Vespa-Ciao.NL
:: Lelygat Tour 12-6-2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Lelygat Tour 12-6-2011

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bluevespa
    Bijdrager

oke fantastisch!. klinkt zeer aantrekkelijk 😀

CIAO-OPC
      Bijdrager

Tegen die tijd heb ik hem wel af dus zet mij er ook maar bij frank

groetjes dennis

speedbuxy
        Bijdrager

Zeebodem FM :
          Strandje langs het IJsselmeer, polder weggetjes, de Oostvaardersplassen, BBQ.

Dat hoort niet verkeerd:thumb
          Wist niet dat lelygat dat allemaal bezat:D

Bluevespa
          Bijdrager

kan me best voorstellen dat er inderdaad in jouw gat geen ijsselmeer, polderweggetjes, BBQ en dergelijke bevinden 🙂 Want dan zou een bezoekje bij de huisarts toch wel aan te raden zijn:P.

Hoe zit dat met de BBQ. is het zo dat er een prijs af gesproken word. of dat we met zn allen gewoon wat vlees inkopen in de buurt of iets dergelijks?

pepko
            Donateur

Een BBq zelf zit er niet in nee… al kan je de gevolgen van ná een BBQ er wel vinden…

Ik neem dat we weer american style BBQ doen? dus gewoon iedreen je eigen voedsel meenemen.

speedbuxy
              Bijdrager

Ja gewoon zelf vlees meenemen en als er dan ook een paar zijn die een zakje kolen meenemen zijn we wel weer compleet:thumb
                (zakje kolen kost bij de action +-2 euro)

Frank80cc
                Topic starter

Even een update:

Ik zorg wel voor kolen enzo.. op zondag is Albert Heintje open dus vlees en drinken halen is geen probleem op de dag zelf, dus wordt American style. Kan wel wat mensen hebben, maar ben toch ergens wel beperkt kwa aantal mensen.. maar eerst even zien wie er komen en dan ook blijven BBQ

HEB ER ZIN AN 😀

Zeebodem.
                  Bijdrager

Mooi dat je erbij bent OPC-CIAO,Collega haha:thumb
                    Nog even sleutelen en dan gas er op;)
                    Die stang is inieder geval al klaar.

CIAO-OPC
                    Bijdrager

:DJa en hij staat in de kleur en in de blanke lak yesssssssssss deze week in elkaar zetten en test rijden

Florian
                      Moderator

Bij deze meld ik mij af voor deze tour:|

Frank80cc
                        Topic starter

Oke u bent weggehaald. Florian je baalt zelf dat je citta niet zo hard rijd, dus kom nou niet met als je valt met 65 bla bla onzin.. Feit was vandaag en vorige toertjes met de groep die nu ook mee rijden, dat het lekker doorrijden is. Plus dat we best wat km gaan rijde en beste lange stukken erin zitten, dan weet ik het wel weer 😀

Florian
                          Moderator

Haha nee hoor, toevallig heb ik mijn Citta vanmiddag getopt op 67,8km/h wel 2,8km/h sneller dan jou minimum snelheid:P
                            Maakt verder niet uit, kijk als ik zelf een tourtje organiseer hanteer ik een minimum snelheid van +- 45/50km/h dit is gewoon een lekkere cruisespeed, maar natuurlijk op lange stukken ga je volgas dit is logisch. en dan wacht je even op de groep die wat minder snel gaat..

Frank80cc
                            Topic starter

Ik zei ook niet dat je de minimale snelheid niet zou halen, maar als een ouder gaat praten over vallen enzo terwijl je ook hard rijd is een beetje nutteloos. laat iemand echt wel mee die 60 rijdt hoor maar 55 wordt weer net 50 .. en dan schiet het weer niet op eh.. En volgens mij weet je hoe wij nu wel rijden, dus dan had je je zo ie zo al niet op hoeven geven want om die verhoging hoef je echt niet af te zeggen.

speedbuxy
                              Bijdrager

Och moet zeggen dat circuit style touring mee ook wel bevalt:duivel
                                En een keer een toertje waar we niet om de 5km blazen weer 5min moeten wachten totdat iedereen weer compleet is heeft ook wel wat:thumb

Frank80cc
                                Topic starter

:thumb

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.