Vespa-Ciao.NL
:: KoukleumTour 2009 (20 December) second edition

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl KoukleumTour 2009 (20 December) second edition

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 346)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

superindo
    Bijdrager

Oke jongens goed nieuws!
      Ik kan een bestelbus huren naar Brabant op en neer, de kosten zullen ongeveer 200 euro zijn en er hoefd geen borg betaald te worden. De huur/brandstofkosten verdelen wel onderelkaar.
      Ik heb zowizo Andre die mee rijd, dus er zijn nog zowizo 2 plaatsen vrij, en meer plekken als het gaat passen. We vertrekken vanuit Groningen dus als mensen uit de omgeving mee willen rijden dan is dat mogelijk.

Zeebodem.
      Bijdrager

allemaal goed nieuws hoor ik:P
        ik heb er echt al harstikke veel zin in!!

we zien mekaar daar!(of we komen mekaar tegen op de snelweg) lol hihi.

VespaAvanti
        Donateur

Ik heb er ook echt veel zin in, nog iets meer dan een week en het is al zover!:D:thumb

dieseltank
          Bijdrager

idd veel zin!
            yihaaaaa!!!8)

t aftellen is begonnen bij mij…
            9 dagen!=)

SpeedDemon
            Bijdrager

Oh shit, 9 dagen…. Dan decompressie maken, poulie 80 met proma, geen vario, geen kick, geen 10-spakers, geen ander zadel…. moet lukken.

hansieb
              Moderator

Valt mee joh middagje klussen 😉

Bartjee
                Donateur

Ja ik zit ook nog even te twijfelen.. Mijn DR50 blokje vertrouw ik toch niet helemaal op grote afstanden en ik heb niet zoveel tijd om het kitracing blokje er weer onder te zetten.. Mijn tentamens zijn pas vrijdag afgelopen en moet zaterdag werken dusja..
                  Ik weet zaterdagavond pas of ik mee ga:P

sjlabbie
                  Bijdrager

nog 9 dagen:?
                    Kappen spuiten voorvork spuiten frame inmekaar zetten blok monteren enzo:P tijd zat:D
                    Wiej mee wil rijden vanuit Roermond of Herten en omgeving moet maar effe zeggen we rijden al met 4 man:D

dieseltank
                    Bijdrager

alee mannen!
                      werk aan de winkel zo te lezen.
                      ik hoop echt dat julie dat allemaal afkrijgen ben zeer benieuwd wat jullie allemaal van je ciao’s citta’s bravo’s si’s etc maken haha!=)

mijne is niet veel speciaals aan. ben nog maar net in deze hobby beland hehe.

VespaAvanti
                      Donateur

sjlabbie :
                        Kappen spuiten voorvork spuiten frame inmekaar zetten blok monteren enzo:P tijd zat:D
                        Wiej mee wil rijden vanuit Roermond of Herten en omgeving moet maar effe zeggen we rijden al met 4 man:D

Jan-Willem rijdt vanuit Herten met een paar man eerst richting mij (Nederweert) om vanaf hier samen naar Leende te rijden!
                        Weet niet of Jan-Willem het over jullie had maar anders kunnen jullie mischien wel wat afspreken met hem zodat jullie eerst hier heen komen, ligt op de route naar Leende dus ja:P

SpeedDemon
                        Bijdrager

Rijden er nog meer uit Helmond of omgeving?

sjlabbie
                          Bijdrager

VespaAvanti :

sjlabbie :

Jan-Willem rijdt vanuit Herten met een paar man eerst richting mij (Nederweert) om vanaf hier samen naar Leende te rijden!
                            Weet niet of Jan-Willem het over jullie had maar anders kunnen jullie mischien wel wat afspreken met hem zodat jullie eerst hier heen komen, ligt op de route naar Leende dus ja:P

haha janwillem is een vriend van mij dus daar rij ik ook mee naar leende.
                            Daarom zij ik als er meer mee willen rijden Richting leende pm ff ofzo.

superindo
                            Bijdrager

Jo Vespa Masters, waarom sta ik nog op de ‘rijden misschien ook mee’ lijst?:pest

FonS: Aangepast 😉

hansieb
                              Moderator

4!!! ·$5MåRć·$17 Åĺiåş ·$5Môfå-Fŕêâķ101,19 Km/h ·$4!!! ·$0 zegt:
                                heyyy hansieb i will join the tour deneatly ! so you can write my name in the other list
                                defenatly

ritze
                                Bijdrager

waar gaan jullie toeren dan?

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 346)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.