Vespa-Ciao.NL
:: Lastpak’s Citta Project

Home Forums Perso’s Projecten Lastpak’s Citta Project

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 467)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lastpak
    Topic starter

@beunhaaz en xDanielcitta:
      bedankt jongens.ik ben er zelf ook best wel trots op.
      het gaat inderdaad niet ophouden:P, er komt elke maand wel weer wat leuks binnen.
      ik kan weer lekker aan de gang:).

Lastpak
      Topic starter

bedankt!

wat betreft de pen van de voorvork, daar heb ik ook over zitten nadenken.
        eigenlijk is de citta pen natuurlijk perfect, ik weet alleen niet waar je rekening mee moet houden met perspassingen.

ik ben er nog niet helemaal over uit, maar de pen over persen is wel het beste.
        maar dit zal ik binnenkort eens regelen.

Lastpak
        Topic starter

perso update:

ik heb er even over na gedacht, maar ik ga toch echt van de zomer de citta een andere kleurencombo geven.
          het zwart-wit is leuk, maar ik ben er nu een beetje op uit gekeken.
          een 2 kleuren thema zie ik ook niet meer zitten, ik ga voor 3 kleuren.
          dit is het uiteindelijk geworden:):

door het zwart worden de andere kleuren versterkt, dit vind ik zeker geen gekke combo!

laat maar horen wat je ervan vind:).

pepko
          Donateur

Lastpak :
            perso update:

ik heb er even over na gedacht, maar ik ga toch echt van de zomer de citta een andere kleurencombo geven.
            het zwart-wit is leuk, maar ik ben er nu een beetje op uit gekeken.
            een 2 kleuren thema zie ik ook niet meer zitten, ik ga voor 3 kleuren.
            dit is het uiteindelijk geworden:):

door het zwart worden de andere kleuren versterkt, dit vind ik zeker geen gekke combo!

laat maar horen wat je ervan vind:).

origineel, dat grijze icm oranje en zwart is nog niet vaak gedaan volgens mij :thumb
            maak d’r wat van zou ik zeggen! 🙂
            Ga je trouwens coaten of spuiten?

Gr. pepko

Lastpak
            Topic starter

bedankt:thumb.

daar gaat het mij ook om, ik probeer zo uniek mogelijk te blijven:).

wat betreft het coaten/spuiten, ik ga enkele onderdelen laten coaten.
              dit zullen voornamelijk (kleine) onderdelen zijn die snel beschadigt raken.
              dus 2 sets velgen, wit en zwart.
              en de remhendels, achterrek en harley rek.

de rest ga ik spuiten en ik denk misschien wel met 2 componenten blanke lak eroverheen.

Anoniem

Hey, das een welkome afwisseling! Ik zeg, doen!

Lastpak
                Topic starter

perso update:

mijn laatste aanwinst is zeker niet de minste:
                  de eurocilindro A.T.G. turbo zij-inlaat is nu in mijn bezit!

ongelooflijk vet blok, ik ben er onwijs blij mee.
                  respect voor waarom? zijn afwerking, het blok is heel erg netjes.

mijn mooiste aanwinst ooit en tevens mijn beste blok, ik ben zeer content momenteel:D.

Jarco
                  Bijdrager

😀

Dat het een net blok is weten we allemaal. :thumb
                    Mooi plekje gekregen dus. :thumb

Waarom?

Wow dat is zeker een gaaf blok:D Ondanks dat ik het met tegenzin heb moeten verkopen ben wel blij dat ie goed terecht is gekomen, veel plezier ermee en wees er alsjeblieft zuinig op:thumb

El Citta
                      Donateur

Mooi aanwinst:thumb

speedbuxy
                        Bijdrager

Nice blokkie:thumb
                          Ik zou zeggen 43 euro erop en gassen met die handel:thumb

De Meester
                          Bijdrager

Super mooi blok :thumb
                            Dat wordt veel rij (race)plezier.:rules

Lastpak
                            Topic starter

@ jarco, bedankt:). ik hoefde ook eigenlijk niet te benadrukken dat het een mooi blok is:D.

@waarom?, ja vet blok he :D. ik ga er absoluut zuinig op zijn, maak je maar geen zorgen:thumb.
                              nogmaals bedankt voor alles!

@citta89, bedankt!

@speedbuxy, dat gaat het waarschijnlijk ook worden :). zit nu alleen met het pen 12, pen 10 verschil.
                              ik denk dat ik een zelfsmerende pen laat draaien.

@de meester, jij ook bedankt :). ik kan niet wachten om er mee te blazen:D.

Lastpak
                              Topic starter

perso update:

aangezien de pekel weg is heb ik weer een ander blok opgebouwd!
                                deze keer is het de kit racing geworden, een snelle cilinder die wel een vastloopgeschiedenis heeft.
                                de opbouw:

zuiger opent prima op ODP, niet perfect:

ik moest dus wel eerst mijn zeta blok demonteren, dit ging allemaal prima:

de zeta heb ik dus als reserve momenteel, verder ben ik nog bezig met andere kickstart blokken.
                                ik ben al bezig met bewerken, maar ben nog niet klaar.
                                de 2 blokjes:

als uitlaat heb ik voor de proma cc gekozen, die kent iedereen natuurlijk maar hij presteert gewoon top.
                                die paste alleen niet zo snel, heb hier nog best wat mee moeten klooien.
                                maar deze is gemonteerd en het blok was klaar voor zijn eerste start!

blokje loopt top maar moet hem nog wel inrijden.

verder ben ik bezig geweest met de inlaat verder te vijlen van mijn eurocilindro carters:

omdat ik meerdere blokken ga opbouwen moesten de lagers van mijn laatste aanwinsten af!
                                ik heb mijn kickkrukassen gevonden :), ik heb samen met jarco een kick blok gekocht en de onderdelen verdeeld.
                                dat was echt top!

gelukkig heb ik een lagertrekker en is het dus zo gebeurd:):

super gereedschap, moet elke klusser hebben ;):

verder ligt een kruk al in de diepvries en zijn de bewerkte carters voor de eurocilindro helemaal af.
                                morgen gaan die carters dus in elkaar:).

prima productief dagje dus:D.

Helios
                                Bijdrager

Zo, daar komen nogal wat blokjes? Wat ga je met al die blokjes doen? 😮
                                  Lagertrekker…wou dat ik die had, lijkt me ideaal!

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 467)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.