Vespa-Ciao.NL
:: lars-ciao’s citta 90’s/2speed/Racer’tje.

Home Forums Perso’s Projecten lars-ciao’s citta 90’s/2speed/Racer’tje.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 136)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lars-ciao
    Topic starter

zo als beloofd het filmpje.

hij loopt op max. snelheid 30-35:P

sorry voor het geblaf van de hond hij heeft een hekel aan brommers:@

reactie’s zijn altijd welcom!

Jarco
      Bijdrager

Ziet er leuk uit, alleen volgende keer de camera on board nemen dat is net wat leuker. 😛

Zou je eens een foto van de uitlaat willen maken?

tnerual
        Bijdrager

Jarco :
          Ziet er leuk uit, alleen volgende keer de camera on board nemen dat is net wat leuker. 😛

Zijn dat niet die simpele Proma’tjes met gouden demper die lijken op een Polini Country? Ik heb er zo een liggen, maar dan een Jamarcol, indien interesse?

speedbuxy
          Bijdrager

lars-ciao :
            hij loopt op max. snelheid 30-35:P

Ja dat is echt het jammere eraan, ik snap ook niet dat er nooit grotere poeli,s voor zijn gemaakt.
            Maar wel een hele mooie en nette Super B 2speed:thumb
            Zou trouwens graag nog wat filmpjes zien:thumb want 2speed zie (en hoor) je veel te weinig op het net.

Jarco
            Bijdrager

tnerual :

Jarco :

Zijn dat niet die simpele Proma’tjes met gouden demper die lijken op een Polini Country? Ik heb er zo een liggen, maar dan een Jamarcol, indien interesse?

Ja dat zijn die en nee daar vroeg ik niet om.

Maar zoals bux zeg idd een nette 2-speed. :thumb
              Ik denk dat er nog wel wat snelheid uit te halen is die dingen zijn origineel zo snor als het maar zijn kan vandaar dat ik ook een foto van de uitlaat wilde zien, volgens mij is de bocht net zo dik als een snor pijpje.
              Wees er zuinig op!

Martino
              Moderator

Erg leuk eens een 2-speed in aktie te zien. Misschien slim om wat demperwol in het dempertje te stoppen voor een snor maakt hij volgens mij nog best wat lawaai. Ook de honden in de buurt zijn er niet zo blij mee. 😉

Erg mooi dat je deze in originele staat behoud. Ik moet alleen zeggen dat de vorkpoten en treeplankjes fabrieksaf ook wel zwart hadden gemogen.

Ga zo door en ik zie graag net als buxy nog wat meer aktie filmpjes.

lars-ciao
                Topic starter

@ jarco ik zal wel eens een foto’tje maken van de uitlaat maar dit is een andere dan die wat erop zat want die heb ik eraf moeten flexen:con, deze kreeg ik erbij en was leeg gemaakt maar mij maakt het niet veel uit ik woon toch op een soort van “boerderij”

@ speedbuxy ik had geen hand meer over om mijn telefoon vast te houden met gas geven koppeling en schakelen:p

ik zal eens kijken of ik nog wat filmpjes kan schieten binnenkort

bedankt voor de voor de leuke reactie’s

lars-ciao
                  Topic starter

-update!

zo ik heb dit weekend weer eens wat gedaan aan de super bravo.
                    ik heb de poten zwart gespoten is gelukkig mooi gelukt en vind het mooi uit zien.

ook de veroeste boksteunder opgespoten

beun_ciao
                    Bijdrager

Mooi, als de voetenplanken zwart zijn is hij weer helemaal nieuw. Het rijd ook leuk.

lars-ciao
                      Topic starter

zo weer eens een update

heb me weer een citta gekocht.
                        deze was in onderdelen en in slechte staat.
                        foto’tje toen die opgebouwt was:

ik vond hem egt niet uit zien maarja het was een opknapper en dat was ook mijn bedoeling:P

toen heb ik van G-no de kick vario brug overgenomen die eronder gezet toen was die zo:

nog niet mooier op de uitlaat na dan 😛 maar rijd wel beter haha.

ik wil hem nu op gaan knappen en weer terug brengen in de jaren 90.

dit is mijn insperatie bron:

nu ben ik opzoek naar de zijkapjes en blokspoiler.. deze heb ik warschijnlijk al gevonden..

voor de rest de wielplaten en wat wit spul ligt bij mijn oom nog uit (oude vooraad opgekocht spul)

daarna ben ik vanplan om hem 2k te laten spuiten en vervolgens snor laten keuren.

reactie’s altijd welcom!!:)

Spulleke!

dat is een mooi streven zo’n voorbeeld:)

Succes:thumb

Vespadrift
                          Bijdrager

hoe ist met je new kids citta

beunhaaz
                            Bijdrager

Zou hem eerst laten keuren en dan opknappen 😛

lars-ciao
                              Topic starter

@vespadrift die heb ik van de herft aan dubracer verkocht , waar ik achteraf spijt van heb want daar zaten alle witten kappen op:(

@ beunhaaz die komt zo nooit door de keuring:P in deze staat kom je nog niet eens binnen haha

beunhaaz
                                Bijdrager

als alles inorde is qua dingen waarze op keuren. Mag de lak nog zo ruk zijn hoor 😛

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 136)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.