Vespa-Ciao.NL
:: KoukleumTour 2009 (20 December) second edition

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl KoukleumTour 2009 (20 December) second edition

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 346)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Zeebodem FM: Nice! ik schrijf je bij!:thumb

Vespadude: Klopt, als je een Vespa hebt mag je mee, forummer of niet:thumb
      Ik schrijf je bij op de ”ik kom mischien” lijst in ieder geval;)

Edjuh, kom jij ook of weet je het nog niet?

superindo
      Bijdrager

Als nog meer mensen uit groningen zijn die die kant op willen meerijden??
        Ik probeer ff een busje te regelen, dus als animo is.. ik hoor ’t wel:)

kleine911
        Bijdrager

wat is de vereisden snelheid?

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Er word meestal uitgegaan van minimaal een snelheid rond de 50kmph

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Edjuh
            Bijdrager

VespaAvanti :
              Edjuh, kom jij ook of weet je het nog niet?

Ik heb al vrijgenomen, dus de wil is er:D Ik ben nu bezig de brommer rijdend en richting het brabantse land te krijgen dus zet mij maar in de lijst der bikkels!

Wat betreft de snelheid, 50 lijkt me niet nodig gezien het geen lange toer is maar 30 is wel erg traag. 40 dus! Maar ik ben geen organisator dus neem niks van mij aan.

Mike
              Bijdrager

altijd leuk een eddepet van de partij!:thumb
                !

Mike

Tonni
                Moderator

Ik zal er nog eens over nadenken, misschien kan ik er de moed voor verzamelen om ook vrijwillig te verrekken van de kou..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

tvmierlo
                  Topic starter

Minimumsnelheid is 40/45 km/h. Sneller gaan we toch niet, vorig jaar was het ook al koud genoeg met deze snelheid.

SpeedDemon
                    Bijdrager

Ja Tonni, dat had ik nou ook. Begint te komen…

hansieb
                      Moderator

Tonni :
                        Ik zal er nog eens over nadenken, misschien kan ik er de moed voor verzamelen om ook vrijwillig te verrekken van de kou..

DOEN TONNI!

Laatste keer nog even gezellig met elkaar een rondje broezen dit jaar 😉

AC RACING
                        Moderator

hansieb :
                          Ik wil wel met SAHNE! Ennuh misschien dat alex nog een bottel strohrum 80% mee kan nemen, dat is ook erg lekker in de chocomelk :bier

hans geniaal 😀 daar zijn we vaker de winter mee door gekomen:P dus dit keer maar weer!

btw eerdaags komen we bij mij ff bijeen om te kijken hoe we de de vespa’s het meest efficiënt kunnen vervoeren, aangezien de ruimtes beperkt zijn..

hansieb
                          Moderator

superindo :
                            Als nog meer mensen uit groningen zijn die die kant op willen meerijden??
                            Ik probeer ff een busje te regelen, dus als animo is.. ik hoor ’t wel:)

Als tobias een busje fixt met nog een aantal moet het wel te doen zijn lijkt me.

Gerarduz
                            Donateur

@ Tonni , ik zou dit zeker positief overwegen!

Wij zullen jouw inzet, dan ook van harte begroeten!

Ik heb gister nog, met Superindo contact gehad en hij was zelfs bereid zich in te zetten een bus te huren, ik denk dat dat te duur gaat worden aangezien het toch 500km excl. Km en branstof , mijn inziens niet te betalen wordt.

Ik heb met AAT & Superindo besproken, op korte termijn, na te meten wat de laadcapaciteit, van de door mij ingezette VW Transporter/combi, en Superindo’s wagen aan vespa’s vervoeren kan.

Dit wordt z.s.m. door gecommuniseerd, maar een stationwagon (met of zonder trekhaak) of aanhanger lost het probleem op.

Disclaimer:
                              Het moet haalbaar en betaalbaar blijven ,het weer, gezondheid moet in zo verre geen parten spelen ,dat het de pret gaat drukken , maar dit is voor mij dan ook, het enige punt van aandacht!:thumb

FonS
                              Bijdrager

Het leek me eerst helemaal niks, maar ik begin er toch zin in te krijgen…
                                Probleem was dat m’n zwarte Ciao uit elkaar ligt voor m’n nieuwe toursetup, dus ik moet met de snor Ciao komen.
                                Sinds het laatste blok eronder hangt loopt die prima, dus het moet wel kunnen. Gezien de snelheid deze tour niet zo hoog ligt, kan het ook wel met m’n snorretje.

Zet me dus maar op de “misschien” lijst.

speedbuxy
                                Bijdrager

Gerarduz :
                                  @ Tonni , ik zou dit zeker positief overwegen!

Wij zullen jouw inzet, dan ook van harte begroeten!

Ik heb gister nog, met Superindo contact gehad en hij was zelfs bereid zich in te zetten een bus te huren, ik denk dat dat te duur gaat worden aangezien het toch 500km excl. Km en branstof , mijn inziens niet te betalen wordt.

Ik heb met AAT & Superindo besproken, op korte termijn, na te meten wat de laadcapaciteit, van de door mij ingezette VW Transporter/combi, en Superindo’s wagen aan vespa’s vervoeren kan.

Dit wordt z.s.m. door gecommuniseerd, maar een stationwagon (met of zonder trekhaak) of aanhanger lost het probleem op.

Disclaimer:
                                  Het moet haalbaar en betaalbaar blijven ,het weer, gezondheid moet in zo verre geen parten spelen ,dat het de pret gaat drukken , maar dit is voor mij dan ook, het enige punt van aandacht!:thumb

Hoe staat het qua aantal brommers/rijders?
                                  Want zou wel leuk zijn als er nog ruimte overbleef voor mijn ciao:thumb(desnoods in bouwpakket vorm:D)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 346)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.