- Dit onderwerp bevat 135 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 9 jaren, 9 maanden geleden door Vespaatje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 februari 2013 om 14:02 #460576
Waarom?Kijk daar hebben we de Pinasco46 die mij niet gegund werd na al het werk wat ik hieraan gehad heb, thanks Rick:|
Natuurlijk kan jij hier verder niets mee en hoop dat je er veel plezier van mag hebben(y) Deze is nog net even beter getimed dan de Pina46 waar ik destijds zelf mee reed en verwacht hier veel van. De carters zien er gelikt uit en bieden een mooie basis voor deze cilinder, netjes gedaan Joris
5 februari 2013 om 17:33 #461259Bedankt voor de reactie’s, zo te horen heeft iedereen goed ervaringen over Joris! dat is wel mooi om te horen.
@Waarom? Ik ben egt blij dat ik hem heb over genomen, heb er ook aardig wat voor neer moeten leggen.
Ook leuk om te horen dat je deze cilinder nog iets beter hebt getimed dan die waar jij toen mee reed(die ging wel erg hard!)
Ik denk dat ik hier veel plezier van zal hebben, en hoop ook op mooie resultaten!8 februari 2013 om 21:11 #461210Updatte:
Blokje is klaar!
Er was een klein probleem met de krukas die niet lekker soepel wou lopen, Joris mooi een dikkere pakking gesneden en nu top!
Nu loopt alles soepel en zit weer mooi strak in elkaar=)
Foto’tjes:
muzzuchelli volrond met C3 lagers!:

pakkingen:

In het oventje:

Krukas erin:

kompleet in elklaar:bier

Beter had ik het nooit kunnen verwachten egt een top kerel

Nu alleen nog het blok in ontvangst nemen:D
En dan ben ik eens benieuwd wat dit blok voor prestaties gaat leveren:duivel
Reacties welcom!!
8 februari 2013 om 21:16 #459853Geniaaal die rv in de oven!:D
9 februari 2013 om 12:56 #460114
AnoniemHet blok in ontvangst nemen?? Grapjas:D
Bedankt voor de leuke reacties, het was een eer om jou reedvalve te mogen bewerken! Het was even wat werk en gekloot met de carterpakking maar dat was het waard8) Ik ben ook erg nieuwschierig wat het gaat doen!
Ben er zuinig op en goed inrijden die handel
9 februari 2013 om 14:44 #464640Reedvalve cake?
Ziet er heeeel mooi uit.
Mooi werk joris.Tis altied moar eem!9 februari 2013 om 16:39 #485766Blijven mooie blokjes de RV’s!
Ben benieuwd wat het gaat doen qua prestaties
9 maart 2013 om 19:33 #435567Bedankt voor de reacties, ik heb niet veel meer aan de reedvalve gedaan hij moet nog afgesteld worden.
UPDATE::bier
Voor de meeting in thorn wil ik mijn brommer’tjes even wat extra aandacht geven dat ze er ook mooi bij staan daar.
#1 :begonnen met m’n groene “crossciao”:
Voorvork had een dikke 4 cm speling en was scheef deze kon zo in de oud ijzerbak en was het hoog stuur ook weer eens moe.Mooie andere vork samengesteld en met busjes spelingsvrij gemaakt!
+Laag stuurtje gemonteerd.
En hier en daar eeen beetje bijgespoten.Eindresultaat:

Setup:
43 DR-EVO
cp carters
afgedraaid vliegwiel
13/13@66 + malossi filter
Vario 1:13+ malossi voorvario 4,4 gram
Nu nog een proma lowboy, maar hoop dat ik voor die tijd weer de simonini racing terug heb:)loopt lekker.
#2: Gele ciao ook eens goed onderhanden genomen:
Gedaan:

achterspatbord goed vast gezet en voor een nieuwe gemonteerd.
evo-engine afgesteld, dit is redelijk goed gelukt., morgen nog even met rolletjes spelen.resultaat:

Setup:
70 polini
Evo-Engine
19,5 + polini filter
Vario 10,5 + polini voorvario
Polini spMorgen even de super-bravo 2 na lopen.
En dan nog de blauwe ciao, 90’s citta en nog een andere citta nog genoeg te doen dus8)
Reactie’s / kritiek welcome!
9 maart 2013 om 22:18 #440265De gele ciao ziet er prachtig uit. Loopt de evo goed?
9 maart 2013 om 22:25 #440266brommers staan er geweldig bij
10 maart 2013 om 08:48 #458302Thanks, de evo loopt wel mooi alleen heel soms wil die nog eens verzuipen, maar als ik er een kleinere sproeier in doe loopt die helemaal niet fijn dus ik laat het zo.
Hoop dat die met het afgedraaid vliegwiel nog beter loopt!8)
10 maart 2013 om 09:05 #458356ziet er goed uit

ga je ze allemaal meenemen naar thorn?
10 maart 2013 om 11:02 #458332Dankje!
Ja dat was ik wel van plan:D En dan kunnen ze mijn super bravo 2, en de de 90’s citta eens beschouwen (die is wel nog niet af)
Hoop dat het een leuke meeting word!
10 maart 2013 om 19:26 #458292Weer een dagje een beetje gesleuteld en gepoetst.
#3de super-bravo2 eens gepakt, carburateur schoon gemaakt en nieuwe benzineslang gemonteerd.
Beetje opgeboend en klaar was die:

#4: de 90’s citta eens onder de lakens uit gepakt.
Paar kappen erop gezet, zakdoekje erop en gepoetst.
Aks het beter weer is wil ik af gaan maken, de kabels moeten nog ingekort,blokspoiler monteren, passende uitlaat zoeken en een gat maken in de kap voor de vario koppeling.
Foto’tjes:

2K Lak:

komende week nog de blauwe ciao mer rv en citta’tje.
Reacties/commetaar altijd welcom!
10 maart 2013 om 19:43 #458499brommers staan er chill bij nu, dat word een mooie collectie op de meeting:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.