:: Lekke keerring bij de oliepomp ciao mix.
-
Hey hallo,
Ik heb een ciao mix waar de keerring van lek is. kan ik deze gewoon eruit trekken en er een nieuwe in doen? Het probleem is ook dat ik de het kapje waar de oliepomp op bevestigd word niet meer heb.
is er te rijden met de situatie wat hier op de foto staat of kan de keerring de druk niet aan?
” />http://tk.files.storage.msn.com/x1pGmHsdwWR5mThgiG2kH7M2GRCkrobFn3cQx7i2zVJb4r80jhEstIqeuthXQ3nI_yxSpKtVrVS3g0jIRFCxrD5F6WcIyIjFH8xG905bVnr2NstbT-Ck0FGIHXPNPOVykOKRktjI3VJbKQ” />
PLZ HELP MIJ!!
ALVAST BEDANKT
Je kan de olie kering er gewoon afhalen en gewoon een nieuwe indoen je hoeft niet persee dat dekseltje erop doen heb ik ook met 2 blokken en hij rijd perfect aan de onstekings kant heb je ook een kering daar heb je tog ook niet een deksel
Kortom ouwe eruit nieuwe erin en kla ben je
OH RELAXED!
ga ik morgen gelijk een nieuwe keerring halen hopen dat het blokje weer goed loopt!
dankje voor de snelle reactie!!
De maat is geloof ik 15-28-5(Vespa normaal is 15-24-5 btw)
Je zou ‘m er idd. zo af kunnen halen en vervangen…….
Zo’n plaatje……..
Heb ik nog wel voor je van m’n dubbele carb. Mixblokkie……..
Woon je in m’n buurt?
Ik vergeet meestal toch dat soort dingen op te sturen, dus heb liever dat je ‘m ophaalt….!
*edit, ik weet ’t niet zeker meer, maar zover ik weet kun je NIET! met oliepomp rijden zonder dat plaatje, zonder pomp gaat uiteraard wél gewoon!*
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
Ik woon in alkmaar.
nee klopt de oliepomp die zit met twee schoeven vast op dat plaatje. Ik rij deze wel op brommix. als hij maar weer loopt.
8)
[thumb=datas/thumbs/613-ciao.mix.mono2.jpg]613-ciao.mix.mono2.jpg[/thumb]
EdjuhBijdrager
Wat is dat voor taal op de foto? Ik kan er echt niks van bakken?
:lol ik zou het eigenlijk ook niet weten!
KayBijdrager
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.