Vespa-Ciao.NL
:: LarsM

Home Forums Perso’s Projecten LarsM

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

500
    Topic starter

Martino
      Moderator

Het klint op je onboard filmpje net of je poelie aan loopt. Ik hoor een ratelend geluid. Ik zal deze even omdraaien en hopelijk is het dan opgelost? Of natuurlijk een andere monteren.

Martino
        Moderator

Zo klinkt het mij namelijk in de oren. Het kan soms zo klein zijn maar wel verholpen worden hierdoor. Mocht het wel weer in je naaf zitten dan is het natuurlijk wat lastiger te verhelpen helaas.

Steven
          Donateur

zo’n nieuw model Si met 10 spaaks is gaaf, welke kleur worden ze? origineel grijs?
            Ik vraag me af waarom je die vering op de kop hebt gemonteerd… heb jij ook niet nog een account hier, lvcp geloof ik?

groeten

Martino
            Moderator

Ik vind de keuze voor een andere voorvork een hele goede. Er is eigenlijk maar een mooie vork van de Si en dat is degene met de lage koplamp.

Vele stereoveren moet je zo monteren omdat ze niet voor de Si zijn gemaakt en anders tegen je frame aankomen, maar is een monoshock misschien niet een mooi alternatief?

noellke
              Bijdrager

Mooi hoor :thumb

Ga je hem motorisch ook weer aanpassen of laat je DR50 er op?

Docs
                Donateur

Donders, Lars hier weer actief 😀 :thumb Ziet er tot nu toe goed uit 😉 Komt er nog een totaalplaatje? Of komt dat niet voordat de 10 spaaks er onder zitten? Binnenkort maar ff koekeloeren 😀

Steven
                  Donateur

gaskabel kan je wel halen bij een rijwielzaak, en zelf op maat maken

remlicht99
                    Bijdrager

ziet er goed uit! dat ik heb ook dat lusito gas en die rem hendeltjes zijn echt fijn!

voor de gaskabel heb je bij jmpb een universele gas binnenkabel die kost -,75 en je moet je nog zon eind schoentjes regelen voor je rem en gas kabels

ben benieuwt naar het eindresultaat!

Docs
                      Donateur

Ziet er weer goed uit :thumb Al iets bekend over de coatbeurt van je andere spullen?

asprientje
                        Bijdrager

Dat stuurtje is zeker wel mooi, ik heb zelf ook nog getwijfeld om er een sport stuur op te bouwen. Al ben ik destijds toch er niet verder op in gegaan en wilde ik het eerst bij het oude laten. Al als ik dit zo zie ga ik toch weer twijfelen.
                          Ik lees in je pero dat het geen zwart ral 9005 moet zijn maar een andere, om misverstanden te voorkomen wat moet het nu worden?

Docs
                          Donateur

Ziet er goed uit :thumb btw, wat is je werkbank schoon ja :D:D

Steven
                            Donateur

Over die kentekenplaat aan de zijkant kunnen ze weleens moeilijk doen, omdat het niet zichtbaar is vanuit alle richting, van achter in gezien.

Ben benieuwd naar het resultaat, vond die Si van je echt gaaf, toen die helemaal origineel was, hopelijk is het resultaat net zo mooi :thumb

asprientje
                              Bijdrager

coatplannen, binnen een week…

Docs
                                Donateur

Ziet er netjes uit :thumb Beetje jammer van die klemmen……

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.