Vespa-Ciao.NL
:: KoukleumTour 2010 (10 Januari)Afgelast!

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl KoukleumTour 2010 (10 Januari)Afgelast!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

swiddy
    Bijdrager

Koukleumtour Oke maar kapotvries tour mij niet gezien.
      Ook moet ik aleen komen omdat tom niet meegaat.
      Dus ook mijn naam mag rood worden :boos

VespaAvanti
      Topic starter

Watje:P

Grapje;)

Als het echt heel slecht wordt gaat het dus niet door, mischien wordt hij dan verzet. We MOETEN gewoon een fatsoenlijke KouKleumTour kunnen rijden zonder een dik pak sneeuw op de wegen:D

Edjuh
        Bijdrager

Beetje tegenstrijdig, ik zeg we rijden gewoon zondag en de volgende toer kunnen de softies weer mee:P

VespaAvanti
          Topic starter

Als jij er bent zijn ik en frank er ook Edo:thumb😀
            Iedereen dus naar Edjuh bellen om te vragen of hij het heeft gehaald tot aan de Mc, daarvan hangt het af of het door gaat of niet:P

Edjuh
            Bijdrager

Ja, we gaan er gewoon voor, ik ben er toch dus waarom niet=)

Maar jullie brommers zijn inmiddels half weggeroest als ik het goed begrijp? Zou ik mn oudje ook niet aan moeten doen, maar ja ik heb al 2 dagen werk afgezegd voor die ongein dus het moet er maar eens van komen ook.

Hopelijk hebben er nog meer dat idee, het kan ook bijna niet zo erg zijn als vorige keer, dus wie gaat er nog mee?

Tot zondag!

VespaAvanti
              Topic starter

Naja, niet half weg geroest, maar je moet hem wel ff uit elkaar gooien wil je alles echt GOED kunnen ontdoen van het zout.
                Achja, hebben we weer wat te sleutelen, gas er op zondag!:P:D

MofaFreak87
                Bijdrager

im really verry sorry but i cant participate at this weekend 🙁

Frankie
                  Bijdrager

To bad that you can’t come 😮 but ill see you next tour , so you can beat me on ur rear tire :thumb

Edjuh
                    Bijdrager

Goeie kans dat ik ook niet kan ivm vervoer, dan maar weer in de lente voor mij.

VespaAvanti
                      Topic starter

Edjuh, wat is dit nou?
                        Je zou 100% zeker komen, weer of geen weer:o

Edjuh
                        Bijdrager

Ik ben afhankelijk van iemand met een auto en die heeft gezegd niet te willen rijden als er veel sneeuw ligt, daar voel ik zelf ook niet veel voor eigenlijk.

Klinkt een beetje als een ‘chicken out’ maar ik ga niet alles op alles zetten om mee te kunnen, met ov is er ook geen k*t te bereiken daar in de buurt en dan zou ik dus met de brommer naar N-weert moeten komen maar dat gaat me iets te ver. Om uberhaupt bij die brommer te komen zonder auto is al een hele kunst.

Jammer dan.

VespaAvanti
                          Topic starter

Achja, dan gaan we gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat de sneeuw overwaait en er niks of bijna niks valt:D

Zondagochtend overleggen Frank en ik of het door gaat of niet, dat komt dan gelijk in het topic te staan.

VoNcKjE
                            Bijdrager

ik haak af want mijn cp vervanger is nog niet binne:boos
                              en ik hep momenteel geen electries blok waarvan ik weet dat ut goed rijd:(

Bas94
                              Bijdrager

ik zou maar goed http://www.buienradar.nl/ in het oog houden. verongelukken voor een toer zou ik niet zien zitten 😉

(@ kevin: Skkkkl :lol)

Frankie
                                Bijdrager

Stephan en ik overleggen morgenvroeg rond half 10 of we de tour door laten gaan of niet.
                                  We zetten het dan meteen in het topic dus hou dit morgenvroeg in de gaten !

We kijken ook morgen wat de opkomst is, aan de hand hiervan kijken we of we wel of niet de hele tour gaan rijden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.