Vespa-Ciao.NL
:: ktmgek’s vespa ciao minarelli verticaal

Home Forums Perso’s Projecten ktmgek’s vespa ciao minarelli verticaal

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 317)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Dit is toch een echte MHR, weliswaar een oudere versie. Pas later voor de horizontaal blokken zijn de Team, speed en cross cilinders gekomen. Evenals de MHR replica welke een uitlaatpoort plus fluiters heeft en geen vlinder. Waarschijnlijk was het niet zo interressant om voor de verticale blokken nog zoveel snellere cilinders te maken. Ook zit er weer verschil in timingen tussen de AC en LC horizontale cilinders. Destijds had je eigenlijk alleen deze MHR en Polini EVO cilinders welke voor redelijke prestaties zorgden.

Ik zal nog eens in mijn schuur kijken naar wat verschillende cilinders voor Minarelli verticaal. Ik meende dat Simonini ook nog een snelle cilinder had. Tegenwoordig is er toch wel wat meer te halen, maar het aanbod en prestaties blijft toch altijd achter op de cilinders voor horizontaal.

EPI
      Bijdrager

Pff.. mooie kit KTMgek! dat zal wel behoorlijk vertrekken!
        Ik ben je trouwens niet vergeten hoor! Ik kom binnnenkort een pakkingsetje bij je brengen!
        Vr gr EPI

ktmgek
        Topic starter

neem meteen een helm mee erik.
          kan je even(rustig)een keer op dat ding rond gassen. (moet weer ingereden worden)

gr leon

ktmgek
          Topic starter

filmpje weer van de eerste en tweeede start met de MHR70cc

nu maar weer rustig in gaan rijden.

gr Leon

twinboxer
            Bijdrager

Ziet er heel netjes uit allemaal:thumb klinkt ook goed.

lightlord
              Donateur

Leon klinkt weer geweldig 🙂

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                Lightlord's Dizzy/Gypsi

ktmgek
                Topic starter

Hallo

Hier is hij dan eindelijk…
                  het filmpje van mij rijdend op de minaciao

hopelijk vinden jullie het wat:thumb

Florian
                  Moderator

Dat is een mooi filmpje Leon! Gemaakt met een helmcamera zeker?

lightlord
                    Donateur

Het lijkt zo wel dat het niet erg snel gaat zal wel aan de camera stand liggen.
                      Ik weet zeker dat het rap ging 😉
                      Wat loopt hij nu?

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                      Lightlord's Dizzy/Gypsi

speedbuxy
                      Bijdrager

lightlord :
                        Het lijkt zo wel dat het niet erg snel gaat zal wel aan de camera stand liggen.

Daar zullen we het dan maar op houden want qua beeld lijkt het idd nog geen 65.
                        Ik zeg tijd voor een driveby:thumb
                        Want daar zie je snelheid toch altijd het beste op, plus het mooie project zelf dan ook zichtbaar is:thumb

ktmgek
                        Topic starter

hallo

het was mij ook al opgevallen dat het op het filmpje veel zachter lijkt te gaan als het in werkelijkheid ging.
                          ik heb het gefilmd met een sony breedbeeld HD cam,gemonteerd op een helm.
                          wat betreft de drivebye…. ik moet mijn vrouw dan zo gek krijgen om me te filmen haha
                          maar goed… ik zou zeggen ,kom een keer testrijden om het gevoel te ervaren:thumb
                          wat betreft de topsnelheid zal het nog niet zo veel uitmaken vergeleken met de polini.
                          het hangt nu nog veel samen met het toerental dat hij kan draaien.
                          op het filmpje zat ik overigens nog niet op het top toerental.
                          qua trekkracht en de tijd dat hij naar die topsnelheid toe gaat maakt wel veel uit,daar is hij wel veel sneller en sterker in.
                          met mij er op(120kg) maakt hij gewoon een autowheelie, dus kracht genoeg in het blokje
                          ik rij nu ook nog met de originele koppeling en vario. (alleen andere rollen en veren)
                          het is ook de bedoeling om nog een overrange set op de minarelli ciao te zetten.
                          dat alles te samen moet toch wel een eindje over de honderd kunnen halen.:D

mvg leon

ktmgek
                          Topic starter

kleine update

ben van het weekend bezig geweest met de minaciao om de uitlaat aan te passen,omdat ik al 2 keer mijn kuit verbrand heb aan dat krulpijpje aan het eind van de demper:((
                            ik heb dus de uitlaat doorgezaagd on heb dat stuk er 180 graden gedraaid weer op gelast,en gelijk maar weer de demper opnieuw gevuld.

ik vind het persoonlijk wel wat hebben….
                            wat vinden jullie ervan?

gr leon

Jelle
                            Moderator

Ziet er een stuk beter uit eigenlijk…

El Citta
                              Donateur

Vind dit ook een stuk beter staan:thumb Erg netjes gelast ook, vakwerk!

Renaud
                                Bijdrager

Merkwaardig….. 🙂

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 317)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.