- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 2 maanden geleden door eddi.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 januari 2007 om 20:36 #172032
haha ReBeCcA tog :lol:lol
16 januari 2007 om 20:38 #172033zo een waterpompje kan je ook wel bij een caravan shop halen… daar zijn ze voor gemaakt eigenlijk…
Reich waterpomp van 12volt die 15liter per minuut pompt… nadeel, zoals ik vaker op verschillende brommer-forums heb gelezen, is dat de slangen bij hoge temperatuur niet 100% goed meer zijn, en dat 15liter per minuut te veel gepomp is wat inhoudt dat de radiateur geen tijd krijgt om de hete koelvloeistof koel te krijgen.
16 januari 2007 om 20:45 #172034oke, ga ik eens teste 😀 volgende vraag op mijn ciao past die radiateur niet als k voor spatbord erop heb , polini top one past er ook niet op trouwens:( maarja duz was ik aan het denken de radiateur voor het stuurslot te plaatsen=) lijkt mu ook wel mooi maar zal die dan ook zonder pomp goed genoeg koelen? omdat de slangen stuk langer worden:?
16 januari 2007 om 20:46 #172035Warning aan Vonkje en Rebecca, shit chat msn taal reacties doen jullie maar op msn of iets dergelijks.
ga hier niet het forum vol spammen met troep.ik noem op :
“haha ReBeCcA tog :D:D”
“haha ne gewoon vriende:D”
“jaa..Sleuvepreuve”
Waterpomp is niet echt nodig, als je het wel wil moet je het waterpompje op
[thumb=datas/thumbs/1-pict0068ph9.jpg]1-pict0068ph9.jpg[/thumb]
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 januari 2007 om 20:49 #172036herr flick, had jij niet ook lc kitje erop? als dat klopt vroeg ik mij af paste dat bij jou op de ciao zonder aanpasingen aan voorspatbord?
16 januari 2007 om 20:51 #172037Ik heb altijd zonder pomp rondgereden & nooit een probleem gehad.Ook heb ik de onderste aansluiting naar de zijkant verplaatst.Anders pastte de GUN ook niet.
16 januari 2007 om 20:56 #172038Bij Flick paste de Eurocilindro radiateur wel tussen spatbord en tank, bij mijn Ciao b.v. paste het weer nét niet. De originele Polini radiateur is iets smaller, en die past makkelijker.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...16 januari 2007 om 20:58 #172039oke;) zou jij mij ook kunne vertellen wat jij gedaan hept dat die wel paste?:?
16 januari 2007 om 21:04 #172040je kuunt een extra dun ringetje boven je spatbord doen en onder je voorvork (het achterste montage punt van het spatbord)
hier door komt het spatbord onder wat meer naar voren dus heb je meer ruimte.bij mij paste de radiator ja, en nog best wat ruimte over (halve vinger ofzo)
@barry, een proma gun loopt niet direct langs de cilinderkop langs, een top one is NIET passend te maken @ LC eurocilindro omdat het gewoonweg groter is.
ik weet dat het ding aan de zijkant plaatsen wel ruimte brengt maar niet de ruimte van een normale ciao kop.en vonkje, hept is geen nederlands, hebt wel.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel16 januari 2007 om 21:09 #172041had ik ook al geprobeerd ma paste nog niet ben aant denken om dat plaatje tegen het frame waar de kabels achter zitten weg te haalen en de radiateur echt tegen het frame te zetten
16 januari 2007 om 21:20 #172042met telescoopvork past ’t altijd, deze is van een bravo (oud type, nieuw type heeft een dikker balhoofd)kunt ook ebr gebruiken, maakt ‘m meteen vetter.. http://www.mijnalbum.nl/Foto-7ZMBEF7U.jpg
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.