Vespa-Ciao.NL
:: KoukleumTour 2009 (20 December) second edition

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl KoukleumTour 2009 (20 December) second edition

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 346)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Ja dat begrijp ik, maar als ik het ook van Gerard goed heb begrepen dan rijdt speedbuxy ook mee. Wordt dan dus een noordelijke delegatie.

Toch is er nog geen tijd afgesproken, ik zie nergens een aanvangtijd vermeld? Of komt deze tzt met de PM?

tvmierlo
      Topic starter

Sorry dat ik de aanvangtijd er nog niet bij heb gezet. Zijn we gewoonweg vergeten. Tussen 11.30 en 12.00 uur verzamelen. Ben er aub op tijd, zodat we ook op tijd kunnen vertrekken en we de tour compleet met zonlicht kunnen rijden. In het donker rijden vind ik namelijk niet echt leuk toeren.

MrcCprCiao
        Bijdrager

Hey,

Ik heb een paar dagen geleden geschreven dat ik misschien mee ging. Schrijf maar op dat het zeker is, want ik zal aanwezig zijn.

Groetjes Marc!

sjlabbie
          Bijdrager

Max.s gaat ook zeker mee!
            Wij komen geloof ik met een groepje van 4 of 5 man naar leende gereden uit Limburg:D

VespaAvanti
            Donateur

Kijk je even een paar dagen niet in het topic, krijg je dit!=)
              Volgensmij gaat dit toch wel een erg mooie opkomst worden!=)
              Zo te zien zijn er dus toch genoeg mensen die zo gek zijn om door de kou de gaan rijden:P
              Ik schrijf iedereen bij voor zover ik er wijs uit wordt:P
              Mocht je toch niet in de lijst staan dan ben je vanzelfsprekend gewoon van harte welkom;)

hansieb
              Moderator

Maar hopen op veel goed inelkaar gezette brommers 😉

Javad
                Donateur

Ja want sleutelen met verkleumde vingers,..:no Maar hier in Groningen is het helemaal niet koud, en als het in het noorden niet koud is hoe warm zou het dan wel niet in het zuiden zijn?
                  Wordt volgens mij wel een leuk tochtje, jammer dat ik weer wat krap zit anders was ik mee gegaan.

<3 Thunderstone
                  Check mijn perso!

hansieb
                  Moderator

Jockobollo wil ook wel mee rijden

I will drive with you, that’s just a few kilometers, so I can drivre there with Marc or by Ciao.
                    If the weather isn’t too bab, I will come.
                    If it ist raining in pours and very stormy I will prefer to stay at home.

Gruß, Fabian

Gerarduz
                    Donateur

( Het onderstaande , blijft nog altijd onder voorbehoud van het weer, gezondheid en beladingscapaciteit van de door mij beschikbaar gestelde VW Transporter met Cabine)

Het begint er steeds meer op te lijken dat (wij) ik met 4 man vanuit Groningen vertrekken.

Ik zal samen AAT- Alex eens bereken hoeveel het er uiteindelijk technisch kunnen worden , maar dat zal een fijne puzzel worden aangezien ik, mij, in de laadruimte iets overschat heb.

Ondanks mijn enthousiaste misrekening, neemt het nog niet weg dat ik de mensen die heb ik toegezegd ,mee te rijden de kans niet ontneem en desnoods als de Sjaak, de Bezem wagen te rijden:con .

Daarnaast wil ik een ieder member ,040’er ,Brabo & Limbo verzoeken, deze tour meeting niet laten glippen,.

Onze Mofafreak87 uit Keulen (Duitsland) komt zelfs op zijn race setting=)
                      Quote:
                      “hey hey geradus ^^ thx im looking too forwart to the meeting ^^ will be verry exiting because i drive with my normal “race” and not touring setup so i can drive a bit faster and quicker than normal hehe =)”.

Ik kijk er erg naar uit, en hoop op nog meer serieus animo en aanmeldingen van jullie allen!
                      Tot de laatste barre tocht van het jaar, 20 December 2009!

Mike
                      Bijdrager

nou wordt gezellige boel dus 😛

Mike

Gerarduz
                        Donateur

Mike :
                          nou wordt gezellige boel dus 😛

Juist, dat is de doelstelling!:thumb

Bartjee
                          Donateur

Ik zal ook eens kijken of er voor mij een kans inzit dat ik mee kan rijden, zet mij maar op de misschien lijst.

Gerarduz
                            Donateur

Routebeschrijving naar:

Leende vanuit Eindhoven:

11,8 km – ca. 15 min.

FF bakkie choco doen , lijkt me haalbaar idd!;) Hopelijk kan de rest van 040 nog slechts één uurtje missen op een zondag;)

sjlabbie
                              Bijdrager

Wij moeten 50 km heen en 50 terug dat is al een toer opzich:D

hansieb
                                Moderator

Bartjee :
                                  Ik zal ook eens kijken of er voor mij een kans inzit dat ik mee kan rijden, zet mij maar op de misschien lijst.

JAHHH cker doen bartje 😀 !

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 346)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.