Vespa-Ciao.NL
:: langzaam optrekken nieuwe cilinder

Home Forums Techniek Problemen oplossen langzaam optrekken nieuwe cilinder

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

just1991
    Topic starter

*zucht*

net nieuwe cilinder is niet fatsoenlijk vooruit te branden eigenlijk komt ie alleen een beetje vooruit als ik volgas rij

sproeier is niet te groot of the klein (66) en koppeling heeft groenen trekveren misschien versleten startsegmenten ? normale segmenten zien er nog prima uit

contact punten misschien te dicht op elkaar ?

gr just

vespa liessel
      Bijdrager

op hoeveel mm heb je je cp staan?

just1991
        Topic starter

ik weet het niet helemaal zeker dit weet Edjuh beter aangezien hij hem heeft afgesteld ik geloof 0,45 zo iets maar toen ik laatst keek leek het net alsof er haast niks tussen zat plus hij vonkt gigantisch (er is een hapje uit me carter bij me vliegwiel hier door kan ik hem zien vonken) het leek net blauwe neon wat uit me carter kwam maar dat heb ik eigenlijk altijd al gehad…

zal binnen kort wel even een aantal foto’s plaatsen

maar kan het daar dan wat mee te maken hebben ik had er met me 50cc niet echt last van noujah ik trok wel langzaam op tot de 30km/h maar nog niet half zo langzaam als nu !

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.