Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › KoukleumTour 2009 (20 December) second edition
- Dit onderwerp bevat 345 reacties, 54 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 december 2009 om 15:16 #514431
Dan is er een groot verschil tussen het zuiden en het noorden van het land. Als je je bekijkt wat hier nu allemaal buiten ligt kan je beter de toer aflasten. Het zou echt niet verantoord zijn om hier een toer te organiseren. Ze kunnen er niet tegen aan strooien en je ziet daarom ook alleen maar sneeuwschuivers hier. Hopelijk zal het voor de mensen die nog wel gaan allemaal goed verlopen en vooral niet te glad zijn aanstaande zondag.
17 december 2009 om 15:30 #514432Ja hier in leeuwarden ligt ook een dikke 15cm sneeuw.
17 december 2009 om 15:33 #514433En ik wilde eigenlijk nog met slicks eronder gaan rijden. Zelfs een noppenbandje is hier niet tegen op gewassen. In Groningen is de sneeuw zelfs wel 20cm dik plaatselijk nog hoger.
17 december 2009 om 15:50 #514434hier ligt helemaal niks! ik woon 15 minute rijde van leende af!:?
ik zeg nog ffkes doorgaan hoor…:?
17 december 2009 om 16:01 #514429hier is het meeste gelukkig ook weer weg 😀 hopenlijk komt er nu niks meer 🙂
17 december 2009 om 16:51 #514289Hier (Zuid-Limburg) ligt ook niks, hier en daar een restantje van gisteren.
Ik hoop dat er met de routebepaling rekening mee is gehouden, dat we voornamelijk op wegen rijden waar gestrooid is.
En zo niet, pas dan aub de route aan 😉 Want vanmorgen in de auto ging het al bijna fout, er ligt praktisch geen sneeuw maar het is toch spekglad…17 december 2009 om 17:09 #514435nou, bij mij ligt er zeker meer dan 20 cm sneeuw!
Ik denk ook niet dat het verantwoord is om met een groep vanuit groningen te komen.
Gisterenavond was het een grote glijpartij in mn auto, en vandaag op de brommer was het ook al eenenal ergenis.17 december 2009 om 17:58 #514437In marum(groningen) lag er gewoon 40cm, was echt gekkenhuis kwa verkeer !:D
17 december 2009 om 18:01 #514438goeien dag!
40 cm!
hier is het nog geen eens glad!
ligt amper 1 mm:?17 december 2009 om 18:05 #514440Kijk hier maar eens dan :
http://www.geenstijl.nl/paginas/fotos/index.php?galleryId=6
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel17 december 2009 om 20:34 #514443hallo citta mensen
met spijt moet ik me terugtrekken uit de tour
omdat mijn koppeling eraf is gevlogen met geweld omdat alles loskwam
nu zit het vliegwiel ook los en de vliegwielspie is gaar
de krukass is krom raa raa hoe kan dit ?
tja ik weet het ook niet en het is zoals het is. en het zal niet anders zijn
de carter licht nu helemala uit elkaar ben een nieuw krukass erin aan het zettentoch bedankt gr willem
17 december 2009 om 20:48 #514444ouwwer wij hebbe geen 1mm sneeuw gehad:'(
kep wel auto met chikkie erin ingehaald op de 80 weg @76 op mijn teller 😀 hahaha
oja en sommige auto tellers kloppen echt niet 😀De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.18 december 2009 om 14:45 #514450misschien dat chikkie langzamer ging rijden omdat ze dacht dat glad was:D
18 december 2009 om 17:17 #514451Beste mensen!
Jammer dat het zo moet gaan:(
Maar, hij gaat sowiezo door!:!Ik heb op TV gezien dat er idd SICK veel sneeuw ligt in Groningen enz enz, maar het blijft een feit dat de snelwegen goed begaanbaar zijn aangezien ze schoon zijn

En zo niet dan kan het alsnog:DIk heb vorig jaar 650 km door de sneeuw gereden op één dag, toen was er zelfs een weeralarm afgegeven.
Was nog NIET gestrooid, van de linker naar de rechter rijbaan komen was al een opgave opzich vanwege de bult sneeuw er tussen in:P
En dan ook nog eens te bedenken dat ik met m’n Porsche 924 reedt, die slecht spoort, achterwielaandrijving heeft, en banden heeft die al geen grip meer geven als het alleen al heeft geregent:PKortom, ik zou gewoon komen, maargoed, wie ben ik;)
Ik begrijp jullie wel, het is verstandiger om niet te komen, we zullen de tour hier overigens dus NIET voor verzetten.
18 december 2009 om 17:36 #514452FonS :
Hier (Zuid-Limburg) ligt ook niks, hier en daar een restantje van gisteren.Ik hoop dat er met de routebepaling rekening mee is gehouden, dat we voornamelijk op wegen rijden waar gestrooid is.
En zo niet, pas dan aub de route aan 😉 Want vanmorgen in de auto ging het al bijna fout, er ligt praktisch geen sneeuw maar het is toch spekglad…we gaan als er sneeuw ligt vooral over gestrooide wegen(zoveel mogelijk), dit wordt dus misschien want minder landweggetjes, maar het kan niet anders. Sneeuw en vooral ijzel is levensgevaarlijk op een fiets, laat staan op een brommer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.