Vespa-Ciao.NL
:: Kwafo’s -[SCHOOL] Polini LC60 Kick

Home Forums Perso’s Projecten Kwafo’s -[SCHOOL] Polini LC60 Kick

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

mooie kleurecombo 😀 dat zijn mijn ex-koplamphoudertjes ofniet?

hoezo heb je trouwens dat reservoir gemaakt? je kan em toch ook wel zonder reservoir koelend krijgen. moet dat reservoir trouwens wel zo aan de pomp aangesloten worden?

TimoO_
      Donateur

ik denk met die setup dat je toch zeker de 65 zal moeten halen.

Jeroen
        Bijdrager

het is juist een vrij dikke laag…;)

Roger102
          Bijdrager

Poedercaoten is echt super goed, ik schoot uit met men schroeverdraaier tegen men velgen en geen kras of niks erin !
            Het enige is dat je een beetje een sinasappel idee krijg maar dat is te verwaarlozen. 😉

Bartjee
            Donateur

Kwafo, als je dat bij gritstra wilde doen: Ze vertelden mij dat je het ieder moment langs kan brengen en dat het dan ong 2 weken duurt. Als je dat dus in de mei vakantie doet heb je hem wss pas daarna terug he;)

Tonni
              Moderator

65 is veel te langzaam met die setup. Ik heb vorig jaar met de meeting ook met de 60LC gereden met vario en heb in elk geval boven de 80 gereden. Ik reed wel met piaggio carters, geen speedengine.

Je probleem zou in de combi speedengine-bewerkte krukas kunnen zitten. Als de kruk niet berekend is kan dit je heel goed een hoop kracht (en dus topsnelheid)kosten.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

ArvidW
                Donateur

Bewerkte kruk? Polini manier? Hmmm 😛

Zoek maar mooi een ongefreeste bromkruk op;) (die kun je nog wel een beetje tunen, maar iig niet zo veel als polini je aanraad)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

ArvidW
                  Donateur

Pm me tegen die tijd maar.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Martijnvanheerde
                    Donateur

Lijkt me ook gewoon de orginele koplamp.

LeMoN
                      Bijdrager

Ben benieuwd! Tis jammer dat ciao’s geen koplampspoilers hebben anders kon je daarachter een dashboardje van allu maken en daar die tellers in verwerken ;)!

Martijnvanheerde
                        Donateur

Een std luchtfilter proberen?

hansieb
                          Moderator

Stop op die mix/powerbox aansluiting eens een slangetje met schroefje. Wat is trouwens je setup?

peter139
                            Bijdrager

mooi projectie hoor. Ik zie dat je nogal aan het ‘stuntelen’ bent met de vloeistofkoeling. Ik kan je een ding zeggen: De stromingsrichting van je pompje is goed. Ik heb hem echter in de koudeaanvoer gemonteerd ipv de warmeretour. Daardoor heeft het pompje iets minder te leiden. Ik heb het pompje eerst in een bak met water getest. Zijkant is aanzuig, bovenkant is de pers.
                              Ik heb ondertussen al vernomen dat zo’n pompje echt werkt. De radiateur wordt minder heet. Ik heb er overigens eerst gewoon water in zitten. Dit omdat ik nog vaak aan het testen ben.

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

Probeer eens een malossi filtertje, deze laat wel even wat meer lucht door dan de polini 3 gaten filtertje.

Sproeier 66 lijkt me wel ok, en natuurlijk moet je het powerbox gedeelte afsluiten.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Rebel

Je powerbox misschien te lang?

dan pompt ie je als het ware alle lucht daaruit in je carter
                                  zonder pompje krijg hij dan toch nog veel minder lucht

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.