Vespa-Ciao.NL
:: KoukleumTour 2010 (12 December)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl KoukleumTour 2010 (12 December)

14 berichten aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Frank80cc
    Donateur

hf mannen !

Edjuh
      Bijdrager

Ik ben toch maar even mijn warme choco met slagroom en wafel gaan halen, waarvoor dank! Ik was toch in de buurt dus ik ben met de motor gegaan.

De opkomst was bescheiden te noemen, 5 inclusief mijzelf.

Nog een stukje mee getourd tot ze bij geldrop een bos in doken.

Straks zal ik wat plaatjes omhooggooien.

Frank80cc
        Donateur

Zonde van de opkomst, maarja ben mooi weer rijder. En de afstand vind ik ook iets te nu 😀
          Ben benieuwd naar de foto’s

tvmierlo
          Donateur

nouja, er is dus een erg groot ongeluk gebeurd tijdens de rit, om een lang verhaal kort te houden: Stephan is zijn jerrycan kwijtgeraakt waardoor hij dus goedkope brasolie moest kopen bij de shell welke veel te duur verkocht werd. Om in de juiste verhouding te mengen heeft hij dus mijn tankdop gebruikt waar hij 2x de juiste hoeveelheid in gooide waardoor 1x de juiste hoeveelheid op de grond drupte, waardoor de politie kwam wegens een milieudelict, waardoor Stephan nu een chocomelallergie heeft door een overdosis slagroom waardoor hij nu een vespa muts op heeft.

In het kort: Stephan is nu dus depressief en hij gaat hoogstwaarschijnlijk zijn citta in elkaar stampen JONGUH.

mikerosauer
            Bijdrager

toch geen schade aan menselijke delen bij het ongeluk he ?

Johanzz
              Bijdrager

tvmierlo :
                nouja, er is dus een erg groot ongeluk gebeurd tijdens de rit, waardoor de politie kwam wegens een milieudelict,

vaag verhaal? zoiets spoel je toch zo ff weer weg?

of was de politie toevallig in de buurt?

wel benieuwd naar foto`s van de dag.

VespaAvanti
                Topic starter

Nee hoor Mike, niks aan het handje;)
                  Zo te zien is de Kou een beetje naar dat Brabantse koppie van Tim gestegen:P
                  Dit is het echte, onopgeblazen verhaal:

Halverwege de Tour stopte we ff, toen keek ik achter op m’n bagagedrager, weg benzinekan incl vultuit:|
                  Zat nog een goede 3,5 liter benzine in en niemand heeft wat gemerkt toen ik hem verloor, ondanks dat ik toch vrij vooraan reedt.
                  Maargoed, daardoor ging ik het niet halen waardoor ik bij de Shell voor 13 euro 1 liter olie moest kopen, door mijn haast knoeide ik wat waardoor Tim in een deuk lag.
                  Verder heb ik iets teveel chocolademelk met slagroom gedronken waardoor ik een beetje misselijk werd:P
                  Was verder een geslaagde tour, met een afstand van toch een 55/60 km8)
                  Terugweg heb ik non stop plankgas gereden (waar het kon).
                  Afstand naar huis: 18 km in 18 minuten!
                  Gemiddelde van 60 km/h incl remmen, drempels nemen, bochten maken enz enz, toch netjes voor een KickspeedEngine met 46 Polini denk ik zo:D

De enige mensen die op zijn komen dagen incl brommer, Mike en Mike vanuit Alkmaar.

En Edo die onverwachts toch nog even langskwam met de motor!

En hier Edo met dubbele middelvinger:P Waarom dat zo was? Ik citeer edo: ”Voor alle mensen die niet gekomen zijn”:no:P

Ff pattatje doen

Tijdens het foto’s maken spotte ik nog een Ciao met een te grote sproeier:P

En de mannen weer terug richting Alkmaar

En ikzelf ook maar eens op de foto, net na de tour, kougekleumd en wel met een bekertje warme chocolademelk met slagroom erbij8)

Ondanks de lage opkomst vond ik het toch wel een leuke tour, bedankt Mike en Mike voor jullie komst:thumb
                  Edo, ook bedankt voor jou komst, was een mooie aangename verassing!:)

mikerosauer
                  Bijdrager

dat ziet er gezelig uit,jammer dat ik verstek had moeten laten gaan.

Mike
                    Bijdrager

Hey kut! was een leuk toertje!:thumb Wel irritant dat ik wat last van balhoofd speling had waardoor ik her en der ff wat voorzichtiger moest rijden!

geslaagd dagje!

en top dat Edo ook nog ff z’n snuit liet zien!:D

Mike

tvmierlo
                      Donateur

Ik denk dat we wel de conclusie konden trekken dat ondanks de vrij lage opkomst het toertje toch wel geslaagd was. We hadden in ieder geval GEEN ÉÉN pechgeval!!! En misschien klinkt het wat egoïstisch maar de route vond ik opzeg best wel leuk, misschien zaten er wel te veel drempels op de route, maar voor de rest wel een leuke combinatie van landweggetjes, stukje verhard bospad en weggetjes in dorpjes.

Zeb92
                        Bijdrager

jammer dat ik nu pas zie…
                          had anders ook wel meegereden met mn Vespa Repsol:P

Edjuh
                          Bijdrager

Een paar plaatjes:

Tim’s avanti, vet ding. Ik zou hier eigenlijk de tour op moeten rijden maar ik wou zoals gewoonlijk de halve tour rijden dus dat ging niet : -)

Stephan’s bekende Vespa Winner, zeldzaam en standaard met kickspeedengine! ; -) (stephan je hebt dus al die jaren de verkeerde forumnaam! ).

De nette alkmaarse tourtuffers.

Tim is een ervaren koukleumrijder (logisch want hij organiseert met avanti), en gaat dus zwaarbewapend op weg.

Hier was de jerrycan van avanti al verdwenen 😀

De filmpjes zijn niet echt de moeite waard, sowieso moeilijk filmen als je eigenlijk 2 handen nodig hebt 😛

Tot de volgende!

speedbuxy
                            Bijdrager

Das wel een hele lage opkomst en dat terwijl er zoveel members in die hoek wonen:no
                              Maargoed een klein clubje hoeft zeker niet minder gezellig te wezen en dat was het ook vast niet:thumb
                              Ik beloof er volgend jaar ook bij te zijn en gezien ik dan met een lege caddy vertrek is het dan ook altijd mogelijk om tussen leeuwarden en limburg nog 1 of 2members erbij op te pikken:thumb

@edo
                              Das wel leuke motor met een mooie 80s look:thumb
                              (blijft alleen wel jammer dat er een verkeerd type verbrandings blok onder is gelegd door honda:D)

VespaAvanti
                              Topic starter

Edo: Mooie foto’s!
                                En m’n forumnaam klopt gewoon hoor:D
                                Die is namelijk ontstaan dankzij onderstaande VespaAvanti, die is toevallig vandaag verkocht.

En zo heel zeldzaam is de Winner niet als je het mij vraagt, heb er toch wel een paar gesloopt :whistle
                                En heb er nog een van, 100% orgineel NL op kenteken:

3e van rechts

Het was inderdaad een schamele opkomst gezien het feit dat er hier inderdaad zat leden in de buurt wonen.
                                Zo zie je maar weer, de meeste Limburgers en Brabanders zijn geen echte bikkels die tegen wat kou kunnen:P

14 berichten aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.