Vespa-Ciao.NL
:: Lastpak’s Citta Project

Home Forums Perso’s Projecten Lastpak’s Citta Project

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 467)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jayjay00
    Bijdrager

Sorry wel alles gelezen en gezien maar de datum niet op gelet. Ja vind geweldig als iemand overal een foto van plaatst ook van de kleine dingen. Van bepaalde dingen leer je ook weer van. Vandaar dat ik er ook graag op let. Ga vooral zo door super

Lastpak
      Topic starter

perso update:

inmiddels weer wat leuke aanwinsten vergaard:).
        ik heb voor 20 euro een totaal nieuwe set citta velgen kunnen aanschaffen, ik ben er helemaal blij mee :thumb.
        dit scheelt de coater weer werk en waarschijnlijk ook goedkoper voor mij.

de achtervelg is een stukje voor afgedraait voor montage van een schijfrem, een simpele spacer verhelpt dit probleem.
        en over schijfrem gesproken, ik heb een mooie remschijf gevonden:

deze zal op de voorvelg komen te zitten, met een hiervoor uitgedraaide adapter.
        dit is pas het begin en gaat pas allemaal gebeuren van de zomer.
        ik heb namelijk neit heel veel tijd ivm studie.

beunhaaz
        Bijdrager

Draai er niet te veel af he 😛 this en blijf een gegoten wiel. want ik had daar ook over gedacht, maar werd me afgeraden (want als er een stukje is wat maar dun is ben je erdoorheen en jammer van je velg :P)

Wel mooie schijf. Hoe groot?

Lastpak
          Topic starter

ik heb er niks van afgedraait hé, zo heb ik de set gekocht. de schijf is 200 of 220 dacht ik, lekker groot=).

r32
            Bijdrager

Hoi,

Wat een mooie velgen voor zo’n mini prijs , zou ik ook wel willen blanke lak erop en klaar.

gr kwijl kwijl R32

beunhaaz
              Bijdrager

aah okee, (waar?:O zie het namelijk echt niet xD)

Maar wel heerlijke grote schijf dan (:

Ik heb er ook zo eentje, alleen past voor totaal niet (alleen dus achter xD)

Lastpak
                Topic starter

perso update:

ik heb een nieuwe aanwinst, een gloednieuwe brom achternaaf!
                  dat past natuurlijk prima bij mijn nieuwe setje velgen. dat is ook de reden dat ik hem heb gekocht:P.
                  gewoon lekker verse lagers en keerringen:).

tevens heb ik ook een nieuwe rempot/voorrem blokjes liggen en ik had al nieuwe semi-slicks en binnenbanden gekocht.
                  als straks mijn citta af is heb ik alles vervangen wat je kan vervangen behalve het frame:P.

booyb
                  Bijdrager

Mag ik vragen hoe je dit allemaal financiert?! Echt heel tof dit, blikf het zeker volgen! Neem aan dat je blijft doorgaan tot je alle beschikbare cilinders en uitlaten gehad hebt;p?! En dat alles wordt gebouwd op de zelfde citta;p! Echt heel veel succes verder!

Lastpak
                    Topic starter

haha, bedankt voor je leuke reactie:).
                      het is me al vaker gevraagd hoe ik van alles aan kan schaffen, maar je moet gewoon goed onderhandelen. verder heb ik altijd wel een budget klaar staan voor onderdelen.
                      alle cilinders en uitlaten is wel veel, maar er zijn nog zeker onderdelen die ik wil hebben in mijn verzameling.
                      de citta gaat ook echt niet weg, hij wordt nog gecoat en er komen nog vele setups onder:).
                      de komende setup zal waarschijnlijk iets zijn met mijn atg-zij inlaat.

Lastpak
                      Topic starter

perso update:

zo, al even niks meer van me laten horen.
                        in de tussentijd is er niks veranderd aan de citta, ik rijd nog steeds met het 43mm eurocilindroblok.
                        maar er moet wel het een en het ander veranderd worden.
                        ik heb inmiddels een poedercoat bedrijf gevonden en hoop hier snel een afspraak mee te maken.
                        het is de bedoeling dat ik de citta deze zomer helemaal naar mijn zin af heb.
                        als de citta gecoat is gaat er ook gelijk een dikke setup onder, dus het atg blok met gianelli hyper en een dikke cilinder of iets dergelijks.
                        ook heb ik een nieuwe aanwinst uiteraard:D, en deze zocht ik al een tijdje!
                        het gaat om de leovince handmade straight, eindelijk in mijn bezit:):

hele mooie pijp die vrijwel nieuw is, ik ben er erg blij mee.

Spulleke!

ziet er niet verkeerd uit:thumb
                          nu zit je tenminste niet meer te azen op die van mij 😛

Lastpak
                          Topic starter

bedankt man:thumb.

Spulleke! :
                            nu zit je tenminste niet meer te azen op die van mij 😛

daar dacht ik ook aan toen ik de doos open deed:P.

Spulleke!

hehe 😛

EPI
                              Bijdrager

Dus jij bent die K**zak die hem voor mijn neus weg kaapte! :boos:no
                                Ik ben zelf naar Kelpen-Oler gereden en heb zijn Polini Top-One meegenomen.
                                Ik twijfelde aan de Leo ivm dat die niet op een Ciao past met Kickstart.
                                Wees er zuinig op.. mooi pijpje! :thumb

Lastpak
                                Topic starter

ja je moet snel handelen hier:P, heb nu al vaak genoeg iets eerder gekocht dan een ander.
                                  ik denk dat deze leo hm si versie niet eens had gepast op een ciao, het ophangpunt zit ver naar achteren en zou bij het driehoekslager uitkomen dacht ik.
                                  ik meen dat tonni deze pijp ook had en dat hij het ophangpunt had moeten verlassen om hem passend te krijgen op zijn ciao.

ik ga er zeker zuinig op zijn, dit is een hele mooie aanvulling in mijn verzameling:thumb.

15 berichten aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 467)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.