- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 4 maanden geleden door Sinner.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 november 2011 om 23:42 #284663
Nou, zoals laatst al gepost, heb ik een Bravo uit 1980 weten te scoren. Voor de prijs kon ik het niet laten.
En aangezien de donkere tijd begonnen is, moet ik wat voor handen hebben.

Ben vanavond maar eens begonnen, met het uit elkaar halen van de Bravo.

Zoals ik nu al zie. Zijn de vork en brug, de grootste aandachtspunten. De vork is niet veel meer, dus er gaat een nieuwe komen. Kan hier eventueel een andere vork in, die wat robuuster is. Dit zonder al teveel aanpassingen?
Hetzelfde verhaal gaat op voor de achterbrug. Ziet er niet al te best meer uit. Zijn er betere verkrijgbaar, die hier op passen? Zoals een Si brug.Voor mijn setup, ga ik voor wat in het middensegment. 60ccc kitje, Citypower, Vario. De kleur ben ik nog niet echt uit. Geheel matzwart, of Candy Apple Red met Bronzen velgen. Maar dat komt gaande weg wel.
24 november 2011 om 08:17 #491091Ben benieuwd.
Sws tof dat je een bravo hebt!
Zou ik niet matzwart doen, maar beetje orginele kleuren houden, staat gewoon veel beter bij een Bravo omdat die toch al wat meer oldtime lijken. Maar dat blijft jouw keuze natuurlijk.
Succes met je project 🙂24 november 2011 om 15:15 #491104die candy apple red met bronzen velgen : D want bravos zijn cowl, en moeten coole kleuren hebben. Matzwart is zo standaard.
24 november 2011 om 16:10 #491107Sinds wanneer zijn Bravo’s cool ??
Sommige mensen denken daar heel anders over. Toch Jelle ? 😀
Bravo e Boxer zal nooit iedereens smaak worden, maar ik ben blij dat ik een Bravo heb..;)
Laurens: mooie vondst !! Niet te veel aan verklooien!
24 november 2011 om 16:12 #491108nee joh deze moet je standaard laten

dit is nog een redelijk onverneukte bravo, die worden steeds zeldzamer 😉
ik zou hem gewoon in originele oldtimer kleuren spuiten.24 november 2011 om 17:17 #491111@miniciao, sinds ik dat vind 😀 heb ze altijd cool gevonden, maar krijg nooit de kans hier eentje in de buurt te krijgen, en toen er eentje in de buurt was mogt ik hem niet kopen van mun moeder -,- (omdat ik toen nog 2 ciaos en un citta had staan :P) maar als iemand rond maastricht wilt ruilen, je weet me te vinden
25 november 2011 om 20:33 #491132Ziet er goed uit kerel! Moeten snel weer eens bijpraten, kan ik meteen je nieuwe aanwinst bewonderen 😉
Cheers,
Chris25 november 2011 om 23:15 #465983De liefde voor bravo’s groeit gewoon en als je een hebt kan het geluk niet op!
25 november 2011 om 23:34 #465979Mooi omschreven hans ik had het niet beter kunnen doen.

Ik ben ook van mening om hem zo origineel mogelijk te laten. 😛
26 november 2011 om 10:40 #465969Leuk om de reacties te lezen. Ik denk nu ook om hem zoveel mogelijk origineel te laten. Alleen die kleur rood is zo… rood, daar moet wat mee. Denk aan metallic lak, of dat Candyapple Red, zo valt hij een beetje op.
Het moet geen brommer worden die je zo voorbij loopt. Morgen gaat hij wat verder uit elkaar, en dan begint het echte werk. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.