- Dit onderwerp bevat 466 reacties, 78 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door Lastpak.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 augustus 2013 om 22:13 #454535
@marco en citta-ciao, bedankt jonges
.@florian, niet verkeerd die cannon hé! hij ziet er echt netjes uit, op de advertentie was hij gewoon nog vies.
klopt ook wat je zegt over die schaal, hij is niet echt heel zwart. komt door de wijze waarop die schaal gemaakt is. dit is niet gespoten. misschien doe ik dat nog wel.wat betreft het gewicht, het werd hier wel eens vermeld dat de normale ivanoschalen dusdanig meer wogen dan originele schalen dat het slijtagebevorderend was op je lagers in de naaf. het ging er mij om dat dit niet het geval was, dus ik ben er tevreden mee. als een normale ivano schaal ook lichter is of vrijwel gelijk, is dat ook goed natuurlijk.
@toon, bedankt! weer flink wat binnen inderdaad. de postbode stond ervan te kijken, die komt trouwens standaard naar mijn huis gereden als hij de straat binnenkomt.
22 augustus 2013 om 07:19 #492805wat een heerlijke aanwinst vooral die naaf

ook weer genoeg spulletjes om de citta weer super te maken dus dat beloofd weer veel goedkeep up the good work!:)
22 augustus 2013 om 10:30 #492807Mooie aanwinste Joost,
Die postbode van mij kent me ook goed 😛 Alleen snapt die het principe nog niet, zodra ik niet thuis ben dat hij het achterom kan leggen, (de vorige snapte dat gelukkig wel :P). Maar dan heb je de jouwne wel goed afgericht!
4 oktober 2013 om 11:04 #492835perso update:
kleine tekst update, over een uur ga ik mijn citta wegbrengen naar het straal en poedercoat bedrijf!:D.
onderdelenlijst:
2x si achterbrug
gilera citta frame
kroonstuk
balhoofd
2x koplampoor
stuurbevestiging
set velgen
voorvorkpoten
achterrek
framerek
2x kickstart voetsteun
decompresie hendel
2x remhendel
2x spatbordsteun
voorremnaaf deksel
voorremnaaf deksel hendel
kabelgootdit zijn als het goed is alle delen die gecoat kunnen worden aan een citta. ik heb verder een afspraak kunnen maken dat indien alles gestraald is, ik het frame en de achterbrug kan brengen naar de lasser. waarbij ik in de tussentijd de kleuren uit kan kiezen. als de lasser klaar is kan het dan gelijk gecoat worden!
4 oktober 2013 om 11:33 #493117Nice! Welk coatbedrijf is het geworden?
4 oktober 2013 om 11:54 #459353meulendijks in helmond!
4 oktober 2013 om 16:20 #434739Joost wat kost dat grapje daar ?
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi4 oktober 2013 om 17:04 #492745@lightlord: Joost mag het weten! *padum tss*
OT:
je bent lekker bezig, ik ben benieuwd wat je er van maakt
4 oktober 2013 om 22:11 #493119@toon, nog niet vastgesteld. mijn eerste prijsindicatie was 230 ex btw. zullen nog wat extra kosten bijkomen voor extra stralen ivm laswerk. dit is voor 3 kleuren, en een benzine bestendige blanke lak laag.
als je meer als 2 kleuren hebt is het bij de meeste bedrijven al boven de 300.het blijft natuurlijk veel geld maar dat vind ik niet erg voor deze hobby.
@pepko, joost mag het weten? goh dat hoor ik nou nooit:haha.
ik ben iig blij dat ik het eindelijk heb kunnen wegbrengen, het bedrijf heeft al vaker brommers gedaan en toonde begrip voor aandachtspunten zoals remvoering etc… dat werd allemaal met bouten gedicht en tape. super!4 oktober 2013 om 22:58 #493120Word niet allemaal dezelfde kleur neem ik aan?
Anders word het wel een echte zuurstok:lol4 oktober 2013 om 23:34 #493121heb mijn ontwerp wel vaker gepost, maar zal het nog maar eens doen:
5 oktober 2013 om 00:38 #493122Die heb ik wel eens voorbij zien komen maar dat was de gedachten alweer ontschoten.
Maar nette combo zo
18 oktober 2013 om 17:14 #429947perso update:
de citta is gestraald! ik schrok er wel even van, hij is echt helemaal kaal :lol.
ook gelijk het frame en de si brug naar de lasser gebracht + een proma cannon om de ophangbeugel terug op te laten lassen.
dit zal volgende week wel klaar zijn, dan weer terug naar de poedercoater =).kan niet wachten om mijn citta gepoedercoat te zien:).
nog een foto:
19 oktober 2013 om 20:10 #492014zo kan je wel het beste werk maken…
alles kaal strippen en stralen,en dan weer alles voorzien van lak.
ik zeg goed bezig
ik zou alleen de wielen hebben laten parelstralen.
20 oktober 2013 om 11:21 #493135dat dacht ik dus ook
, hij moet gewoon als nieuw worden.
het gaat nu best wel wat kosten allemaal, maar dat is het zeker voor me waard. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.