Vespa-Ciao.NL
:: Lelygat Tour 12-6-2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Lelygat Tour 12-6-2011

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Hey leuk iedee en voor mij mooi dicht bij:thumb Zet mij maar op de lijst en weet eigenlijk wel zeker dat Bas en Heico ook mee komen, die zullen dit zelf wel aangeven.

Anoniem

Mits ik vervoer heb ben ik er zeker bij!

Jelle
        Moderator

Beetje jammer dat jullie deze tegelijkertijd met de oldtimertoer doen….
          (volgens mij hebben we daar een hele handige agenda voor, voortaan eerst even kijken wellicht)

Frank80cc
          Topic starter

Oke zeebodem en ik hebben nog gekeken naar andere tours dat het niet samen valt, oldtimertour over het hoofd gezien!! ga nog even in overleg dan !!

Kijk nu even, maar 24 juli uitlaat test .. ik moet werken om het weekend dus ik heb maar 2 weekends in de maand waar het kan.. maand erop ben ik op vakantie maand ervoor zit ook de 2 weekends vol … Dus tja tja tja

speedbuxy
            Bijdrager

Er zitten nog genoeg gaten in de agenda om hem op een andere datum te zetten toch?
              Want ben wel voor verzetten gezien kiezen tussen toertjes nooit leuk is.

Frank80cc
              Topic starter

Oke dan wordt het een maand eerder.. als ik zoeken doe en dan agenda vind ik die handige agenda nergens … 😀 Andree probleem is dat ik maar 2 weekende in de maand heb.. dus dan blijven er weinig gaatjes over ..

12 Juni 2011

Bluevespa
                Bijdrager

even dimmen he.. lelystad is helemaal niet saai. het is een super grote stad. heel veel mensen enorm druk. en vooral een stad met veel idioten :D. Haha schrijf mij er maar bij. hoop dat hij dan af zal zijn 🙂

Frank80cc
                  Topic starter

Tegen die tijd 3 goedlopende brommers dus dat komt wel goed dan 😉

Bluevespa
                    Bijdrager

hoop dat de organisatoren een leuke route uitstippelen. we hebben wel leuke routes hier in Lelystad. ik moet wel zeggen dat ik afgelopen 2 weken enorm veel politie tegenkom op de wegen. is wel verstandig om te weten.

Frank80cc
                      Topic starter

Ach joh dat komt allemaal wel goed

Bluevespa
                        Bijdrager

Daar heb ik vertrouwen in. nu hopen dat mn brommer optijd klaar is..heb werk en geld nodig.

OrangeCiao
                          Donateur

zet mij er ook maar bij ben ook van de party:thumb

Frank80cc
                            Topic starter

oke dan!!

Mike
                              Bijdrager

12-6..

Das pinkster weekend.

Naast dat is het een week voor de VCT dus bij deze meld ik me weer af. Dan heb ik het druk genoeg met andere dingen

Mike

Zeebodem.
                                Bijdrager

Welcome Ilja en Jordy:thumb
                                  Jammer Mike…

@Bleu Vespa,
                                  Een mooie route stipplen we zeker weten uit.Als het mooier weer gaat worden gaan Frank en ik de tour alvast eens rijden.
                                  Een mogelijk heidzou zijn:

Beetje cruisen op die lekkere wegen rondom lelystad,via marina strandje langs het IJsselmeer richting Ketelbrug.
                                  Vanaf daar richting Swifterbant,Dronten,en vandaar uit over de polder weggetjes richting Natuurpark.
                                  Dan kan je daar al weer heel mooi via de Praxis naar de Oostvaardersplassen.En van daaruit is het nog maar een kort stukje terug naar de finish met BBQ.

Tegen de tijd dat we een definitieve route hebben komt er ook wel een kaartje met route online hier in het topic;)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.