Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › KoukleumTour 2010 (10 Januari)Afgelast!
- Dit onderwerp bevat 48 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 2 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 december 2009 om 19:09 #514638
Ik mag het weer proberen van mijn vrouw deze keer iig met een betrouwbare setup enz…
27 december 2009 om 19:11 #514639Nice man!=)
Ik schrijf je bij
28 december 2009 om 21:51 #514658Ik heb weer vrij van werk gevraagd, dus zet mij er maar ook weer bij.
28 december 2009 om 21:54 #514659Nice Edo!=)
Ik schrijf je bij
EDIT:
Vandaag samen met Frank de route van de Tour gereden voor het geval dat we rare dingen tegen zouden komen

Op één klein puntje na ging het allemaal prima, dat kleine puntje hebben we ook al een oplossing voor gevonden.
Onderweg nog ff lekker opgewarmd bij de AH met een gratis bakkie koffie:P
En daarna natuurlijk nog ff bij de Mc gegeten:D
Wij deden er ongeveer 2 en een half uur over op ons dooie gemak, in een uurtje of 4/5 moet het dus wel te doen zijn met de hele groep.
Frank zet zometeen nog ff de route online met de tankpunten
4 januari 2010 om 13:40 #513445g#dver de g*dver.
ik had mijn storingstdienst kunnen ruilen met maar 2 collega,s.maar deze hebben alle 2 al wat te doen in het komende weekend.
(zeggen ze:S )
maar goed,ik heb dus storingsdienst en kan dus helaas niet jullie kant opkomen:(:(
bij deze meld ik me dus af.DIKKE K#TZOOI!!
4 januari 2010 om 13:44 #514680Jammer, maar er komen zat toertjes aan dus niet getreurd.
4 januari 2010 om 13:53 #514681Jammer Zeebodem !
Ik hoop echt dat we de tour door kunnen laten gaan, is nog veel sneeuw opkomst :((
4 januari 2010 om 13:59 #514682ik ga enkel met goed te doen weer, ik heb al open plekke aan me zelf, en wil der nie nog meer hebben!
en de brommer vind het ook nie fijn al da geval over sireus IJS!mvg.;)
4 januari 2010 om 14:32 #514683Bij slecht weer gaat de tour ook niet door !
we hopen er maar het beste van :con4 januari 2010 om 14:51 #514684ja,ik hoop er ook het beste van voor jullie.
@edjuh:inderdaad,niet getreurd.
maar ik vindt het wel harstikke jammer.ik had gedacht dat ik de dienst wel zou kunnen ruilen,maar dat gaat dus niet:(
ik(en mijn vrouwtje) willen echt graag een keer zo,n tourtje mee doen.
we gaan elkaar zeker een keertje treffen op een meeting;)voor de rest van de deelnemers:
heel veel vespa plezier!!4 januari 2010 om 15:02 #514685
Tom ciaoIk zal er helaas niet bij zijn. Met een beetje pech heb ik mijn rijbewijs dan nog zelf niet binnen.
En ik heb ook nog andere verplichtingen die zondag.4 januari 2010 om 15:40 #514686Denk dat er zondag nog sneeuw ligt. Tot hoelaat, en op welke wijze worden we op de hoogte gesteld van het wel of niet doorgaan van de rit.
Is het niet mogelijk dat naar een bepaald telefoonnummer kan worden gebeld van bv. 09.00 uur?
Ik zal zelf niet met een brommer meerijden maar als het doorgaat kom ik wel naar Nederweert.4 januari 2010 om 15:54 #514687Hoe we dat gaan doen moet ik het nog even met Stephan over hebben.
denk idd dat het het beste is als we telefoonnummer geven en dan een tijd afspreken.meer info hierover volgt nog 😉
4 januari 2010 om 16:10 #514688Ik zie dat ene Edjuh uit Amsterdam ook naar Nederweert komt. Is bij normaal weer toch al gauw twee uur onderweg.
Wellicht zou overwogen kunnen worden om zaterdagavond vanaf 09.00 uur een telefoonnummer beschikbaar te stellen.
De meesten deelnemers zullen wel uit de regio Weert komen en zijn altijd binnen een uur bij Mc,Drive in Nederweert.
Voor hen die van wat verder komen zou het wel prettig zijn als men zich de avond ervoor kan informeren over een en ander.
Het is maar een goedbedoeld voorstel.4 januari 2010 om 17:08 #514689Beste deelnemers!
Frank en ik hebben even overlegt.
We gaan het zo doen:
Zondagmorgen vanaf 9 uur kan je ons bellen of het door gaat of niet, mijn tel-nummer is:0614650128
Het nummer van Frank is:
0634088103
Mocht één van ons niet opnemen dan kan je de ander bellen

We proberen het ook zo snel mogelijk online te zetten, kijk dus eerst ff in het topic voor je gaat bellen aub;)
Als de wegen gewoon echt goed begaanbaar zijn (zoals nu, fietspaden vrij enz enz), en er geen sneeuw valt (paar vlokjes is natuurlijk geen ramp) dan gaat de Tour gewoon door

Er moet de komende dagen of zondag zelf dus echt heel veel sneeuw gaan vallen wil het niet door gaan.
Hopelijk is het zo duidelijk voor iedereen, mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd een van ons PMen of het hier in het topic vragen.Voor de mensen die niet willen komen omdat ”je niemand kent”, gewoon komen

Iedereen begint een tour of meeting zonder dat je andere forumleden kent, deze tour is een mooie gelegenheid om elkaar te leren kennen dus;)Zeebodem FM, tomciao: Jammer dat jullie niet kunnen komen, maarja volgende keer beter;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.