- Dit onderwerp bevat 908 reacties, 74 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 9 maanden geleden door hansieb.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 augustus 2007 om 20:06 #449522
Green Machine :
waarom heb je eigenlijk geen rubbers op je voetesteune???:DIk ben een keer op me bekgegaan, en toen viel er na een tijdje 1 spontaan vanaf, heb ik die andere er ook vanaf gehaal 😛 maarja komt toch kickstart op in de toekomst ;P
@Bartje
Ja dat is ook iets waar ik over zat te denken, misschien dat ik dan een puma logotje doe 😛 jij zegt dat dat niet mooi uitkomt, maarja 😛 ik ga het gewoon proberen 😛8 augustus 2007 om 20:10 #449523Wahaha ja mijn ideeen zijn echt gewoon zoo verschrikkelijk vet da jij t nie kan laten ze ook te doen:P Maarre puma logo.. tsja.. Is wel echt vet als je die erop hebt maar da ding wordt zo klein da t net een mislukte streep is ofzo.. Net alsof je een streep wilde uitvijle maar da je op een paar plekke bent uitgeschote:P haha nee misschien da t bij jou wel vet wordt maar ik von t bij mij maar niks;)
8 augustus 2007 om 20:14 #449524khep sgijt, als het neits is nieuw kapje voor 5 euro en hopsakee 😛
10 augustus 2007 om 12:11 #449558LeMoN :
Foto’s van het witte felle ledje :P, hier heb ik er 2 van die mijn dashboard echt moeten verlichten, zodat ik men km teller kan zien etc.
behoorlijk fel ja
waar heb je die vandaan???
en waneer komt jouw kickblok en vario dan:D10 augustus 2007 om 13:44 #449559Die ledjes heb ik gewoon bij de lokale elektronica zaak gehaald, dit zijn glasheldere leds (mijn groene trouwens ook, die schijnen wel wat minder fel :P). Ik neem waarschijnlijk een incompleet kickblok van jacky over voor een leuke prijs, dan moet ik nog ff een ketting, trapper en veer halen. Ik heb mijn loon pas volgende week ofzo, dus ik moet nog even wachten 😉 en vario tja, dat weet ik nog niet helemaal, die komt ooit 😉
Ik heb vandaag ook mijn schakelaartjes opgehaald, die waren EINDELIJK binnen 🙂

10 augustus 2007 om 13:51 #449560oke dan;)
ledjes zien er leuk uit.
maar wat voor schakelaars zijn dat dan
drukschakelaars ofniet???
foto`s zijn namenlijk een beetje wazig
ik heb waarschijnlijk morgen mn vario binnen:D10 augustus 2007 om 14:04 #449561Ja het zijn drukschakelaars, de foto’s zijn wazig ik weet het maar is met mijn mobiel gemaakt, maarja die dingen zijn 1 bij 1 cm ofzo en 0.5cm hoog dus niet van die uitstekende tuimelaars die vind ik niet zo mooi. Maarja ik wil dan zown dashboardje als bartje maken, maar ik doe dan andere indeling!
O = Schakelaar
o = Ledje(groen)
X = Sleutelschakelaar
x = KM Teller
.=legeruimteIndeling:
_________
|O……..O|
|……x…..|
|o………o|
|……X…..|
|O……..O|en dit is dus allemaal dan boven de koplamp gewoon liggend zegmaar, en dan gaat er nog een stukje allumnium plaat wat naar boven gaat zegmaar, en hierin wil ik dan de witteledjes verwerken, en die schijnen dan op mijn dashboardje zodat ik mijn KM teller kan aflezen 😀
Het ziet er een beetje raar uit, maarja is gewoon simpel gedaan 😛10 augustus 2007 om 15:24 #449562whaha oke.
ik houw het in de gaten
ben benieuwd hoe het eruit komt te zien
10 augustus 2007 om 15:43 #449566er zit toch wel een weerstand tussen he?
10 augustus 2007 om 15:47 #449567niet op dat fototje daar, maar daar is nog niets aan elkaar vast gesoldeerd 😉 maar bij het dashboardje komt er wel een weerstandje tussen!
edit: ik heb trouwens ook uitgerekend wat me loon zou zijn van de afgelopen 4 weken, waar van 2 weken vakantie en dat zou op een totaal van 200,59 komen 🙂
10 augustus 2007 om 15:48 #449568krijgt hij nu 3v?
10 augustus 2007 om 15:53 #4495694,5 3×1,5 volt komt van een AA batterijen houder 🙂 maar ik heb goede weerstandjes etcetera want de man van elektronica winkel heeft me geholpen, ik heb gezegt van nou ik wil dit en dat hebben om zus en zo te maken en dan had hij voor mijn uitgerekend welke weerstand ik moest hebben!
10 augustus 2007 om 16:03 #449570dan is het goed, maar die 4,5 volt om te testen is ook niet goed voor een led, het kan zijn dat de led nu ietwat meer groen licht geeft.
10 augustus 2007 om 16:19 #449571Nou, ik heb het al wel 10 keer gedaan ofzo, en hij doet het nogsteeds goed :D, maar ik kwam erachter dat ik die weerstandjes nodig had doordat mijn groene ledjes geel licht gaven 😛 dus ik ging gelijk terug naar die zaak zo van ja maar ik heb groene gevraagd! En toen haalde zown kerel een blokbatterij met weerstandje zegmaar en toen ik zo van ooh hebje weerstand nodig, hij zo ja, ik zo oh hahaha die hebk nog niet, maar ik was niet voor niets gegaan want 2 gaven rood licht 😛 en die waren dus wel rood ipv groen, die 2 gele waren wel groen haha
10 augustus 2007 om 17:29 #449572lol, maar als je ooit hulp met ledjes nodig hebt, stuur me maar een pm, dan help ik je. Dit geldt voor iedereen die dit leest.
maar ik zal nu niet meer dit topic “vervuilen”
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.