Vespa-Ciao.NL
:: Lampen branden door

Home Forums Techniek Problemen oplossen Lampen branden door

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vivian
    Topic starter

Hallo, zo net een tweedehands ciao uit 2005 gekocht en nu branden mijn lampen door, heb er al een zwaardere ingezet, maar die brandt net zo goed door. Als ik rij gaat het de eerste 15 minuten goed, maar daarna branden ze door. Ben bij de brommerdealer geweest en die zei dat ik een nieuwe bobine nodig heb a 70 euro!!! Is dat zo of kan er ook nog iets anders zijn en mocht het wel aan mijn bobine liggen kan het vast wel ergens geodkoper

Ik hoop op jullie expertise.

groet Sander

kobe
      Bijdrager

in plaats van een zwaarder voltage moet je eens een zwaarder wattage nemen. en anders misschien weerstandjes in je draad bouwen.

AA-T
        Sleutelbeheerder

welkom op t forum..

precies doen wat kobe zei..
          hoger wattage nemen qua lampjes of een weerstandje inbouwen,
          al kan je er vanuit gaan dat een hoger wattage genoeg is..

een nieuwe bobine is de allerdikste onzin aangezien de bobine niks met de verlichting heeft te maken!
          zijn vaak van die leuke lui die of geld willen maken, of alleen verstand hebben van scooters..

ook al ben je nieuw op t forum, het is in dit geval helaas (helaas, omdat ik een hekel heb aan hard optreden) wel mn taak om je erop te wijzen dat je dit soort vragen voortaan in het kleine vragen topic behoort te stellen..
          vandaar ook de reden dat ik dit topic sluit (aangezien je ook al antwoord op je vraag hebt gekregen..)

groeten, alrik

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.