Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › KoukleumTour 2009 (20 December) second edition
- Dit onderwerp bevat 345 reacties, 54 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 december 2009 om 16:09 #514468
Heb der echt zin in ! 😀
morgen wel nog even :
andere uitlaat derop ( ga niet met leo hm ben bang dat mijn demper der straks helemaal afvalt 😛 )
alle kappen derop
nodige benzine inslaan 😛
achterrem aansluiten ( ik snap nog steeds niet hoe deze moet komen te zitten 😕 heeft miss iemand een foto van hoe die achter zit vastgemaakt aan dat hendeltje ?:con )dus nog genoeg te doen morge vroeg 😀
Ik zie jullie morge

😉
19 december 2009 om 17:21 #514469@ Fons : YOU ARE SOOO CRAZY haha ^^ super idea !

@Vespa Avanti: verry nice to hear that !
so i will come tomorrow for 100%and the tour starts at 10 oclock or when should it start?
19 december 2009 om 17:35 #514470jongens,tot mijn grote spijt meld ik me af:(
het sneeuwt hier alweer in lelystad,en ik zie het echt niet zitten om 320KM heen en weer te rijden,in de corsa van moeders met aanhanger erachter.ik baal er echt van,maar ik gok het er niet op.
de eerst volgende tour in het nieuwe jaar zijn ik mijn vrouwtje er gegarandeerd bij.
heel veel plezier morgen jongens!19 december 2009 om 17:36 #514471Meeting between 11.30 and 12.00. We start driving around 12.00.
19 december 2009 om 17:46 #514472alles is gewassen en klaar voor morgen!=)
heb er erg veel zin in.
ik trek alles dubbel aan 2x broeken 2x truien 2x sokken 2x handschoenen 2x mutsen.mischien dat ik nog handkappen er op zet, maar denk het niet.
volgens mij is de tour heel goed te doen.
ik tuf morgen vanuit asten 10:45 uur aan zodat ik optijd daar ben om op te warmen…
(of wachten we buiten? :con)zie jullie morgen!
19 december 2009 om 17:52 #514473Trui, motorjas, dikke handschoenen, jeans + regenbroek, twee paar sokken.
dieseltank :
(of wachten we buiten? :con)Dan blijf ik wel in de auto zitten :p
Ik hoop wel dat er een sneeuwvrije plek is om de brommers te starten, anders komen we niet ver (vooral de vario rijders, waaronder ikzelf).Edit: Nog even een vraag: hoever is het tot het eerste tankstation, en hebben ze daar mengsmering of moet ik olie meenemen? Ik start natuurlijk met een volle tank.
Ik heb in ieder geval geen zin om benzine mee te sleuren.19 december 2009 om 18:01 #514474ohja, onder de ECHTE beuners onder ons whahaha
mijne pa had een iedee,
maak toch handvat verwarming zij die!
ik zij jaa, moet ik dat eerst nog kopen enzoo…
hoezo, je pakt 2 slangen, een achter op je demper, de ander aan de rechterkant van je stuur.
dan steek je een slang die maak je op je linkerkant van je stuur vast, en dan naar achter toe.ik moest toch wel ff hard lachen toen hahaha, het is uiteraard een grap van hem:lol
maar mischien werkt t wel:Pstarten is voor mij geen probleem, vandaag nog geprobeerd, 2 meter en tuf tuf tuf zij die:P
t word wel een echte kouwkleum tour.:)
19 december 2009 om 18:10 #514475:(:(Tot mijn grote spijt meld ik me eigen ook af. had er wel er veel zin in
19 december 2009 om 18:43 #506037ik hoop wel dat we nog een leuke grote groep over houden…:con
19 december 2009 om 18:53 #506026Achja… We zien wel.
Ik heb m’n handkapjes er ook opzitten, het is op dit moment -10 buiten, morgen overdag zal het ook nog een aantal graden vriezen.Ps. Laptop = lekker warm tijdens het typen, als je net uit je garage komt :lol
19 december 2009 om 19:23 #506021FonS :
Trui, motorjas, dikke handschoenen, jeans + regenbroek, twee paar sokken.dieseltank :
(of wachten we buiten? :con)Dan blijf ik wel in de auto zitten :p
Ik hoop wel dat er een sneeuwvrije plek is om de brommers te starten, anders komen we niet ver (vooral de vario rijders, waaronder ikzelf).Edit: Nog even een vraag: hoever is het tot het eerste tankstation, en hebben ze daar mengsmering of moet ik olie meenemen? Ik start natuurlijk met een volle tank.
Ik heb in ieder geval geen zin om benzine mee te sleuren.we kunnen de brommer in de loods starten(ongeveer 10m lang?) Ik had in gedachten om 1x te tanken en dit zal na ongeveer 26km zijn. Ik denk wel dat ze er mengsmering hebben, maar ik weet het niet zeker. Ik neem wel een flesje olie mee(van cranenbroek) en ik bind een jerrycan op mijn rekje 😛
19 december 2009 om 21:23 #514476Okee mooi, dus ongeveer halverwege tanken. Dan zou in feite niemand extra benzine mee hoeven te slepen 😉
Ik kan niks meer kwijt op m’n bagagedrager vanwege m’n accu-bak.
En 10m is meer dan genoeg, ik heb maar een metertje nodig, maar op een gladde ondergrond is het niet te doen.19 december 2009 om 22:13 #514477Zo Brommer van slabbie zit inelkaar en loopt (liep al alleen blok lag onder een si) , ik heb alles klaar liggen 🙂 heb er zin in.
19 december 2009 om 22:15 #514478Ik heb zin in een ritje, maar eigenlijk niet in die vrieskou :p Zolang het maar gezellig wordt en we niet te veel brokken maken he.
En God helpe de politieman die het in zijn hoofd haalt ons, op zo’n koude dag, te bekeuren. Die krijgt toch ff de wind van voren :p
Maar hoe groter de groep, hoe kleiner de kans op staandehouding. Allemaal komen dus !19 december 2009 om 22:56 #514479Yeeeey ik ben gearriveerd in Broabant : -) Inclusief commando-uitrusting!
Ik heb er erg veel zin in maar ook hangt er vaag iets in mn hoofd dat ik op een bepaald punt spijt ga krijgen:P
Nja, tot morgen bikkels! Niet schrikken van mn bivakmuts hehe.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.