:: Lekkerste/betrouwbaarste set up 50km/h
-
Wat is nou echt de lekkerste set-up om met een city power 50k/h te gaan?
En het moet absoluut betrouwbaar wezen!
Ik hoop op veel reactie’s!:D

Anoniem
iedereen zal iets anders zeggen,
maar tot nu toe, is 50cc DR, een lekker cylindertje geweest,
en de 41 PW valt ook niet tegen, allebei zeer zuinig.
ik zou inderdaad ook de 41pw aanraden. alleen zijn de meningen hierover verdeeld. welke gaan van slecht afgewerkt/zuiger klemt tot naaide vast na 15 kilometer.

Anoniem
niek1992 :
ik zou inderdaad ook de 41pw aanraden. alleen zijn de meningen hierover verdeeld. welke gaan van slecht afgewerkt/zuiger klemt tot naaide vast na 15 kilometer.
geen discussie startende ofzo, maar kwaliteit is uitlopend, zoals je nu wel ziet,
want mijn PW loopt al 1500km perfect.!
Waarom niet een ori cilinder? Met linksstaande setup ga ik 54 op de smileyborden.
Al ruim 30.000 km lang
Tom96 :
niek1992 :
geen discussie startende ofzo, maar kwaliteit is uitlopend, zoals je nu wel ziet,
want mijn PW loopt al 1500km perfect.!
hier al bijna 2200 😀
Zoals ‘JoeriH’ al zegt.
Gewoon
50 cc standaard.
Electronisch carter
12/10
Citypower
Reed ik altijd wel 50 km/h mee ..
Succes verder
Ik ben ook geen fan van de imitatiemerken. Ik zou ook gewoon voor een 50cc piaggio gaan met een bewerkte inlaat. Dat moet wel richting de 50km/h gaan en is oerdegelijk.
In principe kan elk blok degelijk zijn, wanneer alles met de juiste zorg in elkaar is gezet.
Top reactie’s al,
andere nog meningen?
Standaard bromblokje met een 12/10 kan bijna niet beter ik rijd hier al jaren en jaren mee 😉
seannDonateur
Standaard brom 12/10 + leo krul
Perfecte combo..
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.