Vespa-Ciao.NL
:: Kunnen jullie mij vertellen wat voor cilinder dit is?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Kunnen jullie mij vertellen wat voor cilinder dit is?

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiNeAppLePro
    Topic starter

Ahaahah oke nou ff snel mijn sleutel citta verkopen dan heb ik geld voor dit setje 😛 krijg vandaag foto’s van de andere kant en van de cilinderwand + zuiger

PiNeAppLePro
      Topic starter

Hier is dan eindelijk een foto van de andere kant!

Edjuh
        Bijdrager

Heel leuk maar dat levert geen nieuws op, zoals ik zei foto’s van de wand+zuiger moet je hebben!

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

kweet toch wel zeker dat het een 43zeta is, hele leuke cilinder hoor.

gewoon kopen zou ik zeggen, zeta is een cilinder waar ei-gen-lijk niemand ervaring mee heeft.

*Ed: ik geef je gelijk, maar ik doelde meer op de staat van het geheel*

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

PiNeAppLePro
            Topic starter

Oke, dan maar even kopen he 😛 Toch bedankt!

barry
              Donateur

TimoO_ :
                als jij em niet koopt koop ik em :P.

maar volgens Barry is het inderdaad een leuk cilindertje. ik zag op het eerste gezicht al dat het geen polini was, volgens mij staan bij de polini de koelribben veel dichter bij elkaar en zijn er meer koelribben. aan de flens had ik niet gedacht.

FonS: klopt, 42 polini heeft 8 koelribben, deze maar 6

als je het mij vraagt zou je voor een 43mm Zeta Alu meer kunnen vangen als voor een 42mm Polini Evo. aangezien het een zeldzame cilinder is die je nergens meer nieuw kan kopen.

Ik heb nog steeds de gietijzeren 8-poorter van Zeta.Vind het een reuze cilinder,maar rijd er niet meer mee.
                Is absoluut Zeldzaam.Met de alu heb ik geen ervaring,maar soms staan deze nog wel te koop op e-bay.

PiNeAppLePro
                Topic starter

Oke, zekers kopen dus 😛

ArvidW
                  Donateur

Wat ga je ervoor betalen als ik vragen mag?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno
                  8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.