Vespa-Ciao.NL
:: Kwafo’s -[SCHOOL] Polini LC60 Kick

Home Forums Perso’s Projecten Kwafo’s -[SCHOOL] Polini LC60 Kick

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

en bespaart je een hoop geld. maar malossi vertanding bespaart je een hoop overtoeren. 100mm schijven + malossi vertanding moet goed zijn, polini cilinders trekken zoiezo wel goed 🙂

hansieb
      Moderator

Rijd 3 x kut std vertanding helemaal met een dik opgevoerde setup.

Ik zou zeker weten malossi vertanding aanschaffen , 75km/h is toch geen snelheid….. dat haal ik bij wijze van nog op me normale fiets 🙂

Tim
        Bijdrager

de foto`s doen het niet.. of ligt dit aan mij?

ArvidW: Ligt ws aan jou, bij mij werken ze prima 🙂

Loek
          Bijdrager

Wel klote dat die slang zo slecht buigbaar is. Zie die knikken daar. Probeer dat nog even te regelen want als die vastloopt dan…:'(

hansieb
            Moderator

Ik vind std vertanding maar niks , ik zou wel een setje malossi vertanding regelen.

Wat boeit die vertanding nu dat er een merkje malossi op staat.

Btw wel doosje lijkt wel een hondenhok voor je blokje :lol

hansieb
              Moderator

Tonni reed ook met die 41mm LC , die ging een 80km/h op crullie zijn VW wel met de 1:7,5 vertanding

Toch suf als je straks 70 rijd met dikke toeren , ik zou er nog maar eens over nadenken als ik jou was.

Anders regel je toch een setje 100mm schijven ?of heb je geen 2 koppelingen

TimoO_
                Donateur

uhm ik zeg dit even voor jou en die vent wat je vliegwiel af gaat draaien wat tijd te besparen, maar ik denk dat 2mm afdraaien veel te weinig is. leg je vliegwiel eens op een plat oppervlak en zet je schuifmaat op dat gat en dan meet je eens hoe dik je vliegwiel is. dan doe je [dikte vliegwiel] – 33.0 = hoeveelheid materiaal eraf. je vliegwiel moet gewoon 33mm dik zijn, anders past het niet ook niet met vario.

je moet gewooon alleen maar van je vliegwiel afdraaien, niets van dat poelietje of van je varioring. daarmee schuif je het probleem alleen maar mee op (aangezien je snaar dan, een beetje, scheef staat).

hansieb
                  Moderator

Top one vind ik het vetst, sp is maar een bout frikandel zo klinkt die ook hehe

VespaAvanti
                    Donateur

Ik zou ook voor de Top One gaan:thumb

Past een SP ook wel met kick?

Vespaflappie
                      Bijdrager

Ben ik nou de enige gek die de Sp een goede uitlaat vind:S?
                        Ding maakte echt netjes veel toeren, trok nog redelijk op met poulie.

Maargoed, tijden veranderen:)?

@hansieb: Krijg smaak man!:P

TimoO_
                        Donateur

34mm, nog een stukje dikker als die van mij (Halve mm maar), maar waarschijnlijk wel genoeg. is je snaarje nu eigelijk kapot of wat zei je?

Wouz-LwB
                          Donateur

Sp rijd leuk hoor op vario , heb m ook 😉
                            verder niet echt goed kunnen testen , rijd iig niet belabbert ofzo 😉

Bo3T
                            Bijdrager

je kon ook gewoon je bougiedop lostrekke wahah :p

edit: zie dat je het niet door de spanning lukte.

Loek
                              Bijdrager

Je had toch gewoon met je vinger de decompressie kunne induwen?
                                Heb ik ook eens gehad. Volgas ging die. Ik had ook geen decompressie kabel :p gewoon vingertje erop.
                                Je had ook de bougiedop eraf kunnen rukken, krijg je misschien wel een schokje maar beter dan zo’n pokkeherrie en warmloper gevaar :p

TimoO_
                                Donateur

jep, maar wie start z’n brommer nou zonder uitlaat vraag ik me af? het is al vrij moeilijk om hem zonder uitlaat te starten (Moeilijker als met)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 113)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.