Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › KoukleumTour 2009 (20 December) second edition
- Dit onderwerp bevat 345 reacties, 54 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 december 2009 om 17:39 #514233
Zeebodem FM: Nice! ik schrijf je bij!

Vespadude: Klopt, als je een Vespa hebt mag je mee, forummer of niet

Ik schrijf je bij op de ”ik kom mischien” lijst in ieder geval;)Edjuh, kom jij ook of weet je het nog niet?
4 december 2009 om 21:00 #514235Als nog meer mensen uit groningen zijn die die kant op willen meerijden??
Ik probeer ff een busje te regelen, dus als animo is.. ik hoor ’t wel:)4 december 2009 om 22:10 #514236wat is de vereisden snelheid?
4 december 2009 om 22:15 #514237Er word meestal uitgegaan van minimaal een snelheid rond de 50kmph
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 december 2009 om 23:38 #514238VespaAvanti :
Edjuh, kom jij ook of weet je het nog niet?Ik heb al vrijgenomen, dus de wil is er:D Ik ben nu bezig de brommer rijdend en richting het brabantse land te krijgen dus zet mij maar in de lijst der bikkels!
Wat betreft de snelheid, 50 lijkt me niet nodig gezien het geen lange toer is maar 30 is wel erg traag. 40 dus! Maar ik ben geen organisator dus neem niks van mij aan.
5 december 2009 om 03:19 #514239altijd leuk een eddepet van de partij!

!Mike5 december 2009 om 08:33 #514240Ik zal er nog eens over nadenken, misschien kan ik er de moed voor verzamelen om ook vrijwillig te verrekken van de kou..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...5 december 2009 om 09:40 #514241Minimumsnelheid is 40/45 km/h. Sneller gaan we toch niet, vorig jaar was het ook al koud genoeg met deze snelheid.
5 december 2009 om 10:35 #514242Ja Tonni, dat had ik nou ook. Begint te komen…
5 december 2009 om 12:23 #514243Tonni :
Ik zal er nog eens over nadenken, misschien kan ik er de moed voor verzamelen om ook vrijwillig te verrekken van de kou..DOEN TONNI!
Laatste keer nog even gezellig met elkaar een rondje broezen dit jaar 😉
5 december 2009 om 15:48 #514246hansieb :
Ik wil wel met SAHNE! Ennuh misschien dat alex nog een bottel strohrum 80% mee kan nemen, dat is ook erg lekker in de chocomelk :bierhans geniaal 😀 daar zijn we vaker de winter mee door gekomen:P dus dit keer maar weer!
btw eerdaags komen we bij mij ff bijeen om te kijken hoe we de de vespa’s het meest efficiënt kunnen vervoeren, aangezien de ruimtes beperkt zijn..
5 december 2009 om 16:27 #505129superindo :
Als nog meer mensen uit groningen zijn die die kant op willen meerijden??
Ik probeer ff een busje te regelen, dus als animo is.. ik hoor ’t wel:)Als tobias een busje fixt met nog een aantal moet het wel te doen zijn lijkt me.
5 december 2009 om 16:51 #514122@ Tonni , ik zou dit zeker positief overwegen!
Wij zullen jouw inzet, dan ook van harte begroeten!
Ik heb gister nog, met Superindo contact gehad en hij was zelfs bereid zich in te zetten een bus te huren, ik denk dat dat te duur gaat worden aangezien het toch 500km excl. Km en branstof , mijn inziens niet te betalen wordt.
Ik heb met AAT & Superindo besproken, op korte termijn, na te meten wat de laadcapaciteit, van de door mij ingezette VW Transporter/combi, en Superindo’s wagen aan vespa’s vervoeren kan.
Dit wordt z.s.m. door gecommuniseerd, maar een stationwagon (met of zonder trekhaak) of aanhanger lost het probleem op.
Disclaimer:
Het moet haalbaar en betaalbaar blijven ,het weer, gezondheid moet in zo verre geen parten spelen ,dat het de pret gaat drukken , maar dit is voor mij dan ook, het enige punt van aandacht!
5 december 2009 om 17:16 #505530Het leek me eerst helemaal niks, maar ik begin er toch zin in te krijgen…
Probleem was dat m’n zwarte Ciao uit elkaar ligt voor m’n nieuwe toursetup, dus ik moet met de snor Ciao komen.
Sinds het laatste blok eronder hangt loopt die prima, dus het moet wel kunnen. Gezien de snelheid deze tour niet zo hoog ligt, kan het ook wel met m’n snorretje.Zet me dus maar op de “misschien” lijst.
5 december 2009 om 17:30 #514155Gerarduz :
@ Tonni , ik zou dit zeker positief overwegen!Wij zullen jouw inzet, dan ook van harte begroeten!
Ik heb gister nog, met Superindo contact gehad en hij was zelfs bereid zich in te zetten een bus te huren, ik denk dat dat te duur gaat worden aangezien het toch 500km excl. Km en branstof , mijn inziens niet te betalen wordt.
Ik heb met AAT & Superindo besproken, op korte termijn, na te meten wat de laadcapaciteit, van de door mij ingezette VW Transporter/combi, en Superindo’s wagen aan vespa’s vervoeren kan.
Dit wordt z.s.m. door gecommuniseerd, maar een stationwagon (met of zonder trekhaak) of aanhanger lost het probleem op.
Disclaimer:
Het moet haalbaar en betaalbaar blijven ,het weer, gezondheid moet in zo verre geen parten spelen ,dat het de pret gaat drukken , maar dit is voor mij dan ook, het enige punt van aandacht!
Hoe staat het qua aantal brommers/rijders?
Want zou wel leuk zijn als er nog ruimte overbleef voor mijn ciao
(desnoods in bouwpakket vorm:D) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.