- Dit onderwerp bevat 55 reacties, 20 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 11 maanden geleden door ktmgek.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 december 2013 om 21:40 #492549
De stepjes heb ik idd zelf gemaakt
16 december 2013 om 08:27 #460131kun je daar nog meer van maken of was het heel veel werk ?
16 december 2013 om 20:06 #437875Ik kan er wel meer maken, maar dat zal in verhouding wel erg duur worden vergeleken met de stepjes die je zo kunt kopen.
17 december 2013 om 20:05 #456484Wat is duur ?
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi9 januari 2014 om 23:06 #441147Aangezien ik op mijn nieuwe snorfiets een accu wil maken, heb ik er ook alvast een gemaakt op mijn vrouw haar snorfiets , om te testen of het wel werkt.
Ik heb hiervoor een spanningsregelaar gebruikt van een minarelli blok.
Omdat het zo ook werkt op mijn minarelli ciao.
Ik heb ook meteen alle lampjes en de claxon vervangen door 12volt exemplaren.
Tot nu toe lijkt alles prima te werken,en als de ciao loopt komt er een mooie spanning op de accu van ongeveer 13/14 volt.

9 januari 2014 om 23:10 #441146Ik zat al te wachten op een update ;)!
Ziet er weer goed uit hopelijk wordt het niet te warm voor de accu door de uitlaat?
Mooi schoon ook trouwens ben benieuwd naar de rest van je komende updates ;)!
9 januari 2014 om 23:19 #441145Morgen en overmorgen ga ik mijn framepjes stralen (ja ik heb nu 2 frames om te gebruiken waarvan er 1 al een snor kenteken heeft) en de rest van het stalen spul.
De 3 sets 5 spaaks velgen breng ik weg om te laten parelstralen.
Als ik de spullen dan weer terug heb kan ik alles in de grondlak gaan zetten:D10 januari 2014 om 13:26 #444506Ben benieuwd naar die accu werking. Lijkt me voor het licht? Want dit zou voor vele (inclusief mij) een oplossing zijn voor steeds maar weer het kapotte licht (in mijn geval achterlicht :P)
15 februari 2014 om 21:43 #465190Hallo
Weer een update, omdat ik natuurlijk niet stil heb gezeten.
Als eerste heb ik bij mij thuis een spuitcabine gemaakt.
Hier foto’s van de afzuiging.

Daarna heb ik 3 sets velgen laten parelstralen, en 2 frames laten gritstralen ,en heb ik de spuitcabine maar meteen uitgeprobeerd.
En de spullen in de 2k grondlak gezet.

Daarna 2sets velgen 2k zilvergrijs gespoten, en 1 set voor mijn snorprojekt zwart gespoten.

Ook heb ik eerst een snorfiets helemaal opgeknapt en gespoten voor een collega.

Vanaf volgende week ga ik weer verder met mijn eigen snor projekt.
Voor kleine spuitwerkzaamheden kun je me pm-engroet Leon
15 februari 2014 om 22:31 #493853Had het natuurlijk allemaal al via de whatsapp kunnen volgen maar alsnog petje af het ziet er perfect uit wat je gespoten hebt erg professioneel. Denk dat je collega heel blij zal zijn met zijn z.g.a.n ciao voor een belachelijk lage prijs !
15 februari 2014 om 22:42 #493854Prachtig werk Leon mijn mond valt open van dit soort foto’s super.
16 februari 2014 om 08:57 #493106Very nice project.

I like your possibilities of machining parts, special the turning machine. 😉
16 februari 2014 om 12:35 #493861Mooi gespoten zeg.
Ben benieiwd naar je snor project
2 maart 2014 om 16:40 #456143Hallo
Weer een grote update…
Eerst het frame en de onderdelen in de kleur gespoten.

Toen het frame droog was , maar meteen de originele stickers er op geplakt

Daarna de nieuwe schommel armpjes in de vork gemonteerd.

Toen de vork in het frame gezet , en het stuur gemonteerd.
Daarna het geheel op zijn kop gezet en een nieuwe standaard er op gezet.

Het frame opgehangen, en het achterdeel er op gezet

Ook het blokje met de splinternieuwe originele piaggio cilinder tussen het frame gezet.

Meteen maar het achterlicht van het allerlaatste model er op gezet

Ook heb ik de elektra maar meteen aangepast ,om er een accu op te kunnen zetten.

Uitlaat er onder,accu gemonteerd, wielen er in.

Ik heb er ook maar meteen nieuwe vorkdempers op gezet, nieuwe kappen er op.
Nu moet ik allen het beugelslot nog op de pakkendrager zetten , maar dat doe ik pas na de keuring.

Nu heb ik dus een snelle en een langzame broeder haha

Nu nog op naar de keuring, maar dat zou niet zo’n probleem moeten zijn.
graag reactie
mvg Leon
2 maart 2014 om 17:10 #494000Wat een mooi werk zeg
Waar dient die rubberen strook voor op de cilinderkop? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.