Vespa-Ciao.NL
:: ktmgek’s vespa ciao snor projekt

Home Forums Perso’s Projecten ktmgek’s vespa ciao snor projekt

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ktmgek
    Topic starter

De stepjes heb ik idd zelf gemaakt

gunther
      Bijdrager

kun je daar nog meer van maken of was het heel veel werk ?

ktmgek
        Topic starter

Ik kan er wel meer maken, maar dat zal in verhouding wel erg duur worden vergeleken met de stepjes die je zo kunt kopen.

lightlord
          Donateur

Wat is duur ?

Je ware pubertijd duurt je leven lang
            Lightlord's Dizzy/Gypsi

ktmgek
            Topic starter

Aangezien ik op mijn nieuwe snorfiets een accu wil maken, heb ik er ook alvast een gemaakt op mijn vrouw haar snorfiets , om te testen of het wel werkt.
              Ik heb hiervoor een spanningsregelaar gebruikt van een minarelli blok.
              Omdat het zo ook werkt op mijn minarelli ciao.
              Ik heb ook meteen alle lampjes en de claxon vervangen door 12volt exemplaren.
              Tot nu toe lijkt alles prima te werken,en als de ciao loopt komt er een mooie spanning op de accu van ongeveer 13/14 volt.

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Ik zat al te wachten op een update ;)!

Ziet er weer goed uit hopelijk wordt het niet te warm voor de accu door de uitlaat?

Mooi schoon ook trouwens ben benieuwd naar de rest van je komende updates ;)!

ktmgek
                Topic starter

Morgen en overmorgen ga ik mijn framepjes stralen (ja ik heb nu 2 frames om te gebruiken waarvan er 1 al een snor kenteken heeft) en de rest van het stalen spul.
                  De 3 sets 5 spaaks velgen breng ik weg om te laten parelstralen.
                  Als ik de spullen dan weer terug heb kan ik alles in de grondlak gaan zetten:D

beunhaaz
                  Bijdrager

Ben benieuwd naar die accu werking. Lijkt me voor het licht? Want dit zou voor vele (inclusief mij) een oplossing zijn voor steeds maar weer het kapotte licht (in mijn geval achterlicht :P)

ktmgek
                    Topic starter

Hallo

Weer een update, omdat ik natuurlijk niet stil heb gezeten.

Als eerste heb ik bij mij thuis een spuitcabine gemaakt.
                      Hier foto’s van de afzuiging.

Daarna heb ik 3 sets velgen laten parelstralen, en 2 frames laten gritstralen ,en heb ik de spuitcabine maar meteen uitgeprobeerd.
                      En de spullen in de 2k grondlak gezet.

Daarna 2sets velgen 2k zilvergrijs gespoten, en 1 set voor mijn snorprojekt zwart gespoten.

Ook heb ik eerst een snorfiets helemaal opgeknapt en gespoten voor een collega.

Vanaf volgende week ga ik weer verder met mijn eigen snor projekt.
                      Voor kleine spuitwerkzaamheden kun je me pm-en

groet Leon

Lennaert
                      Sleutelbeheerder

Had het natuurlijk allemaal al via de whatsapp kunnen volgen maar alsnog petje af het ziet er perfect uit wat je gespoten hebt erg professioneel. Denk dat je collega heel blij zal zijn met zijn z.g.a.n ciao voor een belachelijk lage prijs !

Wilk1985
                        Moderator

Prachtig werk Leon mijn mond valt open van dit soort foto’s super.

Piet30
                          Donateur

Very nice project. :thumb

I like your possibilities of machining parts, special the turning machine. 😉

r32
                            Bijdrager

Mooi gespoten zeg.

Ben benieiwd naar je snor project

ktmgek
                              Topic starter

Hallo

Weer een grote update…

Eerst het frame en de onderdelen in de kleur gespoten.

Toen het frame droog was , maar meteen de originele stickers er op geplakt

Daarna de nieuwe schommel armpjes in de vork gemonteerd.

Toen de vork in het frame gezet , en het stuur gemonteerd.
                                Daarna het geheel op zijn kop gezet en een nieuwe standaard er op gezet.

Het frame opgehangen, en het achterdeel er op gezet

Ook het blokje met de splinternieuwe originele piaggio cilinder tussen het frame gezet.

Meteen maar het achterlicht van het allerlaatste model er op gezet

Ook heb ik de elektra maar meteen aangepast ,om er een accu op te kunnen zetten.

Uitlaat er onder,accu gemonteerd, wielen er in.

Ik heb er ook maar meteen nieuwe vorkdempers op gezet, nieuwe kappen er op.
                                Nu moet ik allen het beugelslot nog op de pakkendrager zetten , maar dat doe ik pas na de keuring.

Nu heb ik dus een snelle en een langzame broeder haha

Nu nog op naar de keuring, maar dat zou niet zo’n probleem moeten zijn.

graag reactie

mvg Leon

Boyan
                                Bijdrager

Wat een mooi werk zeg :thumb Waar dient die rubberen strook voor op de cilinderkop?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.