Vespa-Ciao.NL
:: lars-ciao’s citta 90’s/2speed/Racer’tje.

Home Forums Perso’s Projecten lars-ciao’s citta 90’s/2speed/Racer’tje.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SpeedyVespa
    Donateur

die witte citta is echt sexy 😀
      mooi ding man, succes ermee verder 😀

Anoniem

Kijk aan, je leeft dus toch nog:lol
        Brommers staan er netjes bij zo, mocht je er niet uit komen met de afstelling kun je mij iets laten weten natuurlijk voor de RV.

lars-ciao
        Topic starter

Thnks voor de reacties, als ik er niet uitkom laat ik het wel weten Joris!;)

Florian
          Moderator

Dat is een erg mooie 90’s Citta Lars (Toevallig familie van minister Timmermans van buitenlandse zaken?):thumb

lars-ciao
            Topic starter

Dankje!, Nee niet zover ik weet:lol

lars-ciao
              Topic starter

Zoww, maar weer eens wat van deze kant.

Ik heb nog een komplete lc set gekocht deze keer met pomp en reservoir8)

Ik wil hem op de evo gaan doen eneens kijken of dat leuk gaat rijden.

Moet nu alleen nog alleen even zuiger veertjes bestellen en dan een eronder gaan leggen.

Ook heb heb ik mijn Reedvalve met de 46 pinasco black nu een erg mooi aant lopen(pakking was kapot).

Alles op een rij:

Komentaar mag altijd!

Florian
                Moderator

Mooie collectie brommers:thumb

Die paarse 90’s Citta, heb je deze zelf opgeknapt of heb je hem zo gekocht van iemand? Aangezien hij erg veel lijkt op de Citta van petraimon (Tegenwoordig niet meer actief op het forum)

Jammer dat jij de LC set hebt gekocht, had ook graag nog mee willen bieden. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?:D

speedbuxy
                  Bijdrager

Lekkere spullen en broms:thumb
                    Vooral die Citta is een pareltje:thumb)

Citta-ciao
                    Donateur

Dat ziet er uber geil uit:bloos

lars-ciao
                      Topic starter

@Florian dankje!, die van petraimon was mijn groot voorbeeld, kijk even op pagina 2 daar zie je dat ik het helemaal zelf heb gedaan(op het spuiten na dan).

@speedbuxy en citta-ciao12, Thanks!

lars-ciao
                        Topic starter

Nog maar eens een update.

Ik heb nog wat gedaan aan de afstelling van de reedvalve met 46 pina black.(op Joris zijn advies)

En als resulaat een erg snel ding:bier

Alleen de viel die erna uit met een raar geluid ofals de pakkig eruit ging..(op het laatst van het filmpje).
                          Zal dit de pakking zijn?

hansieb
                          Moderator

Ik zou de uitlaat wel veranderen, want die ninja presteert niet echt geweldig.

Anoniem

:thumb

Vet filmpje! Als ik dat zo aanhoor zou ik bijna beginnen te denken dat het blok de rode drukveer ook nog wel krijgt getrokken, maar dat zal te nerveus rijden en je top zal ook afnemen omdat de snaar denk ik niet meer goed onderin de poelies komt.

Zou goed kunnen dat je voetpakking eruit is geklapt op het einde van het filmpje.. Hopelijk was het geen vast/warmlopertje:D

Als ik in de buurt ben kom ik wel eens langs!

lars-ciao
                              Topic starter

@ hansieb, ik vind de ninja egt top rijden hierop:D misschien probeer ik wel eens wat anders.

@ Joris, thanks! Je laat maar wat weten als je langs komt:thumb

lars-ciao
                                Topic starter

Zo na lang niks meer gedaan te hebben nu maar weer eens wat laten horen van mij.

Ik heb de 90’s citta maar eens door de keuring geduuwd dat we kunnen gaan touren deze zomer:thumb😀

Nu weer de andere achterbrug eronder hangen:lol

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.