- Dit onderwerp bevat 466 reacties, 78 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door Lastpak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 december 2011 om 12:04 #491429
hoe krijg jij je harley rekje ooit los en weer vast?
19 december 2011 om 13:03 #491430@ Bentwi, Als jij zijn perso leest dan weet je het…
Goed bezig weer Lastpak
Dat is wel je voordeel in een warme schuur. Lekker doorsleutelen in de winter!19 december 2011 om 13:35 #491432@bentwi, zoals eidos al aangeeft zoek maar eens in mijn perso:P.
@eidos, bedankt man! is echt top inderdaad, ik heb heel de garage voor mezelf en al het gereedschap wat ik nodig heb:).
de citta krijgt steeds meer de vorm waarvan ik denk dat ik hem wil hebben.
dat had hij allang kunnen zijn, maar ik verzin steeds weer allemaal dingen die erop moeten etc.. 😛19 december 2011 om 15:58 #491437hee lastpak:)
ziet er allemaal gaaf uit, en idd, lekker werke in de garage:P
hoe je je citta neerzet terwijl je sleutelt is echt handig, zal ik binnenkort ook gaan doen,
met je bagagedrager bedoel ik, op de werkbank:pnog een vraagje : past jou si kap erop icm vario?
19 december 2011 om 16:00 #491438@Emile
Ik ga er vanuit dat hij er wel op past. Bij mij past hij namelijk ook gewoon!
19 december 2011 om 16:05 #491439hee, bij mij schaaft hij tegen de kap aan:S
maar volgens my heb ik een grotere koppeling, de meeste zijn ronde hoeken, en mijn is anders:P19 december 2011 om 16:19 #491440@emile, ja handig hé! kwam er per toeval achter. is echt ideaal.
mijn si kap past gewoon met vario hoor?
ik zou het ook gek vinden als je een grotere koppeling had?
ik heb de si kap getest met originele koppeling en imitatie.19 december 2011 om 16:25 #491441hee lastpak
in mijn kap zag je allemaal sporen waar die aanliep:(
net een gat erin gezaagd, en nu loopt ie wel vrij:P
vind het wel raar, en jammer19 december 2011 om 18:43 #491443@emile,
Dat zou best kunnen, want dat was me ook opgevallen bij de citta van mijn broer. Alsof die niet helemaal vrij liep. Maar wel heel lichtjes he? dus niet echt diepe vegen?
19 december 2011 om 19:10 #435835
Spulleke!De koppelingsschalen verschillen onderling wel omdat er verschillende brommers met vario uitgebracht zijn.
zoals Superbravo, Si, Ciao enz. en naar mijn weten zijn er daarom verschillende soorten schalen.19 december 2011 om 20:16 #489256ik heb inderdaad wel eens verschillende originele koppelingsschalen gezien.
eigenlijk maar 2, de ene die we allemaal kennen met de 3 “ringen” en zo’n zelfde versie maar dan met 2 ipv 3 “ringen”.
volgens mij werd het model met 2 “ringen” ook wel eens benoemd als een sterkere versie als de normale.Zeta blok loopt jammer genoeg niet 100% stationair(blijft wel erg lang stationair lopen).
ik denk dat het onder andere komt door mijn cdi en afstelling.
er zit ook echt een vet vaag geluid in, soms heb ik dat en wordt harder naarmate ik sneller ga.
het klinkt alleen totaal niet als metaal op metaal, meer als metaal op plastic.
ik heb mijn koppeling ook niet gemonteerd voordat ik het blok eronder hang, ik denk dat het vliegwiel dus op de vliegwielkap aanloopt.
de zeta trekt niet hard op, maar dat is ook niet zo gek met een uitlaatpoort hoogte van 19.19mm + poelie 70.
ik ben nog bezig met inrijden maar werk echt dat het blokje een flinke boost krijgt naarmate het toeren opbouw.
met een beetje gas heb ik al zeker 50-55 gereden, ik ben benieuwd wat hij gaat doen als hij ingereden is:).22 december 2011 om 18:13 #466470perso update:
ik heb weer wat aanwinsten:).
op marktplaats voor nog geen 10 euro een compleet cp blok met eurocilindro 50 snel en grafieten zuiger!
ook een leuk zwart alfearre kopje, complete koppeling en nog wat meuk:).maar ook nog wat leuks:), na goed zoeken heb ik het weer voor elkaar gekregen een 43mm eurocilindro te vinden!
iedereen zoekt ze, maar ik haal ze binnen:D.
de eurocilindro kwam met polini zuiger, waar een gedeelte van afgebroken is.
kan mee gereden worden maar ik haal er een andere voor.
foto:

nadat ik hem binnen had zak ik dat het zowaar de toeren versie is!
dat betekent dat deze een gigantische uitlaatpoort had:D.

niet normaal:P:

heb ik dus gewoon de koppel versie en de toeren versie! supervet!maar wacht eens even, ik was de cilinder aan het bekijken en zag dat de uitlaatflens wel erg netjes was.
en toen zag ik het! het is gewoon de 43 eurocilindro met afschroefbare uitlaatflens!!
de meest zeldzame vespa cilinder:D:D.

ik wist niet wat ik zag, ik ben er ontzettend blij mee!
ik had verwacht deze nooit te vinden, maar het is me gewoon gelukt:).
hoe vet is dit:P:

ooh, laat ik het bija vergeten. ik heb er 20 euro voor betaald:fuck2:fuck2
22 december 2011 om 18:16 #466289wauw…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 december 2011 om 18:39 #466504die had ik ook wel gewild voor 20 euro:D
22 december 2011 om 18:52 #466502Opwindend stukje aluminium :relax
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.