:: krukas beetje beschadigd
-
twanvzTopic starter
door het wrikken met schroevendraaiers onder het lager.. en het lager is er nog steeds niet af overigens maar goed.
er zitten nu dus wat groeven in van schroevendraaier.
is dit kwestie van alleen af laten richten? of zal ik anders gewoon nieuwe krukas halen?
deze? http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3112
is daar nog iets anders aan dan standaard? wangen aangepast zodat ze meer benzine mee nemen ofzo?

JelleModerator
Ik zou als ik jou was toch de lager eraf halen.
Probeer er een dunne schroevedraaier tussen te slaan en daarna een dikkere en dan aan de andere kant van de lager ook een stevige schroevedraaier. Dan wip je hem er zo af.
Vervolgens zou ik met schuurpapier alle beschadigingen glad schuren en dan een nieuw lagertje erop en je bent klaar.
MHRBijdrager
zowiezo dat lager eraf, en vervolgens met een zoete vijl gladvijlen.
voor dat lager, ga ff langs een brommerboer die wipt ze er voor 5 eu af, en vernaggel je je krukas tenminste ook niet.
1-febBijdrager
Ik gebruik daarvoor gewoon 2 van die “normale” brede beitels dan heb je de lagers er zo af.
Kleine schroevendraaier, grotere draaier, beitel, achterkant van hamer ertussen zetten en met een andere hamer op de kop van die ene hamer slaan, klaar.
twanvzTopic starter
langs brommerboer geweest en voor 10 euro had ik nieuw lager + oude lager er af en die nieuwe er gelijk op.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.