Vespa-Ciao.NL
:: Lastpak’s Citta Project

Home Forums Perso’s Projecten Lastpak’s Citta Project

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 467)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lastpak
    Topic starter

perso update:

vandaag heb ik eindelijk mijn gelaste uitlaatjes op kunnen halen.
      spulleke heeft deze voor me gelast en dat is top gedaan:).
      nu heb ik alle onderdelen voor mijn zij-inlaat en ik ga volgende week alles proberen op te bouwen.
      mijn werkbank is inmiddels een dikke zooi:P:

en hier nog de uitlaatjes:

de ingekorte leo krul is ook netjes:):

het blokje!:

mijn verzameling zij-inlaat blokken:

ik hoop dat ik het blokje er snel onder heb hangen.
      alleen heb ik er echt spijt van dat ik de poorten niet fatsoenlijk heb doorgetrokken, dit is nu nog best minimaal.
      eerst dus even kijken wat het doet en dan kan ik daarna nog altijd het bij-bewerken.
      wie weet gooi ik er binnenkort ook nog de atg onder, dan moet het wel echt goed weer zijn.

laat maar horen wat je ervan vind!

-RobinvS-
      Bijdrager

Mooi spul jongen, ben benieuwd of je het aan de slinger krijgt.:thumb

Lastpak
        Topic starter

dat is inderdaad nog maar net de vraag.
          ik heb nul ervaring met een phbg carb, maar daar moet verandering in komen.
          we zullen zien:).

criminalmindz
          Donateur

Lastpak :
            dat is inderdaad nog maar net de vraag.
            ik heb nul ervaring met een phbg carb, maar daar moet verandering in komen.
            we zullen zien:).

Is prima af te stellen, doe het inmiddels al 2 jaar, als je het eenmaal een beetje door hebt is het appeltje eitje.

Lastpak
            Topic starter

het is natuurlijk super af te stellen omdat je niet alleen op top hoeft af te stellen.
              je richt je op stationair, het middengebied en de top uiteraard. gelukkig is er een how-to.
              ik ga mijn best doen:).

criminalmindz
              Donateur

Lastpak :
                het is natuurlijk super af te stellen omdat je niet alleen op top hoeft af te stellen.
                je richt je op stationair, het middengebied en de top uiteraard. gelukkig is er een how-to.
                ik ga mijn best doen:).

Komt vast wel goed, als je hulp nodig hebt pm-en mag altijd.

Lastpak
                Topic starter

perso update:

vandaag dan eindelijk de eerste onderdelen voor de totale verbouwing van mijn citta binnen gekregen:).
                  daver van cf heeft custom stickers voor me gemaakt in de stijl van de frame stickers.
                  ik ben er erg blij mee, het ziet er goed uit!

mocht je niet weten wat ik met de citta wil gaan doen:

ook nog wat goed nieuws, ik ga waarschijnlijk heel de citta laten coaten!
                  ik vind het niet mooier als spuitwerk, maar ik heb een adres gevonden wat erg goedkoop poedercoat.
                  het fijne van die zaak is dat er niks gestraald hoeft te worden, ze dopen daar alles in een chemicaliën bad en is alles gelijk ontlakt.
                  dat vind ik veel beter als stralen, het scheelt natuurlijk ook veel werk.

criminalmindz
                  Donateur

Ben benieuwd!
                    Ik laat ook alles coaten en het voordeel is dat dat wat steviger is dan lak.

Alleen als er iets afbreekt van de coating is het ook direct een flink stuk, in tegenstelling tot lak.

Lastpak
                    Topic starter

coaten is zeker slagvaster!
                      ik verwacht niet dat er iets af gaat breken:P, verder zit ik er nog over na te denken om 2 componenten blanke lak te halen.
                      zodat ik optimale bescherming heb en toch de glans van spuitwerk zou kunnen hebben.

Spulleke!

Als je lak echt goed gespoten wordt zit er nauwelijks verschil in hardheid.

criminalmindz
                        Donateur

Lastpak :
                          coaten is zeker slagvaster!
                          ik verwacht niet dat er iets af gaat breken:P, verder zit ik er nog over na te denken om 2 componenten blanke lak te halen.
                          zodat ik optimale bescherming heb en toch de glans van spuitwerk zou kunnen hebben.

Bij mij wordt er sowieso nog blanke lak overheen gecoat en dat glanst ook lekker.

Lastpak
                          Topic starter

ik heb net vernomen dat dit ook bij de coatprijs zou zijn inbegrepen waar ik het zou kunnen laten doen.
                            dat maakt het allemaal veel aantrekkelijker!

criminalmindz
                            Donateur

Lastpak :
                              ik heb net vernomen dat dit ook bij de coatprijs zou zijn inbegrepen waar ik het zou kunnen laten doen.
                              dat maakt het allemaal veel aantrekkelijker!

Doen!
                              Op mijn Perso Pagina zal ik de foto’s posten als mijn frame terug is, dan kun je zien hoe strak dat is.
                              Heb al vaker dingen laten coaten daar en komt echt super strak terug!

beunhaaz
                              Bijdrager

@Lastpak,

Voor hoeveel als ik mag vragen? En coaten of Powdercoaten? Want ik ga binnenkort bij mijn ciao alles laten coaten. En die vent zij van dat coaten nog kan bijwerken en powdercoaten niet 😛

Lastpak
                                Topic starter

dat laat ik je nog wel weten als ik alles 100% zeker weet.
                                  met coaten bedoelde ik ook poedercoaten, ik dacht dat daar geen verschil in zat.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 467)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.