duwe.. dat gaat ook handiger met inknijpen eerst had ik het ook zo als jou… maar daarna deed hij het chiller dus probeer eens…

LeMoN
                  Topic starter

wat loop ik nou de hele tijd te zeggen? :S

Ik zeg dat dat op geen Mogelijkheid past, ik weet dat hij anders hoort te zitten, maar dus niet bij deze hevel. Daarin krijg ik op geen enkele manier dat nippeltje, omdat hij te lang is…

N!CKs

ik had dat eerst ook, ik had toen dat nippeltje wat je nu dus onder heb zitten afgeknipt en dan kon ik bij de bromboer zon busje met een moertje erin kopen met een gat erdoor. daar moest ik de kabel doorsteken en dan aandraaien.

weet niet of je het snapt:D

LeMoN
                      Topic starter

jawel ik snap wat je bedoeld, maar ik kijk straks of dit werkt, en als dat zo is is dat toch mooi 🙂

N!CKs

jah, idd.
                          dan zou ik het zo laten ook.:D

FonS
                          Bijdrager

hij zit zo toch zoals ie hoort :con (bij cilinderkop)

tenminste zo zat het bij die 2 Si’s van mij ook, en werkte perfect

mooie citta verder

edit: srry verkeerd opgevat blijkbaar

LeMoN
                            Topic starter

Ik weeeeeeeet dat het niet zo hoort *zucht* maar het werkt, daar gaat het om, en andersom gaat het niet, maar ik zal wel is naar de brommerboer gaan om zown dingetje te halen, zown cilindervormig klemmetje…

Anoniem

een thomos heeft deze in de hevel zitten voor de gaskabel,
                                als je dit aangeeft bij de broemhoer, weten ze wel wat je bedoeld;)

Frits
                                Bijdrager

Blijft mooi cittatje
                                  maar haal die zadel weg:(
                                  het zal wel lkkr zitten=)

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 909)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.