Vespa-Ciao.NL
:: Lampjes gaan kapot

Home Forums Techniek Problemen oplossen Lampjes gaan kapot

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kaku
    Topic starter

Ik reed naar huis en opeens begaf mijn voorlampje het, de volgende dag een nieuwe in gezet, deze werd ontzettend fel en na een paar kilometer rijden begaf mijn achterlicht het. En later ook weer mijn nieuwe voorlampje. De volgende dag even opgemeten met een spanningsmeter en deze gaf aan dat bij stationair mijn lampje wel 6 volt gaf maar als ik een beetje gas gaf werd dit 16 volt, ik dacht zelf aan de spanningsregelaar maar kon deze niet vinden. Is er iemand die weet wat ik moet doen?

Alvast bedankt!
      Mvg Kaku

Martino
      Moderator

Een spanningsregelaar is er standaard ook niet. Je kan deze natuurlijk wel monteren om van het probleem van doorgebrande lampjes af te zijn.

kaku
        Topic starter

Martino :
          Een spanningsregelaar is er standaard ook niet. Je kan deze natuurlijk wel monteren om van het probleem van doorgebrande lampjes af te zijn.

Thanks alot! , hahahahahahah mijn buurmannen met ze alle opzoek naar dat ding

weet jij misschien waar ik deze dan het beste zou kunnen plaatsen ?

debaashaas
          Bijdrager

echt een kkkaku wat denk jij kom ff naar snake en ik los het op

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.