Vespa-Ciao.NL
:: Krijg hem alleen met de boormachine gestart

Home Forums Techniek Problemen oplossen Krijg hem alleen met de boormachine gestart

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Topic starter

Hey mensen, Ik heb net m’n hele citta weer opgebouwd en m’n speedengine blok wat ik heb gereviceerd erop gezet.. Het was echt starten en lopen, maar toen hij uitviel vanwege dat de benzine op was, kreeg ik hem niet meer lopend aan. Alleen nog maar met de boormachine krijg ik genoeg kracht om hem te starten..

Wat betekent dit? Ik dacht eerst de koppeling maar die heb ik goed bekeken en daarna meteen weer goed vast gemaakt..

dieseltank
      Bijdrager

draait de motor nog wel gewoon soepel rond?
        haal ff koppeling er af, bougie er uit, en voel eens of hij nergens vast hapt.

mikerosauer
        Bijdrager

ontsteking versteld ? start segementen op ? slechte vonk ?

Leovince
          Topic starter

Het heeft niks met ontsteking/benzine gerelateerd te maken omdat hij gewoon goed start en alles goed loopt.. Alleen is er iets met de startsegmenten denk ik dat hij lopend niet wil starten, maar wel met de boormachine op de moer van de koppeling.

Ik weet dit denk ik haast wel zeker.. Jullie horen van me!

ChrisNL
            Bijdrager

startsegmentjes misschien iets vettig? of verkeerd om gemonteerd, maar aangezien je zegt dat je de koppeling gelijk weer gemonteerd hebt vermoed ik de eerste optie.

Leovince
              Topic starter

Het is al weer over, het was idd wat vettig iets bij de startsegmenten.. Toch bedankt voor de antwoorden 😉

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.