- Dit onderwerp bevat 466 reacties, 78 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door Lastpak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 oktober 2011 om 18:31 #490561
inderdaad, gewoon slijpen:lol.
het is niet de proma gun, maar de proma cannon.
inderdaad ook zonde, ik denk dat als de pekel er ligt ik de fire er onder hang.
anders knap ik de uitlaten wel op, geen probleem:).20 oktober 2011 om 18:36 #490565Ja Cannon bedoel ik 😛 Zijn beide “wapens”, dus haalde ze even door elkaar 😉
En pekel is echt bende als je het niet goed onderhoud heb je zo een gat in je voorbocht. Ik gooi mooi een city power eronder!20 oktober 2011 om 18:42 #490566
AnoniemInderdaad een probleempje met dat rekje en die stang, maar lekker simpel opgelost 😉
Heb je niet ergens een Citypoeper? Anders koop je even zo’n Giannelli-citypower gedoe, gaat ook goed hard maar niet zo duur
20 oktober 2011 om 18:45 #490567een citypower heb ik ergens liggen, maar die komt echt niet onder mijn brommer:D.
ik denk dat de fire eronder zal moeten gaan lijden, daarna gewoon weer schuren, polijsten en lakken.20 oktober 2011 om 20:51 #490570Goed in de olie houden, dan word die nogsteeds wel smerig, maar roest het amper. Heb je toevallig een filmpje waarin de Citta loopt met de Cannon? Ik heb em ook, maar heb em er nog niet onder gegooid en ben wel benieuwd! Zit het rekje verder los in het midden trouwens?
20 oktober 2011 om 22:22 #490571ik weet het ja, ik onderhoud mijn uitlaten sowieso goed.
ik heb nog geen filmpje, mijn vario afstelling is nog niet 100%.
als het weer wat beter word zal ik even kijken of ik een filmpje kan maken;).
in het midden van het rekje heb ik de stukken met elkaar verbonden met witte tape(beun, i know)
maar ik ga gaatjes boren, schroefdraad tappen en dan met plaatjes bevestigen. zit wat beter vast.23 oktober 2011 om 19:14 #490603perso update:
wat vervelend nieuws over een uitlaat, maargoed het valt wel mee.
ook weer wat veranderd:) zie first post!23 oktober 2011 om 23:59 #490611Mega staat hem idd lekker8)
En zie je euro blokje filmpje nu ook pas, maar klinkt ook nice
Volgende keer wel even een filmpje knallen als de hyper eronder zit aub;)24 oktober 2011 om 19:14 #490621bedankt:).
het blokje loopt ook nog steeds heerlijk=).
ik had geen filmpje met de hyper gemaakt omdat ik hem eerst perfect afgesteld wil hebben met de vario.
maar mocht ik me vervelen maak ik even een filmpje!2 november 2011 om 21:50 #490740perso update:
ik heb een nieuwe cilinder erbij en mijn lc kop laten uitdraaien en afvlakken:).
ook een carterset bewerkt.zie first post!
2 november 2011 om 22:01 #490741
AnoniemDie kop ziet er netjes uit, het kickblok ook, alleen nog even afwerken 😉 Hoe heb je nu bepaald waar de begrenzing zat?
Ook dikke uitlaten, mag de Hyper Racing vast wel een keertje lenen of niet dan 😀
2 november 2011 om 22:29 #490742bedankt:).
kickblok is ook nog niet af, moet de boosters nog aanpassen op de zeta alu en daarna inderdaad fijn afwerken.
ik heb het cilinderhemd met benzinestift ingekleurd, zo kon ik het makkelijk zien en was het vrij simpel eruit te halen.enne die hyper racing is mij heilig, ik dacht het niet:D.
3 november 2011 om 16:07 #490750perso update:
zojuist even een filmpje geschoten waarin ik volgas rijd:).
blokje loopt lekker met de mega, zie first post!4 november 2011 om 08:52 #490759Hee hij loopt wel lekkertjes. Maak eens een GPS meting :D.
4 november 2011 om 09:14 #465516Klinkt idd best lekker

Alleen watvoor setup is dit nou? want das mij niet helemaal duidelijk gezien er boven dit filmpjes ook foto,s van een carter voor de zeta cilinder staan.
Misshien en tip om voortaan je setup ook erbij te vermelden op youtube;)
En nog een tip(helemaal gratis en voor niets:lol)Post voortaan je nieuwe post niet alleen op de 1e pagina maar ook gewoon in de post dat je een update hebt.
Ik denk dat je dan meer mensen hebt die de boel bekijken, want nu moet je iedere keer die hele lijst met foto,s door scrollen om te zien wat je update is. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.