Vespa-Ciao.NL
:: lekt benzine..

Home Forums Techniek Problemen oplossen lekt benzine..

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren geleden door Bo3T.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Topic starter

hallo.. ik heb gemerkt dat mijn brommer de laatste tijd benzine lekt.. ik heb er wel een baal aan want elke keer las ik een tijdje stil sta of hij staat ergens ligt er een paar druppels benzine onder.. men carberateur is het niet want daar is het nog droog.. ik zie dat men carter nat is.. men cilinder.. en cilinderkop een beetje.. en bij men uitlaatpoort, vanaf daar gaat de benzine over naar de uitlaatflens daar is die ook een beetje nat..

weet iemand wat er lek zou kunnen zijn?
      laatst was de voetpakking nog goed en ik heb er nu een koppakking tussen gedaan.. maar hij lekt nog steeds 😕

Jacky
      Bijdrager

Zitten alle bouten ook nog vast enzo in je blok? Lekt het niet ibj je benzine slang,, die willen nogwel eens hard worden.

Nick_orginelli
        Bijdrager

of je carterpakking misschien ff checke…

sombrero
          Bijdrager

Hallo, ik had dit probleem eerst ook, mijn brommer starte toen ook niet meer.
            Naderhand bleek dat er geen sproeier in zat en dat die gewoon veel te veel benzine kreeg.
            hij pompte de benzine gewoon tussen de pakkingen er uit.
            en in de uitlaat zat toen ook benzine. toen heb ik een sproeiertje gehaald en der in geschroefd. maar toen lekte et vlotterbakje. Daarna heb ik de gas anders afgesteld, door et plaatje in de veer wat lager te zetten.
            toen liep hij gewoon weer lekker.

Bo3T
            Topic starter

maar mijne die start wel gewoon.. en rijd ook wel gewoon goed.. mischien dat het de carterpakking is maar dan moet ik weer stoken(slechte ervaring haha)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.